Nätverksfel

DeletedUser218

Guest
Som vanligt så lyser alla ansvariga med sin frånvaro.

Det är väl inte för mycket begärt att ni håller oss informerade om vad som händer.
 

DeletedUser1880

Guest
De vet inte själva vad som händer annat än att det är en bugg. De har iaf haft vett att rensa i den här tråden så de lever iaf.
 

DeletedUser

Guest
Men dom måste ju ha backup på grejerna, bara att starta upp som det var innan uppdateringen!

Och sånt här betalar vi för, nä vi får nog ringa Sverker.
 

DeletedUser218

Guest
Ja men det finns ingen kommentar från någon som visar att dom känner till det och framför allt hur det kan vara så att dom som var inloggade inte drabbades. Det har ju väldigt stor betydelse om spelare är inloggade och andra inte.
 

DeletedUser

Guest
Som vanligt så lyser alla ansvariga med sin frånvaro.

Det är väl inte för mycket begärt att ni håller oss informerade om vad som händer.
Lothoria har varit närvarande på forumet och rensade lite grann i tråden verkar som men inga svar. Verkar som de själva vet inte vad som pågår så det är bara att vänta och se när servrarna blir återställda


EDIT:: (anledning: De känner till det! :) )

http://forum.se.grepolis.com/showth...ggning-404-Server-Not-Found&p=33478#post33478
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser458

Guest
Tycker hanteringen av detta problem är under all kritik.
normalt tillvä'gagångsätt hade varit att antingen stänga ner servern o ladda fåregående version o sen leta fel inte ha det uppe o en del kan spela o andra inte.

USELT!!!

ni admins måste trycka på o få svar från företaget, vi är era kunder o vi kräver svar samt åtgärder.
 

DeletedUser378

Guest
Samtliga servrar skall åter vara tillgängliga för spel.

Beklagar den speltid som ni har förlorat på detta, men är ändå nöjd med den relativt snabba lösning som problemet fick.
Återigen vill jag rikta ett stort tack till alla som rapporterat in detta till supporten och därmed drog får uppmärksamhet till det.
 

DeletedUser2311

Guest
blev samma sak för mig också, bara logga ut och logga in igen så kommer man rätt....
 

DeletedUser834

Guest
Vilken tur att det löste sig,när bara vissa världar visade sig trodde jag att det var dags för underverk :)
 

DeletedUser

Guest
Gudarna (admins) måste älska mig, mitt Gp har varit bättre än någonsin idag :)
 

DeletedUser855

Guest
Jag kan meddela att jag loggade ut och skulle byta dator då blev jag automatiskt inloggad på en annan spelare och kunde komma åt dennes städer och dylikt, supporten kan lätt kolla detta för att se om jag talar sanning eller inte ;)

Rätt skrämmande dock enligt mig för inte vill jag ha någon annan på mitt konto...
 

DeletedUser

Guest
Inte igen!!

Får igen felmeddelande att servern håller på att uppdateras och sedan nätverksfel...
 

DeletedUser1570

Guest
Lugn, uppdateringar tar sin lilla tid sen så sätts servern igång igen. Ge det 5-10 minuter.
 
Topp