Zeta. Hestvärlden?

DeletedUser

Guest
Med denna tråd vill jag fråga var alla andra allianser håller hus? Hestarna äger forumet, världen och krigspoängen..

Vi Hestar uppmanar och kallar till debatt och fredliga anfall..

Så skriv något vettja. Törs ni inte i ryktas tråden så gör det här..
 

DeletedUser378

Guest
Har jag också undrat. Skulle både som moderator och som spelare vilja ha in ansikten från flera allianser på forumet.
Vi har just nu den mest levande världsektionen på forumet. Men till största del är det bara en massa hestar som skriver.

Vi är väll ändå ute efter ett aktivt forum och spel?
 

DeletedUser

Guest
Ett tillägg på första inlägget. Om ni nu känner att ni är sämre spelare och känner att det är meningslöst att ens försöka stå emot kraften från The Hests, så kan ni väl iaf logga in varje dag, bygga lite bs och träna slungor så man kan få lite attackpoäng? Är sjukt irriterande att bara få resurser och inte hitta någon att slåss med i städerna.
 

DeletedUser

Guest
Med denna tråd vill jag fråga var alla andra allianser håller hus? Hestarna äger forumet, världen och krigspoängen..

Vi Hestar uppmanar och kallar till debatt och fredliga anfall..

Så skriv något vettja. Törs ni inte i ryktas tråden så gör det här..

Haha världen e inte slut än har knappt börjat mycket kommer ju förändrats tills underverken e klara:D
 

DeletedUser678

Guest
Grattis till hestarna, ni har redan vunnit servern!

Vad mer finns att säga?
 

DeletedUser378

Guest
Så du menar helt enkelt att vi som hestar får lov att akta oss för Röde Orm?
 

DeletedUser678

Guest
Jag tycker hela världen ska masspakta mot Hestarna, så de får lite motstånd iaf... :)
 

DeletedUser378

Guest
Då måste ju de allianser som medverkar i hestarnas skyddsnät vända dem ryggen. Känns inte som om det känns jätte troligt ;)
 

DeletedUser378

Guest
Är du medveten om det?
Har gått rykten om att Hestarna har gjort en upprepning av alfa servern trio.
 

DeletedUser678

Guest
Det sägs att det är tråkigt att Hestarna ska behöva pakta när de är så stora som de är?

Var lite modiga!
 

DeletedUser378

Guest
Är du säker på att vi har pakterna då?
Lämnar upp till var och en av alla utomstående att gissa sig till hur hestarna har det ställt.
 

DeletedUser1915

Guest
DW

Dream, han menar inte såna höns… Han menar förstås högsta hönsen! :p

Pwned by your own word Zigvard!! :D

Och Lothoria, hestarna har de knapert, har hört att de är grönare på andra sidan staket om er hage :p

Vi kan öppna grinden om ni ber snällt :]
 
Topp