Nätverksfel

DeletedUser834

Guest
HEj!

Idag efter lite härlig golf kom jag hem och försökte logga in men då var det serverunderhåll. 1 timme senare försökte jag logga in igen men då fick jag vara upp texten "Nätverksfel 404 Den angivna adressen kunde inte hittas".Jaha tänker jag då och försöker ändå logga in men då blir bilden vit och längst upp i vänstra hörnet står "404-Not Found".Någon bra förklaring?Testade även med IE också
 

DeletedUser834

Guest
Fick också upp listan över världarna(Man väljer vilka man ska logga in på,inte börja på en ny) där bl.a Delta kom upp(Som jag slutade på för något år sen) och 3 andra världar som jag spelar på(Theta,Achilles & Iota).Sen klicka jag upp en ny sida och då kom världarna Eta Achilles och Iota

Edit:

Sen har det tvistat lite från att Theta och Achilles till Eta och Iota
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1880

Guest
Instämmer med GeneralCalle123. Det fungerar så länge man är inloggad, men försöker man logga in igen i en annan webbläsare så får jag också upp felet. Snabb åtgärd önskas!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
samma här!

Undrar hur går det med revolter som pågår just nu??? Man kan inte skicka supporten eller göra något alls !!!
Finns det någon som kan svara på frågan hur länge det kommer att pågå

MVH
 

DeletedUser2040

Guest
Samma här och grymt irriterande, vet att uppdateringar skulle göras som gjorde att grepo skulle ligga nere i 5-10 min...
Hade anfall på mig och vill gärna veta vad som hänt?
Kan någon svara kanske?
 

DeletedUser2311

Guest
docky man kan ju inte attackera heller så det borde väl ta ut sig?
kan någon bekräfta att redan inloggade kan spela spelet just nu?
dvs attackera spelare som inte kan logga in pga nätverksfelet....
 

DeletedUser176

Guest
jag har skrivit till suporten om det men inte fått något svar än så det är bara att vänta.. fast det är lite jobbigt att vissa är inne för nu är det omöjligt att försvara sig ifall man skulle få ks mot sig
 

DeletedUser2311

Guest
hehe kan bli mycket klagomål pga detta fel.... får se hur många revolter man har på sig då man loggar in :eek:
 

DeletedUser1880

Guest
Ni anar inte ens vidden av denna bugg. Bra mycket värre än ni kan föreställa er. OM någon kan Lothorias, Gaffel's eller någon annans nummer så kontakta dem nu!
 

DeletedUser2311

Guest
Men finns det verkligen någon som har kunnat logga in efter uppdateringen?

jaja dom kommer iallafall få fler som registrerar sig på forumet, kanske det var det dom ville med denna bugg ;)
 

DeletedUser2040

Guest
När det gäller för min del så hade jag inkommande anfall och anfall på väg innan detta hände, just nu vet jag inte ett skit...kan ju ha gått hur som helst, mina anfall va ett föranfall för erövring tex...
Men visst, ingen kan göra något just nu, vore bra om gaffel eller någon annan ansvarig kunde säga något om när problemet rättas till?
Tar det flera timmar? minuter? nånting?
docky man kan ju inte attackera heller så det borde väl ta ut sig?
kan någon bekräfta att redan inloggade kan spela spelet just nu?
dvs attackera spelare som inte kan logga in pga nätverksfelet....
 

DeletedUser1898

Guest
Och jag som är mitt i en erövring om felet återstår kommer jag få svårt att skicka ks :(
 

Skaparn

Member
Supporten medelar tydligen att problemet är känt och att deras programmerare arbetar på att lösa det. :)
 

DeletedUser1880

Guest
Fel att stänga ner Grepolis innan något allvarligt händer!
 

DeletedUser1570

Guest
Jag hoppas de tar god tid på sig, massor av goa revolter som ligger och glider just nu =)
Jag är inne för övrigt...
Loggar inte ut då jag har provat att logga på via den bärbara men det blir serverfel så det får bli den stationära, som jag har varit inne hela dagen med, tills det är löst.
 

DeletedUser971

Guest
Inloggad

Men finns det verkligen någon som har kunnat logga in efter uppdateringen?

jaja dom kommer iallafall få fler som registrerar sig på forumet, kanske det var det dom ville med denna bugg ;)

Jag är inloggad och tänker inte logga ut
för då kommer jag inte in igen. Har prövat
att öppna ny flik och göra en inloggning
till men det går inte.

Jag tror spelledningen måste lägga in en spärr
så vi som är inloggade inte kan dra nytta av
detta och anfalla de som inte kan logga in.
 
Topp