Vilken allians tror du på?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Info om tråden finns i alfasektionen där samma tråd finns, fast för värld Alfa.


Själv tror jag på The Macedonian Army, de är seriösa och inte en fakeallians som The 300.
 

DeletedUser

Guest
jag kan ju inte lägga röst på min egen allians men vi tackar för rösten Jacce!

sj tror jag på både Heretics och The real 300 då de båda är starka allianser i värld Alfa och har koll på spelet
 

DeletedUser

Guest
Finns väll inte så många allianser än som kan anses seriösa, då kanske ungeför 90% av alla ledande allianser i starten kan vara massinvite utan någon som helst tanke.

Väntar tills den här tråden blir intressantare, om några månader. ;)
 

DeletedUser

Guest
sammes

jag tror på min egen allians The Macedonian Army. stand up and win marines:D
 

DeletedUser

Guest
The Macedonian Army har haft bra ledarskap i Alfa.

Dock så tror jag ändå att vår allians kommer att komma ganska långt, då jag tror på demokrati.
 

DeletedUser

Guest
Om det är demokrati som gäller tror jag på oss :p
Legion Of Hades.....

Svårtippat i nuläget annars.
Finns många seriösa spelare o klaner...
 

DeletedUser

Guest
Kan ju inte säga mycket mer än att jag måste tro på oss i the real 300..

men nu är det många från alfa som bestämt att inte ge sig på beta tack vare det nya erövrings systemet...men man får se hur aktiva folk kommer att vara..många är över 20 och har ett liv utanför detta och har inte lika mycket tid som alla under 15...

det är vad jag har och säga..
 

DeletedUser

Guest
Jag avvaktar. I ärlighetens namn är alliansläget på beta ganska kaotiskt nu, jag fick ett stort antal invites utan någon som helst förvarning från mängder av allianser - ett flertal gånger från The 300 (även om jag i efterhand förstått att det inte var det RIKTIGA The 300) - redan under de första timmarna.

Men jag tror att de stora allianser från Alfa som väljer att satsa på Beta inte kommer att gå lika långt här, som någon ovanför skrev så har inte alla hur mycket tid som helst.

Jag kan ju säga som min ledare GrecoStyle att jag återkommer om några veckor när läget stabiliserat sig.
 

DeletedUser

Guest
Jag avvaktar. I ärlighetens namn är alliansläget på beta ganska kaotiskt nu, jag fick ett stort antal invites utan någon som helst förvarning från mängder av allianser - ett flertal gånger från The 300 (även om jag i efterhand förstått att det inte var det RIKTIGA The 300) - redan under de första timmarna.

Men jag tror att de stora allianser från Alfa som väljer att satsa på Beta inte kommer att gå lika långt här, som någon ovanför skrev så har inte alla hur mycket tid som helst.

Jag kan ju säga som min ledare GrecoStyle att jag återkommer om några veckor när läget stabiliserat sig.

Vad tror du om dom som är nya på Beta då? Som T.e.x. The Predators?
 

DeletedUser107

Guest
Beta

En sådan här tråd är näst intill meningslös så här tidigt in på en ny runda.
Dessutom är det de allianser som kan samarbeta som kommer att lyckas bäst i och med det nya erövringssystemet.

sig_male.jpg
 

DeletedUser

Guest
Vad tror du om dom som är nya på Beta då? Som T.e.x. The Predators?

Ja som sagt, eftersom jag inte tror de stora allianserna från Alfa kommer bli lika stora på Beta, så måste ju tomrummet fyllas av något; nämligen nya Beta-allianser. Kommer nog ta ett tag innan vi ser riktigt kraftiga sådana dock, och precis som Iceman (no leetspeak :O) säger så är det ganska meningslöst att utbyta åsikter såhär tidigt in på rundan. Allt är mest kaos och massinvite-allianser.
 

DeletedUser

Guest
Ja som sagt, eftersom jag inte tror de stora allianserna från Alfa kommer bli lika stora på Beta, så måste ju tomrummet fyllas av något; nämligen nya Beta-allianser. Kommer nog ta ett tag innan vi ser riktigt kraftiga sådana dock, och precis som Iceman (no leetspeak :O) säger så är det ganska meningslöst att utbyta åsikter såhär tidigt in på rundan. Allt är mest kaos och massinvite-allianser.

Ärligt talat så är The Predators ingen massinvite-allians. Varenda invite har ett brev med sig.
 

DeletedUser

Guest
jag själv tror på Legio X... (min egen;)) då både demokrati gäller, men samtidigt strikta regler... dock så började vi med massinvite, för att få medlemmar :)
 

DeletedUser

Guest
Åh nej nu ser jag hur egoistiskt jag skrivigt lite tidigare...

Klart jag tror på min egna allians, men annars tror jag ganska mycket på Unseen Legends. Har inte hört något från dem, men jag tror att dom kan vara starka.
 

DeletedUser

Guest
Anser fortfarande att det kanske är lite för tidigt för att skriva något sådant här, Såg även ett inlägg om att "Allianser kommer bli lika stora som i Alfa". I genomsnitt kommer de vara större eftersom allianserna lär satsa på mer på kvalite nu när det bara går att ha 100 medlemmar. Ännu en faktor är att bygnader byggs dubbelt så snabbt i denna världen.

Jag tror inte jag vet att The 300 kommer komma långt.

Heretics även dom.

Sedan är jag lite osäker på de andra i topp 5, då jag inte vet så mycket om dem. Om de sköter diplomatin, blir ett sammansvetsat gäng och förblir att ha en stabil ledning. Då är det bara att fortsätta kämpa.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp