Det ryktas.....

DeletedUser3200

Guest
Ryktas att en viss spelare i snopers måste gulda bort anfall för att överleva<3
 

DeletedUser2034

Guest
Det ryktas att utvecklingen i världen börjar bli allt mer intressant...
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att Monkeyn tänker fortsätta och göra världen mer intressant.
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att köerna av spelare som söker sig till den absoluta toppalliansen ringlar sig långa, då främst av Byggare Bobs från Städskrubben.
Men för att vi ens ska diskutera alla ansökningar så måste det visas upp betydligt mer än fullbyggda städer.
smiley_emoticons_lol.gif
 

Geggan

Active Member
Det ryktas att köerna av spelare som söker sig till den absoluta toppalliansen ringlar sig långa, då främst av Byggare Bobs från Städskrubben.
Men för att vi ens ska diskutera alla ansökningar så måste det visas upp betydligt mer än fullbyggda städer.
smiley_emoticons_lol.gif

ryktas om att jag snart kan göra en "Axelhe" (skaffa mig 4 akademier/systerallianser)
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att jag fortfarande väntar på ditt första anfall geggan :rolleyes:
 

DeletedUser3348

Guest
Ryktas att det kan vara värt att ha över skitstövlar på besök, ryktas att deras värdelösa taktik gav mycket krp.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser3276

Guest
Ryktas att min 10:åriga dotter har gjort intåg på Grepo! Jag hälsar Ellvien välkommen (var snälla mot henne)!
 

DeletedUser2034

Guest
Ryktas att hon är välkommen av alla förutom stenar och troll. Så be henna undvika dessa styggelser, de lurar lite här och var. Har stött på några själv i mina dar, men nu var det ett tag sedan!
 

DeletedUser3575

Guest
Det ryktas att jag tycker att gunstpacken borde tas bort från eventen. Det förstör faktiskt spelet helt och hållet.
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser2601

Guest
Ryktas att Simone Zaza kom på besök hos många i städskrubben :p
Dock väldigt synd att jag inte hade något som du kunde knapra på när du kom och hälsade på så trevligt :/
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att mina
smiley_emoticons_manticore.gif
förväntade sig mer än milis och eventgunst av er.
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser3348

Guest
Ryktas att vissa gnäller på att gunstpack finns, när HEN dyrkar gudarna och sprutar ut olika mytiska enheter utan att blinka
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser3583

Guest
Det ryktas att det går skit för mig på den här världen
 

DeletedUser2597

Guest
Ryktas att jag jobbat mig upp ca 600 placeringar på några minuter. Är det bara jag som ökar i poäng?
 

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att denna server verka ha dött ut eller? eller har jag fel?
smiley_emoticons_sleep.gif
 
Topp