Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3089
  • Start datum

DeletedUser1429

Guest
Det ryktas om att denna tråden har gått lite ur spår...
Trevligt munhuggeri och smutskastning dock : )
 

DeletedUser2477

Guest
Det Ryktas att den spända stämningen kanske borde tas ner en nivå och mera retas med glimt i ögat, annars får man ta det privat istället.
 

DeletedUser3025

Guest
vad bra^^ då kanske du kan snacka med dina polare att de fan i mig=P
 

DeletedUser

Guest
Gjorde ett besök hos Polski tidigare ikväll.... inte fan fick jag nån polsk korv för de ryktas de :(

Ryktas att jag får fixa lite B&E istället så man inte svälter ihjäl! ;)
 

DeletedUser3025

Guest
tror han har slut på korven=/ har inte fått nått på ett par dagar nu=(
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Ylmers Deffskola IE'ar frenetiskt just nu! Vad har hänt!? Har Deffskolan inte lyssnat på sina egna lektioner? Först undervisar dom om hur man måste deffa för att behålla städer, sedan om att försvar genom IE är de fegaste som går göra!

Ryktas om att dom sen tappar städer, städer som tillhör stora spelare står mer eller mindre helt tomma när Fas 2 kickar in och sedan börjar revolter avbrytas! När jag skriver detta har jag själv fått inte mindre än 7st revolter avbrutna. En stad jag tog hade ett inkommande KS.

Fy skäms på er Ylmers Deffskola, så här går det om man skolkar! :D :cool:
 

DeletedUser2843

Guest
Känner du dig cool nu när ni lyckats ta några städer? Det krävdes bara att ni gick ihop 5 allianser mot en och körde off samtidigt. Coola killar...
 

DeletedUser1742

Guest
Känner du dig cool nu när ni lyckats ta några städer? Det krävdes bara att ni gick ihop 5 allianser mot en och körde off samtidigt. Coola killar...

Det ryktas att jag kan låna ut min axel, till valfri Ylmer medlem att gråta ut på.
 

DeletedUser

Guest
Känner du dig cool nu när ni lyckats ta några städer? Det krävdes bara att ni gick ihop 5 allianser mot en och körde off samtidigt. Coola killar...

Vadå 5 allianser mot en? Jag satte själv ~25 revolter. Tog Själv 4 städer utan hjälp från någon annan och rensade själv även ur en femte som MollyW sedan landade ett KS i.

Jag krigade alltså i princip Själv mot Ylmers och lyckades med 5 erövringar! Men vill du måla upp min prestation som lika stark som 5 hela alliansers så tackar jag och tar emot! :D Ryktas det ;)
 

DeletedUser1742

Guest
Vadå 5 allianser mot en? Jag satte själv ~25 revolter. Tog Själv 4 städer utan hjälp från någon annan och rensade själv även ur en femte som MollyW sedan landade ett KS i.

Jag krigade alltså i princip Själv mot Ylmers och lyckades med 5 erövringar! Men vill du måla upp min prestation som lika stark som 5 hela alliansers så tackar jag och tar emot! :D Ryktas det ;)

Jag tycker din prestation är minst lika stark som 6 allianser!! ;)
 

DeletedUser2843

Guest
Vadå 5 allianser mot en? Jag satte själv ~25 revolter. Tog Själv 4 städer utan hjälp från någon annan och rensade själv även ur en femte som MollyW sedan landade ett KS i.

Jag krigade alltså i princip Själv mot Ylmers och lyckades med 5 erövringar! Men vill du måla upp min prestation som lika stark som 5 hela alliansers så tackar jag och tar emot! :D Ryktas det ;)
Men det är ju inte bara du som anfaller, eller hur?

Och utan andra som deffar hade ni som anfaller inte kunnat anfalla så mycket, eller hur?
 

DeletedUser1742

Guest
Men det är ju inte bara du som anfaller, eller hur?

Och utan andra som deffar hade ni som anfaller inte kunnat anfalla så mycket, eller hur?

Som sagt det ryktas att jag kan dela med mig utav en axel.

Det ryktas även att Ylmers Deffskola har skickat in namnändrings förslag till bara Ylmers.
Eftersom rektorn verkar ha gått i graven, och skolan inte funkar så värst bra :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2074

Guest
Det ryktas att det liknar en svensk riksdag med mer pajkastning än politik. Kom igen nu. Ryck upp er och var lite trevliga med varandra ;) Utan våra motståndare och medspelare så kan vi ju lägga ner rubbet.
Personligen så tycker jag att det är riktigt trevligt att bl.a Black Rose med systerallians kommit upp sig vad kommer till anfall och deff. Det gör det hela till ett roligt spel igen. Ärligt talat så var det skittråkigt första månaden. Det hände absolut ingenting. Servern började väldigt segt och jag kunde nog räkna på ena handen hur många gånger som det blinkade rött i vänstra hörnet. Nu är det var och varannan dag som man får försvara sig. Got to say i love it (så länge det inte är 8-10 revolter man behöver försvara sig mot) :mad: ...
Det är alltså inte charmen med munhuggningen och gliringarna i forumet jag försöker döda. Men att pajkasta och håna motståndare? Det hör inte till ett spel där vi alla ska samsas om en spelplan.

Det ryktas vidare att Wrenka gillar både med och motspelare <3 . Peace out!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de var de vettigaste någon sagt på länge i den här tråden!

Ryktas att Wrenka numer tillhör en av mina favoriter i motståndarlaget! :D

Ryktas också att jag kanske får bidra framöver med lite rödblinkande. När tiden kommer ;) ;) :cool:
 

DeletedUser2074

Guest
Ryktas att de var de vettigaste någon sagt på länge i den här tråden!

Ryktas att Wrenka numer tillhör en av mina favoriter i motståndarlaget! :D

Ryktas också att jag kanske får bidra framöver med lite rödblinkande. När tiden kommer ;) ;) :cool:

Det ryktas att Wrenka har nybakat i frysen och att kaffe för oväntat besök serveras ljummet utan mjölk. :D
 

DeletedUser1429

Guest
Det ryktas att det liknar en svensk riksdag med mer pajkastning än politik. Kom igen nu. Ryck upp er och var lite trevliga med varandra ;) Utan våra motståndare och medspelare så kan vi ju lägga ner rubbet.
Personligen så tycker jag att det är riktigt trevligt att bl.a Black Rose med systerallians kommit upp sig vad kommer till anfall och deff. Det gör det hela till ett roligt spel igen. Ärligt talat så var det skittråkigt första månaden. Det hände absolut ingenting. Servern började väldigt segt och jag kunde nog räkna på ena handen hur många gånger som det blinkade rött i vänstra hörnet. Nu är det var och varannan dag som man får försvara sig. Got to say i love it (så länge det inte är 8-10 revolter man behöver försvara sig mot) :mad: ...
Det är alltså inte charmen med munhuggningen och gliringarna i forumet jag försöker döda. Men att pajkasta och håna motståndare? Det hör inte till ett spel där vi alla ska samsas om en spelplan.

Det ryktas vidare att Wrenka gillar både med och motspelare <3 . Peace out!
Det ryktas om att jag håller med fullständigt!
Har inte haft så här kul sedan beta och epsilon...
Trivs med att fightas med Black!
Råös med ett tack efteråt när man lyckas ta en stad, eller bra jobbat när man tappar en...

Släpp gunstningarna bara då de är bara tråkiga och helt onödiga...
 
Topp