Zeta. Hestvärlden?

DeletedUser

Guest
Då märks det att du inte varit med i alla diplomatiska samtal osten och att du inte fått all information om vad som diskuterats.

Allting finns på hestarnas forum om du skulle vilja ta del av informationen.
Häng med på hela konversationen:
Hozan: ...när toppen gaddar ihop sig mot en gemensam motståndare känns det lite överdrivet.

Jag: Ni bad i princip om det.

Zigvard: Tror mer han syftar på det förbundet du ville ha mellan KH och CN efter att servern varit igång i 2-3veckor.

Jag: Tror inte det var detta han syftade på då han sa "gaddar ihop sig mot en gemensam motståndare", vilket det aldrig var tal om



Det var alltså aldrig tal om att gadda ihop sig mot en gemensam fiende när jag hade kontakt med er.
Sen var det ingen som pratade om vad som har diskuterat i "alla diplomatiska samtal".

Tror dock du har alldeles rätt i att jag inte fått info om allt som DW har snackat med er ;)
 

DeletedUser

Guest
Snart ramlar kanske Danzap ut ur semestern och då jävlar!! :D
 

DeletedUser92

Guest
Nu går jag tillbaka lite..

Vi alla förstår vid det här laget att KH har IAP med RO.

Men som jag minns för ett tag sen så skrev någon hur KH (kanske lothoria, jag vet inte) om att KH behöver inget förbund av nått slag för dom var så stora?

Känner ni er rädda så ni vill skaffa hjälp?

Tror förresten att jag läste det i ryktas tråden men eftersom det ryktas så mkt där så orkar jag inte leta efter just de "ryktet"
 

DeletedUser

Guest
Jadu Mword, eftersom vi fortfarande inte har något förbund med någon så förstår jag inte riktigt vad du ville ha sagt med ditt förra inlägg över huvud taget..

Att vi inte klagar medan hela toppen på servern har ett förbund mot oss visar väl dessutom att vi inte direkt är jätterädda..

Kan väl fortsätta lite då medans jag ändå är igång :)..
Anledningen till att Lothoria skrev det angående förbund har förklarats otaliga gånger, men ska förtydliga lite till..

På många andra servrar har toppallianserna allierat sig med varandra och "dödat" servern för alla andra halvstora allianser, ledningen i KH ville inte att det skulle ske, därför tackade man nej till alla förbund..

Något otydligt nu?
 

DeletedUser92

Guest
Jadu Mword, eftersom vi fortfarande inte har något förbund med någon så förstår jag inte riktigt vad du ville ha sagt med ditt förra inlägg över huvud taget..

Att vi inte klagar medan hela toppen på servern har ett förbund mot oss visar väl dessutom att vi inte direkt är jätterädda..

Kan väl fortsätta lite då medans jag ändå är igång :)..
Anledningen till att Lothoria skrev det angående förbund har förklarats otaliga gånger, men ska förtydliga lite till..

På många andra servrar har toppallianserna allierat sig med varandra och "dödat" servern för alla andra halvstora allianser, ledningen i KH ville inte att det skulle ske, därför tackade man nej till alla förbund..

Något otydligt nu?


Nej, för du förtog inte frågan riktigt ;)
Jag hade för mig att Lothoria sa det, inge mer sen frågade jag om ni är rädda?

Och ljug inte om att ni inte har ett IAP/PA med RO för då har inte du fått reda på allt ;)

Så än en gång kan väl nån svara som verkligen vet mer än det han säger, är ni rädda så ni har skaffat er en back up? ;)
 

DeletedUser378

Guest
hJGXr.jpg


Bilden säger något annat Mword ;)
 

DeletedUser92

Guest
hJGXr.jpg


Bilden säger något annat Mword ;)



Så du vågar heller inte erkänna att ni är IAP/PA med Röde Orm? ;)


Nu tror jag så här, kanske fel eller rätt. Det verkar som att du/ni lägger hela alliansen på deras axlar? ;) eller kanske hest ryggar ;) (eftersom du visar era topp spelare eftersom ni är största alliansen) ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så du vågar heller inte erkänna att ni är IAP/PA med Röde Orm? ;)


Nu tror jag så här, kanske fel eller rätt. Det verkar som att du/ni lägger hela alliansen på deras axlar? ;) eller kanske hest ryggar ;) (eftersom du visar era topp spelare eftersom ni är största alliansen) ;)

Va? Fattar inte vad du menar.
 

DeletedUser378

Guest
Så du vågar heller inte erkänna att ni är IAP/PA med Röde Orm? ;)


Nu tror jag så här, kanske fel eller rätt. Det verkar som att du/ni lägger hela alliansen på deras axlar? ;) eller kanske hest ryggar ;) (eftersom du visar era topp spelare eftersom ni är största alliansen) ;)

Var väll inte riktigt spelarna du skulle ha fokus på utan på förbunden ;)
Det var ändå det som diskussionen handlade om.
Och om du kollar in på den sidan så ser du att spelarna hamnar där på automatik.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att hestar har gömda kunskaper om både kött och ost. Imponerande.
 
Topp