Top Tio Spelare

DeletedUser1827

Guest
1 David mcswag Duktig spelare som jag kört med en hel del både innan och nu har jag äran att vara ledare för denna spelare. Nog om detta kan spelet och är snabb på att ta städer i början vilket brukar göra att spelaren får stor ledning. Bra på tajmning och rens när spelaren vill.Ger spelaren en swim dock kan spelaren inte gå mer uppåt men så länge spelaren kör seriöst kommer spelaren hålla en stadig första plats.

2 Stronknorre Första gången jag kör med denna filur spelat mot spelaren på sigma förut och vet hur duktig spelaren är.Första gången jag ser denna spelare i top 10 så det blir intressant om spelaren kan hålla denna höga rank eller blir nedputtat av någon av de spelarna som kommer uppåt. Det som jag sett hittils tyder på att även detta kan bli en långvarig placering.Swim även här dock med lite kamp

3 Madame GazCar Denne spelare har jag sett på omega har dock inte haft chansen att spela med denne men är med i en allians som är väldigt erfarna där. Min gissning är att detta är en spelare att hålla ett öga på , dock har spelaren inte erövrad sin tredje stad än dock sin snabba start så det är lite fundersamt. Ett Sink här men på gränsen

4 Lordi79 Hallonsaft var det va;D? Nämen duktig spelare om spelaren satsar så kan detta bli väldigt intressant och då kommer denne spelare hålla denna placering och med lätthet hota de som är över. Men här igen så kör denne spelare själv och verkar inte särskillt sugen på att starta något större villket tyder på att detta också bara blir ännu en tillfälig visit. Hoppas på att det inte är det men annars får vi tacka för den tid han vill spendera på den här servern;D. Ett swim här men bara tillfälligt

5 Simone Zaza Duktig spelare kört på flera servar , vad finns det mer att säga. Detta är ett nytt nick har jag för mig eller så använnder denna spelare ett gammalt hur som är denne spelare värd att hålla koll på. Ett klart swim om inte annat för det fyndiga nicket;D

6 Parfait Har aldrig sett detta nick förut gissar på nytt eller har jag aldrig haft turen att möta denna spelare förut. Har bra rank både på kämparligan och ranken vilket visar på att spelaren kan kriga också. Då jag ser att denna spelare dödat några gudasänka och ligger så bra i kämpar ligan med hård konkurans så ger jag detta ett swim

7 Legondra Duktig spelare dock precis tagit en ny stad så har en stor risk att falla ner igen. Så med de orden blir det ett på håret Sink

8 johanSthlm Kört med denna spelare eller i alla fall varit allierad med och vet att denna spelare är duktig på att bygga dock är frågan om det räcker med dessa kp hundriga vargar som väntar längre ner på nivåerna jag tror inte det. Ger denna spelare ett sink pågrund av det

9 Axelhe Ska inte skriva en roman om mig och vet jag inte kommer vara med på listan imorgon så kort och gott Sink med ett stort S.

10 D.A.W Tappert försök att hålla sig uppe men det räcker inte att bara grunda sig en stad och bygga lite denna spelare kommer falla ner inom kort. Skulle skrivit en mer precis bedömning men aldrig kört med denna spelare varken emot eller med. Så blir en Sink här

Några stycken jag tror kommer växa snabbt i framtiden

MasterZayme vuxit som en raket trots sina sena ankomst vad mer kan man säga(guldar inte)

Berrabaj brukar växa som en raket efter ett bra tag efter start. (eller det säger berris i alla fall)

Alexandros Megalos Tror jag sett denna spelare låg etta någonstans tyder på att spelaren kan om spelaren vill.

Min egen tolkning av top 10 kan vara helt fel eller helt rätt om ni inte gilla den gör en egen.
 

DeletedUser3392

Guest
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser3574

Guest
Tack för listan Axelhe, spännande att se hur det utvecklar sig :rolleyes:
 

DeletedUser3348

Guest
LORDI79 12664 - Lordi aka Geggan, brukar ses i toppen av de flesta servrar i ett par dagar till veckor. Vill han så kan han hålla sig kvar högt en längre tid, men eftersom många ser han som ett hot brukar han kunna tappa lusten ganska fort. Duktig spelare, trevlig att prata med (oftast). Kör han vidare kommer han hålla sig i toppen.

david mcswag 11740 - En "ny" spelare för mig, som jag tror att jag aldrig kört med/mot. Men vad han visat på offsidan samt privat (Dirty) för mig tror jag att han kommer stiga längre upp på listan än vad han redan är.

stronknorre 10592 - Jag själv, finns väl inte mycket mer att säga än att har jag glädjen driver jag framåt.

Madame GazCar 10105 - Även ny för mig, men hört att hon kan detta, och även sett! Så denna Madame blir nog kvar i toppen om inte något oväntat händer! ;)

korvski 9673 - Blir spännande och se hur korvski fortsätter på denna "lätta" server, vi alla vet att guld är inga problem för denna gosse, men i nuläget ser det ut som han kör på rätt lugnt. Tror på en fet höjning i rank, eller ett stort plask ner. INGET mittemellan.

Grinder 9225 - Spelat endast mot grinder, på Sigma. Han var aktiv och drev in ett par bra offar. Inget jätte märkvärdigt men han gjorde ett bra jobb. Sigma var ett bra tag sedan och han har spelat på mer aktivt än vad jag själv gjort det senaste (tror jag). Så vad jag tror om denna gosse är att han håller sig i top 10 om han fortsätter aktivt.

Unholy 7631 - Känner igen namnet ganska väl, men med mitt dåliga minne kan jag inte sätta ut vart och när. Tror tyvärr på en sink här då jag sett ett antal rapporter där man inte duckat så bra, självklart kan man inte alltid vara aktiv, men det är de ända grunderna jag har.

Thathanka Iyotake 7598 Vet inget alls :S

MasterZayme 7567 En till ny för mig (känns som alla är nya för mig) Växt väldigt fort i poäng ranken, frågan är hur fort växer han på off/deff. det återstår att se. Men han visar stor vilja och aktivitet, vilket är a och o.

Simone Zaza 7344 En sån här namnbytare man stör sig på som mest
smiley_emoticons_flucht2.gif
Vem är han? Vad vill han? Gillar han köttbullar eller vodka? Ja, många frågor inga svar.. Tror på en fortsatt top 10 för hen om aktiviteten fortsätter hållas!

Detta blev en väldigt kort och tråkig top 10 enligt mig, men det är ganska svårt när man inte känner till ens halva "ligan" på top 10.
Någon med bättre koll får gärna göra en roligare lista!
 

DeletedUser3575

Guest
10. allessi19 - The 300 - 30718p

Ingen koll på denne spelare, tyvärr. Magkänslan säger att han kommer sjunka.

9. Simone Zaza - Städskrubben - 33661p

Då har vi kommit till Simone Zaza, en sån här som byter nick. Sådana som spelare som Stronknorre inte tycker om, för han har tyvärr inga hjärnceller. Om ni vill donera hjärnceller till stronknorre så kan ni kontakta mig via pm. Tack för ditt bidrag.
Hur som helst, jag ska vara ärlig, jag är förvånad att jag inte ligger högre upp.
Jag är en fantastisk spelare, jag är aktivare än ett barn som precis ätit 1 kg godis.
Livet är för kort för att vara ödmjuk, jag kommer avancera till topp 5.

8. stronknorre - Städskrubben - 33699p

Stronknorre, my partner in crime. Tillsammans har vi haft lekstuga med motståndet i H55.
Lillsnorre, som han också kallas, är min lärling och jag lär han allt jag kan. Det har gått bra, får jag faktiskt säga.
Det börjar bli pli på lillen. Riktigt bra spelare när han väl sätter manken till och är aktiv.
Dock så kommer han alltid stå i min skugga, oavsett vilka framgångar han når på poängranken.

7. Madame GazCar - Städskrubben - 38439p

Madame GazCar är kvinnan som håller koll i Städskrubben.
Alla ska trivas och det är något som Madame alltid eftersträvar och underhåller. En älskvärd dam, helt enkelt.
Hon bygger bir på Henry Fords löpande band, och hon är alltid redo att skicka ut dessa på uppdrag.

6. AskerWho - The 300 - 41252p

Låt mig säga, who?

5. Thathanka Iyotake - snopers lovers - 43810p

Vem är du?

4. korvski - F.L.Ä.S.K - 43386p

Rykten säger att det är en ny spelare på detta konto. Det märks att det inte är lika mycket guld involverat här längre men aktiviteten verkar finnas.
Tyvärr tyvärr, så har jag ingen information på denne spelare, men visst fan ser han riktigt bra ut?

3. Bojan Krizaj - snopers lovers - 46074p

Jag har hört talas om Krizaj, men aldrig haft nöjet att träffa på honom.
Tror det är en bra spelare, vad gör han annars framför mig?

2. david mcswag - Städskrubben - 53547p

Mer som david mcguld, här finns det mängder guld men även skills.
Kör på hårt i norr och det känns som att han börjat utmana Lordi om förstaplatsen allt mer.
Lite kuriosa är att han håller på och skriver sådana här konstiga ord som "rip" och "lel." Var är dagens ungdom påväg?

1. LORDI79 - snopers lovers - 63659

Efter en hysterisk start där han ensam sänkte allianser har han nu sänkt farten, ordentligt.
Det är nästan så att man blivit orolig för lille Geggis. En spelare som kan gulda extremt när han känner för det.
Eller som han själv uttryckte det: "arbetslös, gott om tid o pengar, vad mer kan gå fel?"


 

DeletedUser3582

Guest
Om blåbär har lust och har viljan kanske en lista finns under helgen :)
 

DeletedUser3582

Guest
Jag har viljan och lust att göra en ny lista som kommer att dyka upp under veckan.
Under tiden kan ni ju gärna spåna på spelare som inte ligger i topp men kanske kommer att göra det inom sin tid och hinta lite här så får vi se vad för lista som kommer :)
 
Topp