Zeta. Hestvärlden?

DeletedUser92

Guest
Var väll inte riktigt spelarna du skulle ha fokus på utan på förbunden ;)
Det var ändå det som diskussionen handlade om.
Och om du kollar in på den sidan så ser du att spelarna hamnar där på automatik.


Jag bryr mig inte om dom hamnar där automatisk ;) Enkel frågan, vill ni erkänna att ni och KH är IAP/PA eller vågar ni inte? ;)

Va? Fattar inte vad du menar.

Du ligger efter Bjarke ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser378

Guest
Vågar och vågar.
Hur vida våra medlemmar har PA's eller inte lämnar jag åt dem själva men alliansen i helhet har inga som helst förbund och känns väldigt dumt att erkänna något som inte stämmer eftersom det är att ljuga.
 

DeletedUser92

Guest
Det sägs att Mword blev ägd, och har blivit det flera gånger tidigare!


Ägd av att man skrev annorlunda :p

Är du tonårig? bara såna säger sånt numera :p

Flera ggr tidigare? njaa tror inte det hörre du lille man :p
Men om inte ni vill säga det så varför har KH och RO kört koordinerade anfall på en viss allians då? ;)

Ägda av en som blev ägd? ^^
 

DeletedUser378

Guest
Ägd av att man skrev annorlunda :p

Är du tonårig? bara såna säger sånt numera :p

Flera ggr tidigare? njaa tror inte det hörre du lille man :p
Men om inte ni vill säga det så varför har KH och RO kört koordinerade anfall på en viss allians då? ;)

Ägda av en som blev ägd? ^^

Som jag sa. Hurvida medlemmarna i min allians har PA's eller inte lämnar jag helt till dem men alliansen i helhet har inga förbund.
Är väll inte mer än logiskt att ta hjälp av sin fiendes fiende om tillfälle ges och du dessutom känner dem.
 

DeletedUser678

Guest
Om du nu vet så mycket som du vet så mycket som du vet, så kan du väl dra dina slutsatser själv?

Eller går du fortfarande på lågstadiet?
 

DeletedUser378

Guest
Vill inte veta av mer av den diskussionen här på forumet. Vill ni fortsätta det där samtalet får ni ta det privat.
 

DeletedUser678

Guest
Det sägs att detta var ett känsligt ämne för hestarna?
 

DeletedUser378

Guest
Diskussionen om IAP mellan KH och RO låter jag er spekulera bäst ni vill om. Tänkte på ditt och mword gnabb.
 
Topp