Top.3 Ledare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Självklart gillar du inte Fire eftersom han sparkade ut dig :p

För mycket känslor involverade i det inlägget för att jag ska ta det allvarligt ;)
 

DeletedUser

Guest
Japp jag läste såklart igenom det du skrev och jag antydde att du hade fel och motiverade det med att du blev sparkad från alliansen? :)
Vart vill du komma nu?
 

DeletedUser1742

Guest
Japp jag läste såklart igenom det du skrev och jag antydde att du hade fel och motiverade det med att du blev sparkad från alliansen? :)
Vart vill du komma nu?

Att EN ledare DISKUTERAR fram beslut, och sparkar inte folk till höger och vänster utan fasta grunder, TE.X mig, en ledare ska inte vika ner sig vid HOT.

EN Ledare ser till Alliansens bästa, och inte EGO trippen.

JespeRR , Hur ska en Ledare vara i dina ögon?
 

DeletedUser

Guest
1. Han vek aldrig ner sig vid hot :D
2. "EN Ledare ser till Alliansens bästa, och inte EGO trippen." = Du tänker på ZTS, fire var ödmjuk :)
3. Precis som Fire, han banade väg för 1337 och sen när ZTS tog över skutan så ser du ju hur det gick :D
 

DeletedUser1742

Guest
Skit samma, min åsikt står stark, jag tycker det är fel agerat! det gäller inte bara mig, men men. det gör mig inget då jag förmodligen kom till en av dom bättre allianser i Beta!
 

DeletedUser

Guest
Skit samma, min åsikt står stark, jag tycker det är fel agerat! det gäller inte bara mig, men men. det gör mig inget då jag förmodligen kom till en av dom bättre allianser i Beta!

På tal om fel agerat Essetone! Kan du förklara det brev som påstods komma från vår grundare av Rebellion Gorthax till Korinth som du skickat runt? Jag har det sparat om du vill friska upp minnet?

mvh/Tunne
 

DeletedUser

Guest
Där emot vill jag lyfta in micke79an i en roll, och helt klart platsar på toppen!

Tackar för dom vänliga orden :)

har för lite info om andra alliansers ledare för att kunna uttala mig om dessa, men en sak vet jag iaf, att alla lägger ner mycket tid och kraft! det är värt att påpeka.
keep it up
 

DeletedUser1724

Guest
Eldtunga var en duktig offensiv spelare vet dock inte så mycket om hans ledarskaps duglighet, ZTS var väll bra som ledare till och från, han mer eller mindre gav upp och körde sitt eget race som alla andra stora spelare i 1337 gjorde mot slutet.

Och Jesper RR, Eldtunga fick ett ultimatum sparka esset eller så skulle en annan spelare lämna, så esset fick lov att gå.

ZTS var inte ens med och fattade beslutet enligt honom.

Men det där är gammalt groll.

OM Eldtunga var en bra ledare varför tog han inte tag i 1337 innan det brakade ihop?

//Fuvvan
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle faktiskt villa ställa in en ny i ljuset. Dkiller som leder CR1ME är värd att nämnas här. Han är en ledare som fått CR1ME att växa till topp tio. Han har lyckats vända tillbaka ett skepp som höll på att sjunka när CR1ME rasade i poäng och spelare. Jag har själv spelat i CR1ME och har lärt mig mycket av hans ledarskap. CR1ME har vunnit många krig som man räknade ut dom alldeles för tidigt just på grund av starkt ledarskap.
 

DeletedUser1742

Guest
Jag skulle faktiskt villa ställa in en ny i ljuset. Dkiller som leder CR1ME är värd att nämnas här. Han är en ledare som fått CR1ME att växa till topp tio. Han har lyckats vända tillbaka ett skepp som höll på att sjunka när CR1ME rasade i poäng och spelare. Jag har själv spelat i CR1ME och har lärt mig mycket av hans ledarskap. CR1ME har vunnit många krig som man räknade ut dom alldeles för tidigt just på grund av starkt ledarskap.

Kan inte hålla med,
Att mass rekrytera är inte lösningen.

4 miljoner poäng på 70!? spelare.
Det hade vi i Korinth Base på 13 spelare. kanske värt att omvärdera vad en Ledare gör.
 

DeletedUser

Guest
Esset, CR1ME hade färre och sämre medlemmar förr och då slog dom Ashes to dust som var en "elit" allians. Du tänker på poäng nu. Alla spelare behöver inte ha 1 mille poäng var för att man ska kunna vinna krig och komma långt. Huvudsaken är att man har något på skallen och soldater bakom murarna. Och som du kanske ser på allians profilen så är det inte Dkiller som sköter rekryteringen.
 

DeletedUser1742

Guest
Esset, CR1ME hade färre och sämre medlemmar förr och då slog dom Ashes to dust som var en "elit" allians. Du tänker på poäng nu. Alla spelare behöver inte ha 1 mille poäng var för att man ska kunna vinna krig och komma långt. Huvudsaken är att man har något på skallen och soldater bakom murarna. Och som du kanske ser på allians profilen så är det inte Dkiller som sköter rekryteringen.

Absolut . men låt mig säga såhär, låt mig ta 9 spelare med mig, så skulle vi kunna köra över er totalt och låt oss säga att vi kan börja med Dkiller. tyvärr ligger ni för långt bort så jag kan tyvärr inte göra detta .

alla har sin åsikt och den är fri. jag anser inte CR1ME medverka till top 3 Ledare. sorry.
 

DeletedUser

Guest
På tal om tre ledare

De tre bästa enligt min mening på beta var:

KHbois , Inteda och Göran

KHbois - var med och skapade grund till en av bästa allianser på Beta. Respekterad av både alliansmedlemmar och fiender.

Inteda - Stod upp för sin allians och dess medlemmar när det behövdes mest (sorry säger inte alla detaljer då vissa är fortfarande känsliga).

Göran - 1337 var respekterad allians under hans ledning, hans frånvaro i samband med krig mot Krios ledde till alliansens fall.
 

DeletedUser

Guest
Esset, CR1ME hade färre och sämre medlemmar förr och då slog dom Ashes to dust som var en "elit" allians. Du tänker på poäng nu. Alla spelare behöver inte ha 1 mille poäng var för att man ska kunna vinna krig och komma långt. Huvudsaken är att man har något på skallen och soldater bakom murarna. Och som du kanske ser på allians profilen så är det inte Dkiller som sköter rekryteringen.

Korinth var 17 medlemmar (kanske runt 13-15 otroligt aktiva) mot 120+ (1337 + 1337 akademy) och 1337 enbart, var 5 gånger så stor som oss när det gäller poäng, ändå var vi största orsaken till att en så mycket större allians föll. så poäng betyder föga.
men det är starkt jobbat av Crime att ta sig upp igen, det är ingen tvekan på det
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp