väder

DeletedUser1115

Guest
Ja det borde ju kunna vara såt på öar med vulkaner på:D
 

DeletedUser

Guest
Ex. så kan haven längst åt norr frysa till is (Grekerna kanske inte nådde Europa, men vi har fortfarande Rom i Britannien).

Där fick man sig ett skratt iaf.
Varför nådde inte grekerna Europa? Hade dom korta ben?

Rom i Britannien är lite senare, om ni nu ska hävda att det ska vara väder för att det ska vara historiskt korrekt så kan ni ju alltid köra på att grekerna seglade runt och handlade med bla britterna.
 

DeletedUser1593

Guest
Ex. så kan haven längst åt norr frysa till is (Grekerna kanske inte nådde Europa, men vi har fortfarande Rom i Britannien).

Grekland ligger nog i europa också, menar du inte norra europa :) och som zigvard sa så kommer rom och britannien senare i tiden....
 

DeletedUser1593

Guest
Vore kanon om ni inte kom med idéer som bygger på lycka eller sådant som svält mm eftersom det redan finns lycka/olycka som räcker enligt mig....
 

DeletedUser

Guest
Där fick man sig ett skratt iaf.
Varför nådde inte grekerna Europa? Hade dom korta ben?

Rom i Britannien är lite senare, om ni nu ska hävda att det ska vara väder för att det ska vara historiskt korrekt så kan ni ju alltid köra på att grekerna seglade runt och handlade med bla britterna.

Jag vet att Grekland ligger i Europa, jag syftade på de Nordvästra delarna:
Frankrike, Tyskland, England etc.

Allt detta utspelade sig under samma antik. Det finns redan element från olika sekel och ifrån Rom i Grepolis.

Dessutom:

wwwniklasb70 sa:
Observera att i Grekland existerar aldrig is.
Men för att ha lite fantasi med i spelet så håller jag med er om isen
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp