Vilken allians tror du på?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
allianser hit å dit

man blir spammad av att joina den å den

ingen ide att ens gå med i någon då det är omöjligt att förutse vilka allianser som är bra

För tillfället är det bara 1 by som alla personer har och då svårt säga vilka allianser som satsar på kvalite istället för 100 pers i kvantitet.
är väll lätt att få 100 personer, svårare att få 25 bra spelare :)
 

DeletedUser

Guest
allianser hit å dit

man blir spammad av att joina den å den

ingen ide att ens gå med i någon då det är omöjligt att förutse vilka allianser som är bra

För tillfället är det bara 1 by som alla personer har och då svårt säga vilka allianser som satsar på kvalite istället för 100 pers i kvantitet.
är väll lätt att få 100 personer, svårare att få 25 bra spelare :)

Det är sant, men man kan ju också göra som vi i The Predators har gjort.

1. Bjud in alla man kan.
2. Skicka ett massmail till varenda kotte på listan, annars betraktas man som en mass-invite allians.
3. Så småningom kommer man upp i 90 medlemmar. Då kan man börja kicka alla n00bar som är dålig kvalité.
4. Då ligger man på en hög rank, och får in goda och seriösa ansökningar från kvalitétsspelare regelbundet.
5. Man får då till sist en allians med 100 medlemmar av hög kvalité.


Det är mitt tips. Det funkar bara från början på en värld. :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är sant, men man kan ju också göra som vi i The Predators har gjort.

1. Bjud in alla man kan.
2. Skicka ett massmail till varenda kotte på listan, annars betraktas man som en mass-invite allians.
3. Så småningom kommer man upp i 90 medlemmar. Då kan man börja kicka alla n00bar som är dålig kvalité.
4. Då ligger man på en hög rank, och får in goda och seriösa ansökningar från kvalitétsspelare regelbundet.
5. Man får då till sist en allians med 100 medlemmar av hög kvalité.


Det är mitt tips. Det funkar bara från början på en värld. :D

Till varenda kotte på listan?

The Predators verkar lite av en massinvite, vi får se hur det går med dem.
 

DeletedUser

Guest
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Precis som Ovanstående Talare Nämner tror jag att Heretics och The 300 Som har koll på Spelandet Från Alfa kommer Att Fungera bra även i Beta !

Däremot tror jag en av Beta allianserna kommer att Ta ledningen i Toppen eftersom de kommer bli svårare för dom som e i både alfa och beta att ha kolla på båda Världarna samtidigt!
 

DeletedUser

Guest
själv tror jag på predators, kanske mest för att jag är med i den alliansen :p
 

DeletedUser

Guest
Vi har faktiskt ett centrum. Du kan ju gämföra med the 300...



Ja, varenda kotte på listan. Dom som inte svarat på 2 dar betraktas inaktiva och inbjudan dras tillbaka.

Du kan väll inte säga att eran allians INTE är utspridda genom att använda en allians som jämnförelse.

Utsprid. Mer Utsprid. Mest Utspridd. Hoppas jag inte stavade fel nu men hoppades du fattade poängen ;)
 

DeletedUser

Guest
ezk2eg.jpg


Heretics ligger sammlat och leder överlägset i krigspoäng...

Men sen tror jag på min allians också... Vi är aktiva, serriösa och har bra planer för framtiden :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp