Topp 10 Allianser

DeletedUser2396

Guest
Min lista

här är min lista läs och njut he he.....

1. Imperitori:bra ledning har väldigt stark ryggrad då dom hållit sig kvar så länge på 1a platsen har elit spelare

2. Ostrogiti:dålig ledning oseriösa men bra spelare har nån få elit spelare

3*Stars And Shadows*börjar bli lite senil nu men kämpar för att vinna kriget kör just nu mass anfall mot imp(jag har varit med i den ett bra tag men lämnade alliansen för nån vecka sen)

4The Sewen Wonders 1 spelare som inte är anfalls villig inte försvars villit men den spelarn ligger på 1a platsen och därför kan hans allians hålla sig uppe.....

5*Stars And Shadows II*samma som huvud alliansen

6.New World Order har en bra ledare dock för många dåliga spelare som är inaktiva och skriver aldrig i forumet

7.Visigoti aktiva spelare men ej så bra orginiserade

8.Great Beards aktiva spelare men verkar inte vara så seriösa men vet ej inte så mycket om dom

9.Wings of Liberty aktiva spelare leds av en erfaren spelare ganska aktiva i forumet kämpar med ett under verk men alliansen är ny startad underverkens tid hade redan varit inne ett bra tag då den startades just nu planerar de ett mass anfall vecka 19 men kan ej säga mer......ni förstår nog varför

10.inaktiv allians har en bra spelare som slutat.......

då var det klart kommentera gärna+jag tror ni redan förståt det men jag är grundaren för Wol
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp