Top.3 Ledare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Här kan vi lista vilka vi tycker e Top.3 Ledare!
Och ni ledare får inte Kommentera Er Själva!

Lämna även kommentarer!
Alla världar ska ha en sån här!



1. Gladiator - Korvgrillen4
Spelaren som alltid är aktiv och finns där när man har frågor!
Stark Ledaregenskap och är bra på att förklara Detaljerat ,, Mycket mer kan man inte kräva av en Ledare även om han är vice!




2.The Predators - Fightergear
Spelaren som står stark även i dom Svåra stunderna .. Aktiv och positiv och även väl inriktad på spelet!

3. Imperial Army of Greece - Sangha
Vet va denne vill inom spelet och har en Attityd som vill framåt !
 

DeletedUser

Guest
Angående Sangha: stämmer inte alls

Spelaren använder sig av fult språk samt vet inte vad denne vill egentligen.
Idag säger han en sak imorgon säger han något helt annat.
 

DeletedUser

Guest
1. The Predators - Fightergear
Snäll och vet vad som behövs göra även fast det är första gången. Han har definitivt talang.

2. Heretics - Vem?
Jag vet inte riktigt vem Heretics ledare är, men vem det än är så har den personen gjort ett bra jobb och lyckats ta sig till förstaplatsen! Heretics är kalrt den mäktigaste alliansen på Beta.

3. Sparta SVU - Hjortfot
Jag har inte haft så jättestor kontakt med andra spelare, men Hjortfot är schysst, aktiv, seriös och vet vad som behöver göras. Det är den bästa ledaren jag någonsin arbetat med, i hela mitt liv.
Dock så kan jag inte jämföra honom med de andra alliansernas ledare, eftersom jag vet så mycket mer om Hjortfot än de andra.
 

DeletedUser107

Guest
2. Heretics - Vem?
Jag vet inte riktigt vem Heretics ledare är, men vem det än är så har den personen gjort ett bra jobb och lyckats ta sig till förstaplatsen! Heretics är kalrt den mäktigaste alliansen på Beta.

Jag grundade Heretics här på Beta och skötte aktivt den diplomatiska delen och rekryteringen helt själv till en början.

Jag vill absolut inte under några som helst omständigheter ta åt mig äran för Heretics framgång här på Beta, jag har haft stor hjälp från övriga i ledningen och varit stöttad av Cordazar från början.

Vi har dessutom aktiva kunniga spelare, något som varit ett krav från vår sida.

Jag kan inte yttra mig om andra ledare i diverse allianser då det är GalloN som i första hand har kontakterna med övriga allianser.

Mvh 1c3m4n

sig_female.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 Blackguy19 - Impulsiv, snabbtänkt, lägger massor med tid på spelet och är mycket skicklig på det. Starka ledaregenskaper och håller en stark och god stämning. Vågar chansa och driva framåt, vedergällning i alla lägen är ett måste och han är en naturlig ledare.

2 Gallon - Heretics diplomat och en av deras ledare, skriver mycket välformulerat och eftertänkta meddelanden. Visar skarpa drag av både aktivitet, intelligens och mogenhet redan vid första anblicken. Visar också drag på stor erfarenhet utav sin position och känner till sin allians bästa i alla lägen.

3 Firetongue - inga kommentarer, dessa får skrivas av någon annan så klistrar jag in dem här.
 

DeletedUser

Guest
Angående Sangha: stämmer inte alls

Spelaren använder sig av fult språk samt vet inte vad denne vill egentligen.
Idag säger han en sak imorgon säger han något helt annat.

Instämmer så till vida att han är väldigt framfusig och verkar inte riktigt tänka till innan han skriver. Men fult språk har jag inte upplevt, har inte haft ngn långvarig kontakt med honom dock ;)
 

DeletedUser

Guest
1. Heretics - 1c3m4n
Känns inte som någon konstighet att jag nominerar denna herre först då man sällan får tillfället att spela med en ledare av rang som vet hur man formulerar och ter sig i olika situationer. Innehar "Det".

2. EK2K - Perses
Kom med ett väldigt festligt förslag som jag svårligen var tvungen att tacka nej till. Tycker om "tänket" och spelsättet. En Diplomat av klass med ödmjuk framtoning.

