Topp 10 spelare -

DeletedUser962

Guest
@mace kasta inte sten i glashus:
MrBd har 5 internerövringar av 39 städer (12,8%)
Drottning Esther har 2 av 26 städer (7,7%)
Magnuzzon92 har 3 av 18 (16,7%)
Trem har 4 av 18 städer (22%)

mace har 2 internerövringar av 8 städer (25%)
Madeinsweden har 2 av 18 städer (11%)
Och sist den store Antipater med 21,4% internerövringar

Så mace, bortsett från godlajk så har du högre % internerövringar än alla dom andra ^^.
Jag förstår att du bara sitter och jävlas men det här med internerövringar börjar bli ganska uttjatat.


Omg,
För det första så har aldrig Made, anti eller jag sagt att vi inte är det!!
Ge mig ett bevis på att jag har sagt att jag inte är en Internerövrare?

Godlajk förnekar det, Och jag bevisade att han var det. ( Delvis )

Så snälla Lerkan, tänk innan du kommentera. Ifall du kan dvs...
 

DeletedUser

Guest
Ja på Gamma InterErövra jag mkt men här har jag 1/11 städer ;) Dvs mindre än 10% så det är ej mycket. InternErövringen var på en av Celeequie´s städer och det skedde när jag var med i B-ligan så inga IE när jag är med i WoL så tyvärr lille gubben :)

men lilla Timinius har jag nämnt dig vid namn... du vet väl att världen inte snurrar omkring dig...
 

DeletedUser

Guest
Och jag som tyckade att denna tråden villa handla om hur mycket ni alla skulle seja hur ni gillar mej. Nu är det bara skitsnack. Crappers.

Och btw. Tok presis en Imp stad. Det var vell en internerøvring och? Eller hur?
Haha - score! Wow, vad jag är dryg.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
@mace
Sorry jag såg nu att posten var riktad till fel person. Blandade ihop dig med Superawesom av någon anledning :confused:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Och jag som tyckade att denna tråden villa handla om hur mycket ni alla skulle seja hur ni gillar mej. Nu är det bara skitsnack. Crappers.

Och btw. Tok presis en Imp stad. Det var vell en internerøvring och? Eller hur?
Haha - score! Wow, vad jag är dryg.

Du menar från Guyen som var med i er allians tills för några dagar sedan.. Det är ju frågan hur ser du på det är det en intern eller en ärlig erövring...
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle det inte vore en ärlig erövring? H*n är med er nu.

För att han lämnade er allians 1 dag innan han gick med oss och han blev anfallen innan han gick med...

men men du har gjort en ärlig erövring inte en intern
 

DeletedUser

Guest
För att han lämnade er allians 1 dag innan han gick med oss och han blev anfallen innan han gick med...

men men du har gjort en ärlig erövring inte en intern

Men det betyder ju att ni i Imperatori tar in flyktingar om ni tar in guyen när vi anfaller honom eller har jag fel?
 

DeletedUser

Guest
Men det betyder ju att ni i Imperatori tar in flyktingar om ni tar in guyen när vi anfaller honom eller har jag fel?

Vi tar in alla som har rätt klädkod....
Minsta miss från den så är det kört, hoppas du har skaffat kilten nu Timinius..
Annars är det kört...:p
 

DeletedUser

Guest
Men det betyder ju att ni i Imperatori tar in flyktingar om ni tar in guyen när vi anfaller honom eller har jag fel?

Du har rätt.. men det har ni också gjort Timinius...

Vi var väl inte helt medvetna om att han var det men men har vi sagt ja så står vi för vårt ord...
 

DeletedUser

Guest
Vi tar in alla som har rätt klädkod....
Minsta miss från den så är det kört, hoppas du har skaffat kilten nu Timinius..
Annars är det kört...:p

Funkar det med kortærmsskjorta, hawaiishorts och ett par tofflor? Fick inte ha det på senaste møtet før MrBd. Får man ha det hos er kommer jag direkt!

@Antipater
Det var han som børjade att anfalla oss så han får ju skylla sig sjælv. Drottningen førsøkte skøta det lite diplomatiskt men efter ett tag trøttnade vi och gav igen.
 

DeletedUser

Guest
Funkar det med kortærmsskjorta, hawaiishorts och ett par tofflor? Fick inte ha det på senaste møtet før MrBd. Får man ha det hos er kommer jag direkt!

@Antipater
Det var han som børjade att anfalla oss så han får ju skylla sig sjælv. Drottningen førsøkte skøta det lite diplomatiskt men efter ett tag trøttnade vi och gav igen.

Vet inte vem du är Sakatchi så därför så kan jag inte bedöma om du är en person som alltid är ärlig eller om du gillar att se saker och ting på ditt sätt så som Godlajk alltid gör.

Vi visste faktiskt väldigt lite om vad som hänt med Guyen innan vi tog in honom. Vi tog in honom för att vi kände honom sedan tidigare och har varken haft förhör med honom eller så har han avslöjat något om orsakerna till att han valde att lämna er.

Så du menar att Guyen anföll hela WoL ensam... Otroligt modigt av en spelare att själv anfalla och ta sig an hela WoL som är den stadsmässigt och poängmässigt starkaste alliansen här...
 

DeletedUser

Guest
Funkar det med kortærmsskjorta, hawaiishorts och ett par tofflor? Fick inte ha det på senaste møtet før MrBd. Får man ha det hos er kommer jag direkt!

@Antipater
Det var han som børjade att anfalla oss så han får ju skylla sig sjælv. Drottningen førsøkte skøta det lite diplomatiskt men efter ett tag trøttnade vi och gav igen.

Är det foppatofflor ligger du mycket bra till. :D
 

DeletedUser

Guest
Funkar det med kortærmsskjorta, hawaiishorts och ett par tofflor? Fick inte ha det på senaste møtet før MrBd. Får man ha det hos er kommer jag direkt!

@Antipater
Det var han som børjade att anfalla oss så han får ju skylla sig sjælv. Drottningen førsøkte skøta det lite diplomatiskt men efter ett tag trøttnade vi och gav igen.

Dresscoden i The Leauge är full riddarrustning. Lite jobbigt att dra på sig varje gång man ska lira.
 
Topp