Zeta. Hestvärlden?

DeletedUser678

Guest
Det rykats att hesten Lothoria är en mycket illaluktande hest :D
 

DeletedUser

Guest
Dream, han menar inte såna höns… Han menar förstås högsta hönsen! :p

Pwned by your own word Zigvard!! :D

Och Lothoria, hestarna har de knapert, har hört att de är grönare på andra sidan staket om er hage :p

Vi kan öppna grinden om ni ber snällt :]

Jaha för att äga dig med dina egna ord så får jag väl svara så här då..

Även en blind höna kan hitta ett korn ;)
 

DeletedUser678

Guest
Det sägs att det snart kommer ske en massmasaker på hestarna, korna är här för att stanna!
 

DeletedUser378

Guest
Någonting säger mig att resten av allianserna vaknade till liv eftersom Hestarna vägrade ta död på servern med några förbund från start.
 

DeletedUser

Guest
Någonting säger mig att resten av allianserna vaknade till liv eftersom Hestarna vägrade ta död på servern med några förbund från start.
Det var ett ruggigt tjat om det här, "hestarna är snällast och bäst för dom räddade servern från att dö ut gnägg gnägg" :)

Jag står bakom er i det beslutet till hundra procent eftersom ni uppenbarligen har flest skickliga spelare och ett förbund mellan er och en annan, även ganska skillad allians (exempelvis CN), troligtvis skulle ta stendöd på världen. Observera att jag inte påstår att andra allianser helt saknar duktiga spelare, säger bara att hestarna uppenbarligen la beslag på flest.

Jag håller alltså med er att ni på sätt och vis "räddade världen från att dö från start", det jag undrar är varför jag hör tjatas om det heeela tiden :p

Och innan någon ens tänker tanken att säga något i stil med "gnägg alla andra allianser paktar med minst en annan allians gnägg gnägg" så säger jag så här: Det beror på att andra allianser behöver det. Eftersom hestarna som sagt ser ut att vara starkast i krig så skulle ni troligtvis i längden vinna över vilken allians som helst i ett 1v1 krig.
Erat beslut att inte ha några förbund för att inte döda zeta skulle bli meningslöst ifall alla andra allianser också tog samma beslut.

Allt var inte menat som svar på din kommentar Lothoria, det var bara lite grejer jag ville få sagt ;)
OBS: Allt detta sa jag som neutral, opartisk spectator och inte som CN medlem, diplomat elelr något annat!
 

DeletedUser

Guest
hm.. vilka e Kladdig hest? ej hört talas om ;) Hoppas ni uppfattar ironin.

Men skämt åsido, varför finns det inga hästar för mig o spanka i min ensliga del av havet?
 

DeletedUser

Guest
Utvidga, CLAiKEN, utvidga!

Du vet vad man säger; Man kan leda en hest till vatten, men ej få den att dricka. Med andra ord måste du komma till hestarna, i stället för att vänta på att dem ska besöka dig.
 

DeletedUser378

Guest
Du är mer än välkommen upp på fronten mot oss CLAiKEN :)
 

DeletedUser

Guest
Cheddar: Mjo, förbund och IAP i all ära, men när toppen gaddar ihop sig mot en gemensam motståndare känns det lite överdrivet.
 

DeletedUser

Guest
Cheddar: Mjo, förbund och IAP i all ära, men när toppen gaddar ihop sig mot en gemensam motståndare känns det lite överdrivet.

Jo det kan jag faktiskt hålla med om..
Fast å andra sidan, ni bad i princip om det ;)

Nu har ju inte toppen gaddat ihop sig mot oss utan bara ni och AoE..

Tror mer han syftar på det förbundet du ville ha mellan KH och CN efter att servern varit igång i 2-3veckor.
 

DeletedUser

Guest
Nu har ju inte toppen gaddat ihop sig mot oss utan bara ni och AoE..

Tror mer han syftar på det förbundet du ville ha mellan KH och CN efter att servern varit igång i 2-3veckor.

Aha, men det har ni i så fall fått förvrängt eller om bakfoten :)

Tyckte bara det var lite korkat att de två största allianserna skulle börja kriga en-två veckor in i servern då så mycket ännu kunde förändras. Vi kunde vid det här laget lika gärna ha varit rankade sexa och sjua och ha ett starkt förbund som vi överlevde på medan den mäktiga topp ett alliansen SoV ständigt skickade nya anfall på oss ;)

Hajjar du vad jag menar? Det jag föreslog var en tillfällig IAP tills vi visste hur mer säkert hur framtiden skulle se ut.
 

DeletedUser

Guest
Häftig snubbe den här Zigvard.

Sen tror jag inte det var detta han syftade på då han sa "gaddar ihop sig mot en gemensam motståndare", vilket det aldrig var tal om :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser378

Guest
Då märks det att du inte varit med i alla diplomatiska samtal osten och att du inte fått all information om vad som diskuterats.

Allting finns på hestarnas forum om du skulle vilja ta del av informationen.
 
Topp