Top 5 bästa spelare på Gamma

DeletedUser

Guest
Ni kan nog lista ut hur man gör!

1. Chamie
2. Nikeful
3. Opeth
4. Jaskomilla
5. Toysan

Lite vinklad från min sida har ju inte spelat så mycket med BoO sekten. Ha förståelse!

:cool:
 

DeletedUser

Guest
haha jaskomilla... för bara några veckor sedan så trodde jasko fortfarande att man fick 100% anfallsbonus när man anföll på natten.

Mys och peace out!
 

DeletedUser

Guest
Ok här kommer min lista, väljer att göra en lista som inte rankar dem utan bara ger 5 stycken som jag tycker är duktiga:

Pjotr: Totalt hänsynslös och de som haft med honom att göra diplomatiskt vet att han kan få vilken torped som helst att likna en medlem i bamseklubben.
Chamie: Driver en framgångsrik allians, även om vissa alliansbeslut kan tyckas svåra att förstå för utestående så är han en mycket god taktiker och klarar även av att driva ett krig med glimten i ögat.
Silverulf: Även detta en spelare jag haft (o)turen att träffa på ingame där han visade på en grym kapacitet att tima attacker osv, även han mycket trevlig och spelar med stor pondus.
Makavellikrille: En spelare som smyger i det dolda och gör inget större väsen av sig, trots det ligger han topp 15 i anfallspoäng. En stalker som man bör se upp med som motståndare.
Atilla: En spelare som gör ett enormt jobb för sina alliansvänner, kunde man betala ut lön i spelet skulle han vara värd varenda krona!
Även en bra kombination av strateg, diplomat och en god alliansvän.

Det finns absolut fler som är mycket duktiga och kompetenta spelare som Opeth, Zture, Toysan etc men dessa 5 tycker jag utmärker sig över de andra.

Sedan finns det 3 spelare som jag skulle råda söka sig till ett annat spel där de visar upp helt fel egenskaper för att spela sociala spel.
Att interagera med andra inte är deras största egenskap tror jag är uppenbart.
Kommer dock inte nämna några namn för då haglar väl varningarna som spön i backen.:p:p
Vill dock bara ta vilka egenskaper jag absolut inte tycker man ska ha i detta spel:
Spelare 1: Minns aldrig vad h*n gör upp för avtal, sprider otroligt mycket rykten och annan skit som egentligen inte ens duger till "krigsföring" utan mer bara förstör stämningen på servern.
Spelare 2: Är en ganska duktig spelare egentligen men ägnar merparten av tiden till att skicka fruktansvärd odrägliga ingame-mail till höger och vänster. Beter sig otroligt illa.
Spelare 3: Skickar ett ingame-mail till hela alliansen när h*n byter allians och lovar dyrt och heligt att vederbörande aldrig kommer attackera oss för att hedra sitt gamla förbund h*n ingick men som spräckte det löftet redan efter ett par dagar.

Tänkvärt åt båda hållen hoppas jag och skulle ngn lista ut vem jag avser så får ni hålla det för er själva, se detta mer som en instruktion hur jag inte tycker att en spelare skall bete sig.

/Danzap (med förmodlingen inte så många fans heller....) :D:D
 

DeletedUser

Guest
Är jag en av de "3 dömda" spelarna :p???

Vissa förklaringar låter precis som mig ;)
 

DeletedUser

Guest
Är jag en av de "3 dömda" spelarna :p???

Vissa förklaringar låter precis som mig ;)

Haha, nej jag hade inte dig i åtanke.
Har inte haft egentligen något med dig att göra i spelet tror jag.
Kommer nog ändras kanske, iaf på Delta. :p
We are in war m8!!
 

DeletedUser1560

Guest
haha jaskomilla... för bara några veckor sedan så trodde jasko fortfarande att man fick 100% anfallsbonus när man anföll på natten.

Mys och peace out!

Va!
Får man inte bonus när man anfaller på natten?
Nä nu slutar jag anfalla på natten.

Undrar hur mycket krigspoäng jag kommer samla på mig nu?


mvh, jasko
 

DeletedUser1560

Guest
Ni kan nog lista ut hur man gör!

1. Chamie
2. Nikeful
3. Opeth
4. Jaskomilla
5. Toysan

Lite vinklad från min sida har ju inte spelat så mycket med BoO sekten. Ha förståelse!

:cool:

Vet inte om du är ironisk när du lägger in mig där, men jag tackar ändå.
Stolt att omnämnas i samma lista som Toysan.

MvH
 

DeletedUser

Guest
Topp5:
1.Nikeful
2.Ayrton
3.Galenshurda
4.Nixon
5.El Nino

protip
 

DeletedUser

Guest
Ni kan alla vara lungna, Jag har förstått att jag ligger 6:a på alla era listor ;):)
 

DeletedUser

Guest
en som borde ligga på topp fem är Carlito80 en klar topp spelare som hittils bara förlorat en enda stad i Gamma och det var till mig ;-)
passar inte han in på topp fem då vette fan
 

DeletedUser845

Guest
Hmm, många bra som man vill nämna men 5 är 5 ;).

1. Opeth
2. Nikeful
3. Toysan
4. SilverUlf
5. Makavellikrille
 
Topp