3. 1337 - Firetongue
Aktiv och i full kontroll. En självgodhet som passar personligheten även om vi inte delar samma spelstil. Vet att föra sig i en dialog. Fantasi ;)
 

DeletedUser

Guest
Vill även nominera ledarna i Krios kero ja dios

Dessa spelare är mycket aktiva och ser till att det funkar..
Dom hjälper alla i både syster och moder alliancen att lösa problem.

och dom 2 spelarna jag talar om är

Simke och Xefon.
Dessa tycker jag skall liga på delad första plats som top ledare
 

DeletedUser

Guest
Ok, så eftersom du aldrig tagit nån stad från oss, aldrig varit medlem här, men ändå har vårt namn på staden så tolkar jag det som att du egentligen vill vara en del av Rebellion? ;)
 

DeletedUser1742

Guest
1 Blackguy19 - Impulsiv, snabbtänkt, lägger massor med tid på spelet och är mycket skicklig på det. Starka ledaregenskaper och håller en stark och god stämning. Vågar chansa och driva framåt, vedergällning i alla lägen är ett måste och han är en naturlig ledare.

2 Gallon - Heretics diplomat och en av deras ledare, skriver mycket välformulerat och eftertänkta meddelanden. Visar skarpa drag av både aktivitet, intelligens och mogenhet redan vid första anblicken. Visar också drag på stor erfarenhet utav sin position och känner till sin allians bästa i alla lägen.

3 Firetongue - inga kommentarer, dessa får skrivas av någon annan så klistrar jag in dem här.


Måste tyvärr ifråga sätta din nummer 3.!
Ledare för mig ska ha bra hand om ALLIANSEN, ha en grym diplomati emot alla spelare! samt kunna föra dialoger. sorry babe. you aint what they are looking for.
 

DeletedUser

Guest
En egen liten lista. Jag har valt att lista dessa features på de olika ledarna. Har även valt att ta med ledare som inte är närvarande i denna världen längre men som satt avtryck i spelet.

1. Firetounge
- Spelade med honom i 1337 och jag kan inte annat än lyfta på hatten för denne. Enorm kunskap om detta spelet och hade "det" när det gällde offensiva sanktioner men även när det gällde att deffa upp alliansens egna spelare.
Lärt mig väldigt mycket av honom och jag anser att han är den främste krigaren här på Beta, nånsin.

2. SilverFox - Den stora taktikern. Har en fingertoppkänsla när det gäller taktiken inom alliansen. Inte spelat med honom så länge men han har gjort avtryck på mig gällande den taktiska biten. Thumbs up!

3. Tunne - Väldigt kompetent och aktiv ledare. Anser att det är han som håller det rostiga skeppet Rebellion uppe. Väldigt lättsam och kommer med lukrativa erbjudanden då och då :D Som sagt, synd bara att han tillhör en allians där spelarna inte lyssnar på vad en ledare säger.

Se upp, för snart är era städer i min ägo.
:cool:
 

DeletedUser

Guest
ang firetounge du spelar med han nu i Nike och hur bra är han nu?,som du vet så var det han som satte igång splittringen/sönderfallet av 1337.

Nej han la ner. Skaffa fram rätt fakta innan du öppnar din såkallade mun.

Och nej än en gång. Det var ZeusTheScout aka "Guden" som startade krig mot Krios.

Gör om, GÖR RÄTT!.
 

DeletedUser

Guest
Nejdå han spelar på sitt andra nick

Du har verkligen riktigt svårt att förstå.
Fire tog över ZanaxXx konto, finns han kvar?
SVAR NEJ!

Och till ditt andra påstående:
Konspirerade vi 1337? På vilket sätt om jag får fråga?
Vi tog kontakt med en annan allians när grisen förstört 1337.
Men hur som haver, vad vet du? Du var ju inte ens ledare och hade inte tillgång till ledarforumet där allt beskrevs.
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahaha!!

Ska du komma och prata om flera konton?

Tack, nu fick jag mig ett gott skratt :)
 

DeletedUser1742

Guest
Tycker inte Eldtunga passar in som en " top " ledare.

Han hade bra syn på spelet, javisst. men han kunde inte formulera sig i svåra situationer, han kunde inte föra en dialog med någon. han kunde heller inte bekänna fel!

Där emot vill jag lyfta in micke79an i en roll, och helt klart platsar på toppen!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp