Topp 10 Allianser

DeletedUser1413

Guest
Red Army H44 8:a Min FAVORIT ALLIANS för de ger bort städerna gratis med knappt ngt motstånd (endast från spelare med över 7000p) annars så fick man städerna gratis i början. Ja har endast en sak att säga MASS-INVITE och inte en seriös allians med tanke på alla gratis städer som snart håller på att ta slut.

Jag känner mig tvungen att kommentera det... Jag har absolut inga problem med att du uttrycker din åsikt.

Som de flesta förstått så gjorde vi ett "experiment" för att se ifall det fungerade att ha en allians för varje hav. I hav 44 gick det bra och likaså 55. Däremot var 45 och 54 en katastrof. Båda grundarna gjorde precis som de själva ville och följde inte anvisningarna.

Efter detta gjorde vi en sammanslagning, vilket gjorde det en aning rörigt eftersom alla medlemmar även var tvungna att svara på några frågor. Det kan ha varit under den tiden du lyckades erövra städer från oss.

Efter sammanslagningen har försvaret fungerat utmärkt. Är det någon som enkelt blivit erövrad så är det förmodligen spelaren som inte gett ut ordentlig info.

Till sist vill jag tala om att vi INTE kör på mass-rekrytering. Vi är Solidariska. Alltså har vi inga krav på poäng eller erfarenhet. Däremot ställer vi höga krav på ansökan och aktivitet. Stämmer inte det in på spelaren så är h*n inte medlem hos oss länge till.


Jag får säga vad jag tycker om andra allianser vid ett senare tillfälle

//Alleexx
 

DeletedUser

Guest
Jag känner mig tvungen att kommentera det... Jag har absolut inga problem med att du uttrycker din åsikt.

Som de flesta förstått så gjorde vi ett "experiment" för att se ifall det fungerade att ha en allians för varje hav. I hav 44 gick det bra och likaså 55. Däremot var 45 och 54 en katastrof. Båda grundarna gjorde precis som de själva ville och följde inte anvisningarna.

Efter detta gjorde vi en sammanslagning, vilket gjorde det en aning rörigt eftersom alla medlemmar även var tvungna att svara på några frågor. Det kan ha varit under den tiden du lyckades erövra städer från oss.

Efter sammanslagningen har försvaret fungerat utmärkt. Är det någon som enkelt blivit erövrad så är det förmodligen spelaren som inte gett ut ordentlig info.

Till sist vill jag tala om att vi INTE kör på mass-rekrytering. Vi är Solidariska. Alltså har vi inga krav på poäng eller erfarenhet. Däremot ställer vi höga krav på ansökan och aktivitet. Stämmer inte det in på spelaren så är h*n inte medlem hos oss länge till.


Jag får säga vad jag tycker om andra allianser vid ett senare tillfälle

//Alleexx

Modigt experiment som hade kunnat bli ganska nice om det funkat.
Tyvärr går allt inte som man tänkt sig alltid.

Bara kämpa vidare.
 

DeletedUser

Guest
Topp 10

1 Imperatori Tror de snart kommer att tappa första platsen till WoL. Då de har många skickliga spelare så kommer de att ligga kvar bland topp allianserna.
2 Wings of Liberty Verkar vara den starkaste alliansen på Delta.
3 Templars of Honor ToH får svårt att återta första platsen men kommer att tillhöra toppen även i framtiden.
4 The League En tids fråga innan de möter samma öde som Björnligan.
5 Illuminati Vet jag inget om....
6 Morituri En allians med rutinerade spelare som kommer att stiga i rankingen.
7 Legion of Honor ToH akademi
8 *Phalacrocorax Stars* Vet jag inget om....
9 Dorerna En allians som har startat lugnt men som stadigt växer...
10 Red Army Tror de kommer ligga kvar på topp 10 men inte stiga så mycket mera.
 

DeletedUser

Guest
1 Imperatori Alliansen som kommer förmodligen hålla längst i kriget. Många hyfsat bra spelare (Eliten från Gamma)

2 Wings of Liberty Ett Bra gäng med go hållning. Alla ställer upp :)! (Sk Eliten från Alfa & Gamma) Även kallad Poängk*ta alliansen :p. Alla måste ju va lite K*t på nåt xD... Våra ledare är fascinerande bra "You can only love them <333"

3 Templars of Honor Utvecklats enormt sedan början av kriget och tar igen förlorade städer! (Eliten från Gamma mm.) Gilla Starkt!

4 The League Ser ut att va nästa offer och slutar väll som Björnligan... Dom verkar helt ok vet ej så mycket om alliansen men ledarna är säkert bra !

5 Illuminati Har för mig att Valhalla startade en allians på Gamma med samma namn. Inspiration? Ny allians så vet ej ngt

6 Morituri En allians med få men grymma spelare!!! Grymma ledare och såklart har dom Geggan!!! :D :D :D

7 Legion of Honor Kommit i gång med kriget så de går bra. Yiio sköter detta Fin Fint ;)

8 *Phalacrocorax Stars* OMG fortfarande kvar på top 10... En oseriös allians vet ej mkt om dem..

9 Dorerna Vaknat till liv igen och det går bättre för dem nu!

10 Red Army Klart att Red Army ska va med så fort de går dåligt byter de allians namn...

// Mina åsikter :cool:
 

DeletedUser

Guest
5 Illuminati Har för mig att Valhalla startade en allians på Gamma med samma namn. Inspiration? Ny allians så vet ej ngt

Funnits sen 101215 legat över rank 13 sen 110110 enligt grepostats.. så helt nya vet jag inte om jag skulle kalla dom.
 

DeletedUser

Guest
Hör inte detta hemma under propaganda

Alltså det är så pinsamt att se hur mycket bullshit WoL och deras små tjänare skriver även här...

WoL har inte gjort några framsteg på 2 veckor allt är internerövringar eller rekryteringar... Kolla Nooblajks senaste erövringar på grepostats där har ni er framtid...

Dorena kommer ingenvart.

ToH's tar inte igen något alls från oss i alla fall... Vi har däremot tagit mycket.

Det är rätt märkligt att vi tycks se på kriget på så olika sätt...

Se bara hur det gått för Moutouri senaste 2 dagarna ... Sönderrekryterade av WoL.... Så går det när man har en allians med WoL...

I framtiden så tycker jag att andra än Timinius(som älskade björnligan över allt annat för inte slå länge sedan) bör skriva... jag har ingen som helst respekt för hans åsikter och jag tror att en hel del här delar denna uppfattning...
 

DeletedUser

Guest
Alltså det är så pinsamt att se hur mycket bullshit WoL och deras små tjänare skriver även här...

WoL har inte gjort några framsteg på 2 veckor allt är internerövringar eller rekryteringar... Kolla Nooblajks senaste erövringar på grepostats där har ni er framtid...

Dorena kommer ingenvart.

ToH's tar inte igen något alls från oss i alla fall... Vi har däremot tagit mycket.

Det är rätt märkligt att vi tycks se på kriget på så olika sätt...

Se bara hur det gått för Moutouri senaste 2 dagarna ... Sönderrekryterade av WoL.... Så går det när man har en allians med WoL...

I framtiden så tycker jag att andra än Timinius(som älskade björnligan över allt annat för inte slå länge sedan) bör skriva... jag har ingen som helst respekt för hans åsikter och jag tror att en hel del här delar denna uppfattning...

Alla städer jag tagit nu har tillhört er allians...

T.ex. Hipplax (1 stad)
Cherokee (2 städer)

Är de sk. Internerövringar?
Räknas mina 2 grudningar in som Internerövringar eller vad...

Kolla innan du kommer med påståenden som inte är sanna.

Jag vi tog över Morituri men ska ni säga något eller?
Ni tog över Björnligan.
Ja det är samma sak så sluta smutskasta varandra och försök hitta det posetiva så vi får det roligt istället för en massa sk*t så moderatorer måste gå in och säga till 24/7...
 

DeletedUser

Guest
Alla städer jag tagit nu har tillhört er allians...

T.ex. Hipplax (1 stad)
Cherokee (2 städer)

Är de sk. Internerövringar?
Räknas mina 2 grudningar in som Internerövringar eller vad...

Kolla innan du kommer med påståenden som inte är sanna.

Jag vi tog över Morituri men ska ni säga något eller?
Ni tog över Björnligan.
Ja det är samma sak så sluta smutskasta varandra och försök hitta det posetiva så vi får det roligt istället för en massa sk*t så moderatorer måste gå in och säga till 24/7...

Du attackerade en spelare som var inaktiv efter att ha varit i semsterläge i mer än 30 dagar... kallar du det en erövring.. grattis hehe

När det gäller hippalax så ja du lyckades erövra den staden...

Vi tog in 5 spelare från Björnligan vi tog inte över björnligan... stoooor skillnad Titnitus ni har tvingat in 18 spelare genom att omringa dem...

Din roll i björnligans fall är rätt så intressant... vill du prata om det också ?
 

DeletedUser

Guest
Du attackerade en spelare som var inaktiv efter att ha varit i semsterläge i mer än 30 dagar... kallar du det en erövring.. grattis hehe

När det gäller hippalax så ja du lyckades erövra den staden...

Vi tog in 5 spelare från Björnligan vi tog inte över björnligan... stoooor skillnad Titnitus ni har tvingat in 18 spelare genom att omringa dem...

Din roll i björnligans fall är rätt så intressant... vill du prata om det också ?

Svar: Varit med om detta på Alfa,Beta,Gamma & Delta börjar bli en tradition nu så ja. Jag är känd för att gå från vän till fiende men det tycks inge bry sig om då man är med i en allians i allafall...

Ok han var Inter men det var en del stöd från er som kom in efter och ni hade stöd där innan också så den var inte direkt jätte gratis ena staden...
 

DeletedUser

Guest
1 Imperatori Alliansen som kommer förmodligen hålla längst i kriget. Många hyfsat bra spelare (Eliten från Gamma)

2 Wings of Liberty Ett Bra gäng med go hållning. Alla ställer upp :)! (Sk Eliten från Alfa & Gamma) Även kallad Poängk*ta alliansen :p. Alla måste ju va lite K*t på nåt xD... Våra ledare är fascinerande bra "You can only love them <333"

3 Templars of Honor Utvecklats enormt sedan början av kriget och tar igen förlorade städer! (Eliten från Gamma mm.) Gilla Starkt!

4 The League Ser ut att va nästa offer och slutar väll som Björnligan... Dom verkar helt ok vet ej så mycket om alliansen men ledarna är säkert bra !

5 Illuminati Har för mig att Valhalla startade en allians på Gamma med samma namn. Inspiration? Ny allians så vet ej ngt

6 Morituri En allians med få men grymma spelare!!! Grymma ledare och såklart har dom Geggan!!! :D :D :D

7 Legion of Honor Kommit i gång med kriget så de går bra. Yiio sköter detta Fin Fint ;)

8 *Phalacrocorax Stars* OMG fortfarande kvar på top 10... En oseriös allians vet ej mkt om dem..

9 Dorerna Vaknat till liv igen och det går bättre för dem nu!

10 Red Army Klart att Red Army ska va med så fort de går dåligt byter de allians namn...

// Mina åsikter :cool:


kan inte mer än hålla med vännen :) :cool:
 

DeletedUser

Guest
Menar du att Red Army bytte från sina H allianser till att bara ha Red Army och en akademi så är väl byter namn hela tiden en lätt överdrift.

Kanske ska göra så att du faktiskt kollar efter lite nästa gång innan du skriver om andra allianser.
 

DeletedUser

Guest
Menar du att Red Army bytte från sina H allianser till att bara ha Red Army och en akademi så är väl byter namn hela tiden en lätt överdrift.

Kanske ska göra så att du faktiskt kollar efter lite nästa gång innan du skriver om andra allianser.

Först fanns Red army H44 osv och sedan fixade ni en med Red army och sedan en akademi. Varför tog ni bort era allianser istället för att endast byta namn?
Rätt onödigt enligt mig och vem vet ni kanske blir Green army snart ;)

Om ni ej fatta de sistsa så var det ett skämt...
 

DeletedUser1413

Guest
Du verkar ha missat mitt förra meddelande:

Jag känner mig tvungen att kommentera det... Jag har absolut inga problem med att du uttrycker din åsikt.

Som de flesta förstått så gjorde vi ett "experiment" för att se ifall det fungerade att ha en allians för varje hav. I hav 44 gick det bra och likaså 55. Däremot var 45 och 54 en katastrof. Båda grundarna gjorde precis som de själva ville och följde inte anvisningarna.

Efter detta gjorde vi en sammanslagning, vilket gjorde det en aning rörigt eftersom alla medlemmar även var tvungna att svara på några frågor. Det kan ha varit under den tiden du lyckades erövra städer från oss.

Efter sammanslagningen har försvaret fungerat utmärkt. Är det någon som enkelt blivit erövrad så är det förmodligen spelaren som inte gett ut ordentlig info.

Till sist vill jag tala om att vi INTE kör på mass-rekrytering. Vi är Solidariska. Alltså har vi inga krav på poäng eller erfarenhet. Däremot ställer vi höga krav på ansökan och aktivitet. Stämmer inte det in på spelaren så är h*n inte medlem hos oss länge till.


Jag får säga vad jag tycker om andra allianser vid ett senare tillfälle

//Alleexx

Hur blandar du in vår akademi i detta? Den skapades samtidigt som den nya huvudalliansen. Om att grunda en akademi är att byta namn på en allians så vet jag inte riktigt hur du tänker...

Edit: Du säger att det hade varit bättre om vi bytt namn än att skapa en ny allians. Hur kan du då säga att vi byter namn så fort det går dåligt för oss, och du kan inte ens ge ett exempel?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du verkar ha missat mitt förra meddelande:



Hur blandar du in vår akademi i detta? Den skapades samtidigt som den nya huvudalliansen. Om att grunda en akademi är att byta namn på en allians så vet jag inte riktigt hur du tänker...

Edit: Du säger att det hade varit bättre om vi bytt namn än att skapa en ny allians. Hur kan du då säga att vi byter namn så fort det går dåligt för oss, och du kan inte ens ge ett exempel?

Alltså det är igen ide mot WoL de är för korkade för att förstå när de gör fel i sin argumentation....

Deras rankingar och listor är bara skitsnack och propaganda... kolla grepostats för sanningen om denna så framgångsrika allians... de kör massinvite om någon gör det...
 

DeletedUser

Guest
När jag var med i Björnligan så krossade alla allianser er och ni gjorde en ny allians för att få upp hoppet...
 
Topp