Top 5 bästa spelare på Gamma

DeletedUser

Guest
Mina är:


Vackrastad: Hjälpt mig mycket i spelet också min vän IRL :p

Imperiet81: Mycket seriös och aktiv spelare också min förra grundare :p

wille vit: Snäll och mycket aktiv :p

Gelon: En utmärkt grundare och kan hantera en allians mycket bra :D

Dragonfire R.I.P: Han som visade mig spelet men har sluta
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
mina toppar

listan helt klart så här.

1:Nikeful
2:Hultan
3:El nino
4:Shingzu (då han e en aktiv och seriös ledare)
5: jag själv. Har aldrig hänt att en spelare kan få topp 5 spelarna i capi att sluta pga PM och snack. Haaha vilka män.

botten

finns bara plats nr 1:Hela capi! :D
 

DeletedUser845

Guest
listan helt klart så här.

1:Nikeful
2:Hultan
3:El nino
4:Shingzu (då han e en aktiv och seriös ledare)
5: jag själv. Har aldrig hänt att en spelare kan få topp 5 spelarna i capi att sluta pga PM och snack. Haaha vilka män.

botten

finns bara plats nr 1:Hela capi! :D

Gillar hur du tar åt dig creden för att dem slutade, men alla var väl förstås rädda för allmighty progamer Guster!
 

DeletedUser

Guest
:D

Gillar hur du tar åt dig creden för att dem slutade, men alla var väl förstås rädda för allmighty progamer Guster!

näää men Chamie om 2 av spelarna som slutat säger att dom gör det för att jag är en idiot och att dom har fått dig och opeth att fatta det med. Så måste jag ta på mig det. Och som sagt jag tror inte någon e rädd för någon i detta spel. Man har bara respekt för vissa. Och det är ingen i capi. Då man inte vinner respekt på fegt spel och ljuger sig igenom förbund. Som man senare hoppar på.

Därför har ni ingen respekt av dom jag vet och jag pratar mig. :D inte ens mängden av era egna medlemmar har tyckt om ledningen. Och de har vi bevis på då dom har sökt till oss flera gånger och det är många spelare som har gjort det.

Så capi kanske får nytt och bra liv när "kungarna" är borta. :D skönt att ni är det iaf. Mer plats för dom riktiga spelarna. I tex Veteranerna & segraz.

Pöss chamie
 

DeletedUser678

Guest
Försök till en seriös lista, då jag mer eller mindre har slutat på gamma.
Väljer att inte ranka dem, då det är alldeles för svårt, vissa har även slutat.

Makavellikrille
Atilla
Nikeful
Chamie
Toysan
 
Topp