Det ryktas att.....

DeletedUser

Guest
ffs kan ni bara lägga ner??
ryktas att det inte finns något mer gay än att försöka gunsta ut en aktiv och duktig spelare och ifall ZTS slutar pga detta så slutar jag också.

seriöst ta en tankeställare nu grabbar, började ni spela grepolis för att ha roligt och kriga med trupper och strategi eller började ni spela för att sitta ett stort gäng och feg-förstöra en enda spelares städer?

Jahapp, i och med att EÄS är för tjuriga och omogna för att släppa detta så slutar nu ZTS och i och med detta kommer jag aldrig mer spela seriöst på värld Epsilon. Jag kommer finnas kvar och leka runt ett tag men jag kommer aldrig mer spela på riktigt.

Och jag kommer sannerligen aldrig sätta min fot i en allians som Ensam Är Stark, en allians som hellre tjafsar om småsaker och hämnas i orimliga mängder än att spela rent och ha roligt.
Jag fick en inbjudan av er för någon dag sen. Vid det tillfället kändes den någorlunda rimlig, enbart pga alla kära gamla mongolvänner och de fåtal vettiga ursprungliga EÄS medlemmarna, men nu kan ni gosse mig glömma att jag någonsin ens skulle överväga en inbjudan från er.

Jag struntar också i vad ZTS har sagt eller gjort och ni har ingen rätt att anklaga honom för någonting så länge ni svarar genom att vara tio gånger värre själva.
Och att någon så kallad överenskommelse mellan EÄS och DR skulle rättfärdiga ert agerande är ju bara befängt. För det första tvivlar jag på att någon sådan överenskommelse någonsin har gjorts, det senaste jag hörde om gunstdiplomatin var att DR avbröt förhandlingarna pga inkompetenta/oinsatta representanter från Unionens sida, för det andra kan jag inte för mitt liv förstå varför den överenskommelsen skulle involvera ZTS på något sätt.

Det är allt bra synd att både Mongolerna och Drakens Rike har försvunnit nu och att Epsilon hädanefter ska regeras av så skamliga allianser som EÄS.
Ha det så kul med alla spökstäder, hoppas ni en dag lär er värdet av rent och roligt spel.

/Cheddar - som började spela Grepolis för att ha kul.
 

DeletedUser2076

Guest
Ryktas att dom flesta anfaller oftast utan att ta en stad. För övrigt ryktas det att man stavar "mig" inte "mid";)
Knivpetis;)

För Mongoliet i tiden!
Drakarnas resa tar tydligen slut här...och ZTS...Cheddar blir Halvdöd...Dimytes blir beroende av spöken och överdekorerar städerna...
EPSILON DÖR......Tråkigt=Yfver...ledsen...enda som han litar på...Cheddar, Mare Nostrum, Knivstaalex(staalex),några till och 1.25


Må Mongolerna och DR vila i fred...
Snipp snapp slut så var sagan slut!
 
Senast redigerad av en moderator:

Skaparn

Member
Skyll nu inte på EÄS för att Epsilon dör.

ZTS har gjort sina egna val och får stå för dem själv.

EÄS hade en överenskommelse med drakarna att inte ha gunstkrig. Jag personligen hatar gunsteri. Men vi har i alliansen kommit överens att markera detta med att gunsta den idiot som väljer att använda gunst (i detta fall i stället för ord) istället för hederliga anfall, med gunst i en vecka. Just för att visa på att gunst är lika korkat som kärnvapenkrig.

Om du Yfver får ett nej, så ta det då. Skit har du fått, när du inte förstått ordet nej utan fortsatt spammat ledare i EÄS med förfrågan om samma sak om o om igen. Väx upp!

Cheddar, tråkigt att du lämnar. Men skyll inte på EÄS för dina egna val. Hör av dig om du vill höra någon annan version än bara ens.

För övrigt ryktas det att Epsilon består av massa navelskådande gnällspikar
 
Senast ändrad:

DeletedUser2076

Guest
Om du Yfver får ett nej, så ta det då. Skit har du fått, när du inte förstått ordet nej utan fortsatt spammat ledare i EÄS med förfrågan om samma sak om o om igen. Väx upp!

Där tar du fel Skaparn lilla jag ficka aldrig ens ett svar, på tre dagar peddeman sa att han att han la upp det i forumet och att ni skulle snacka om sen gick dagarna...1...2...3 sen undrade jag vad ni höll på med igentligen!

och det är inte EÄS fel att Epsilon dör(det är 2.0), men det är EÄS fel att ZTS dör.
Och om du säger att Epsilon består av gnällspikar så vill jag påminna dig att du är en själv!

Förut var Epsilon en trevlig server(under Mongol tiden), men nu är spelare som jag faktisk uppskattat och gillat men nu när dom har hamnat mitt i bland sura och "gnälliga" så har dom också blivit så...
Ett exempel är ZTS hn var snäll och trevlig i mongolerna då vi var en familj men sen när dom splitrades blev Sur o Gnällig.

Det är bara att inse en allians inte består av glada och spelare som är som en familj kan lika gärna sitt och sura i soffan
Tack för ordet!
Ryktas det!
 

Skaparn

Member
Det ryktas att jag är en av alla gnällspikar

Det ryktas att Yfver har fel, svärdets man är duktig på att skylla sina misslyckande på andra

Det ryktas att även gnällspikar kan vara trevliga och roliga

Det ryktas att det är lättare att skriva på forumet än att spela på Epsiolon
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att...

...det ryktas...

...att...EÄS inte vill ha någon hjältevärld på Epsilon - därför mobbas alla spelare ut...en efter en...
 

DeletedUser

Guest
Skyll nu inte på EÄS för att Epsilon dör.

ZTS har gjort sina egna val och får stå för dem själv.

EÄS hade en överenskommelse med drakarna att inte ha gunstkrig. Jag personligen hatar gunsteri. Men vi har i alliansen kommit överens att markera detta med att gunsta den idiot som väljer att använda gunst (i detta fall i stället för ord) istället för hederliga anfall, med gunst i en vecka. Just för att visa på att gunst är lika korkat som kärnvapenkrig.

Om du Yfver får ett nej, så ta det då. Skit har du fått, när du inte förstått ordet nej utan fortsatt spammat ledare i EÄS med förfrågan om samma sak om o om igen. Väx upp!

Cheddar, tråkigt att du lämnar. Men skyll inte på EÄS för dina egna val. Hör av dig om du vill höra någon annan version än bara ens.

För övrigt ryktas det att Epsilon består av massa navelskådande gnällspikar

Ingen ska skylla på EÄS, men dom gör det inte precis bättre..

På vilket sätt inkluderas ZTS i EÄS och DRs överrenskommelse?
Och ingen överenskommelse fastslogs så vitt jag vet (se mitt förra inlägg), dock kanske EÄS och DR hade en egen, minns inte riktigt.

Jag lämnar inte heller, men jag orkar inte spela seriöst längre, är bara massa tjafs och skit nu för tiden och enligt mig inga vettiga allianser.

Andra versioner skulle antagligen bara peka på vilka fel ZTS har gjort, men jag håller fast vid mitt förra inlägg. Vad han än har sagt eller gjort så rättfärdigar det inte ert (uppenbarligen likadana fast tio gånger värre) agerande. Ifall någon har en version av historien som trots det jag skrev i mitt förra inlägg på något sätt kan tänkas få mig att ta ert parti så skicka gärna via pm in game.
Men ha i åtanke att jag inte ens efter allt mitt tjafs med Geggan före sommaren skulle ha kunnat tänka mig att ta ut honom från servern genom att tryggt, på andra sidan haven, sitta och förstöra hans städer med enkla, hjärndöda musklick.

Att "ingen gillar honom" duger inte heller som argument då detta inte är sant. Tänk om alla topp allianser skulle sitta och döma folk så där, "dig gillar vi inte och därför har du ingen rätt att spela på den här servern", och sedan fegt gunsta ut dom från servern.

Ryktas till sist att jag inte hyser några agg mot någon specifik allians eller spelare utan mot den här sortens mobbing och metoder och alla de som faller så lågt att de driver på andra spelare till att använda sig av dem.
 

DeletedUser2076

Guest
Ingen ska skylla på EÄS, men dom gör det inte precis bättre..

På vilket sätt inkluderas ZTS i EÄS och DRs överrenskommelse?
Och ingen överenskommelse fastslogs så vitt jag vet (se mitt förra inlägg), dock kanske EÄS och DR hade en egen, minns inte riktigt.

Jag lämnar inte heller, men jag orkar inte spela seriöst längre, är bara massa tjafs och skit nu för tiden och enligt mig inga vettiga allianser.

Andra versioner skulle antagligen bara peka på vilka fel ZTS har gjort, men jag håller fast vid mitt förra inlägg. Vad han än har sagt eller gjort så rättfärdigar det inte ert (uppenbarligen likadana fast tio gånger värre) agerande. Ifall någon har en version av historien som trots det jag skrev i mitt förra inlägg på något sätt kan tänkas få mig att ta ert parti så skicka gärna via pm in game.
Men ha i åtanke att jag inte ens efter allt mitt tjafs med Geggan före sommaren skulle ha kunnat tänka mig att ta ut honom från servern genom att tryggt, på andra sidan haven, sitta och förstöra hans städer med enkla, hjärndöda musklick.

Att "ingen gillar honom" duger inte heller som argument då detta inte är sant. Tänk om alla topp allianser skulle sitta och döma folk så där, "dig gillar vi inte och därför har du ingen rätt att spela på den här servern", och sedan fegt gunsta ut dom från servern.

Ryktas till sist att jag inte hyser några agg mot någon specifik allians eller spelare utan mot den här sortens mobbing och metoder och alla de som faller så lågt att de driver på andra spelare till att använda sig av dem.

Vad säger du om att starta upp Mongolerna igen;)
Nej bara skämta:)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas

att fegisarna i EÄS inte fattat att en spelare lagt ner - och fortsätter slösa gunst på övergivna städer...

...lite maniskt... :)
 

DeletedUser2076

Guest
att fegisarna i EÄS inte fattat att en spelare lagt ner - och fortsätter slösa gunst på övergivna städer...

...lite maniskt... :)

De vill såklart inte att Familjen tar alla städer och går om dom;)
Nu gunstar dom ner städerna för att håll 1:a platsen:D
 

DeletedUser

Guest
fast fel allians...?

De vill såklart inte att Familjen tar alla städer och går om dom;)
Nu gunstar dom ner städerna för att håll 1:a platsen:D

fast nu var det inte Familjen som erövrade stad av mig idag...

så...vilken allians försöker EÄS stoppa?

ZeusTheScout från alliansen Ensam Är Mobbare har förlorat staden Sjöbris. Idag kl 10.46
 

DeletedUser

Guest
senaste ryktet...

...det ryktas att Grepolis kommer tillmötesgå Epsilons fegaste allians och införa krigspoäng för gunstattacker... så att alliansen har en chans att klättra på offranken - utan att anfalla...
 

DeletedUser1570

Guest
Det ryktas att Epsilon har blivit en riktig sandlåda när det inte längre finns någon som håller småbarnen i öronen längre.

:cool: NOT!

Det ryktas även att över 100 spökstäder kommer att dyka upp de närmaste timmarna...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att detta börjar bli löjligt nu, detta har varit den trevligaste serven jag varit på med bra stämning och detta skitkastande fam och tillbaka som nu är är det som nu kommer sätta spiken i kistan för serven.

Det ryktas även att min åsikt angående gunst är att det är fegt, men jag är även av åsikten att när man under en diplomatisk förbindelse inte kan hålla sig till ord utan måste börja gunsta då har man inte förstår vad diplomati innebär. Jag är även av tanken att när man utmanar en hel allians och ber dom gunsta och sedan blir sur för det.. får man skylla sig själv (där säger jag inget angående rätt eller fel i att gunsta dock).

Det ryktas även att om man kollar igenom historien har den som nu kallar EÄS mobbare tidigare kallat familjen mobbare, för att de erövrade städer?

Det ryktas även att jag inte har något emot Yfver, men faktum är att om man tjatar som ett barn som inte får godis (ja jag har läst de pm som skickats) så tröttnar man till slut och då får man skit.

Det ryktas slutligen att det enda jag vill är att släppa detta skit som varit och gå vidare, jag skiter i vem som gjort fel eller inte. Om det inte går vidare mot nya mål och krig utan detta fortsätter kan jag säga att ryktet säger att det kanske blir ännu fler spökstäder.

Ryktas även att jag inte tänker diskutera detta jag skrivit då det inte kommer leda någonstans. Detta är det sista jag skriver tills pajkastningen slutar.

gammalt dåligt citat från någon okänd: lär dig livets stora gåta, glömma, älska och förlåta..
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att detta börjar bli löjligt nu, detta har varit den trevligaste serven jag varit på med bra stämning och detta skitkastande fam och tillbaka som nu är är det som nu kommer sätta spiken i kistan för serven.

Det ryktas även att min åsikt angående gunst är att det är fegt, men jag är även av åsikten att när man under en diplomatisk förbindelse inte kan hålla sig till ord utan måste börja gunsta då har man inte förstår vad diplomati innebär. Jag är även av tanken att när man utmanar en hel allians och ber dom gunsta och sedan blir sur för det.. får man skylla sig själv (där säger jag inget angående rätt eller fel i att gunsta dock).

Det ryktas även att om man kollar igenom historien har den som nu kallar EÄS mobbare tidigare kallat familjen mobbare, för att de erövrade städer?

Det ryktas även att jag inte har något emot Yfver, men faktum är att om man tjatar som ett barn som inte får godis (ja jag har läst de pm som skickats) så tröttnar man till slut och då får man skit.

Det ryktas slutligen att det enda jag vill är att släppa detta skit som varit och gå vidare, jag skiter i vem som gjort fel eller inte. Om det inte går vidare mot nya mål och krig utan detta fortsätter kan jag säga att ryktet säger att det kanske blir ännu fler spökstäder.

Ryktas även att jag inte tänker diskutera detta jag skrivit då det inte kommer leda någonstans. Detta är det sista jag skriver tills pajkastningen slutar.

gammalt dåligt citat från någon okänd: lär dig livets stora gåta, glömma, älska och förlåta..

det ryktas att historiken säger att det var en stad som mobbades... inte att en allians som var mobbare... så håll dig till sanningen i ryktena...och historiken...

det ryktas att alla som utger sig för att vara "emot" gunst - är flitigaste gunstare... dubbelmoralens härskare...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag inte kan göra någonting just nu, varje gång jag klickar någonstans så säger den bara "Åtgärden är okänd".
Vadå okänd, inga åtgärder var okända innan 2.0 kom? :S
Nuts!
 
Topp