Milstolpar

DeletedUser2477

Guest
En diskussion om era kära mödrar är inte riktigt vad vi söker i denna tråd,även om de är jätte gulliga.
Milstolpar är iallafall uppdaterade och de som inte gillar milstolpar kan ju alltid hoppa över denna tråd och de som tycker det är lite skoj postar här, detta är på frivillig basis.
Den som får milstolpen är ej den som kommer först i ranken utan den som claimar först med bild som gäller.
Nya förslag till Milstolpar är välkomna,dessa är ju inte hugget i sten.
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser3449

Guest
Inte för att vara sån men om du kollar på Timothyns bild ovan kan du enkelt räkna ut att de är den första alliansen med snitt på över 1000. De är iaf först med att lägga upp en bild i forumet med det

Så en bild där man ser allianssnittet, inkluderat deras, så skulle det inte räknas? Tekniskt sett ser vi varken deras eller någon annans snitt, vet inte hur hur vi drar reglerna, bara undrar
smiley_emoticons_nicken.gif
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser2477

Guest
Det som räknas här för att få en milstolpe är det den som postar FÖRST med bild OCH claimar, detta har inget med ranknings listan att göra.

Sedan så beror på vad du menar med ditt förslag, om det är ett genomsnitt poäng i alliansen per spelare eller om man vill ha minst 1000 poäng per spelare i en allians.
Timothys bild visar 1000 p i genomsnitt per spelare, men ej 1000p per spelare..

MEN bilden han lade upp claimar 10 städer, ingen har claimat 1000 p i genomsnitt, Jamson påpekade vid ditt förslag
att de var först med det men det har inte gjorts något anspråk och du har inte lagt upp någon bild.

Så tekniskt sett så har ingen av er claimat korrekt den förslagna milstolpen.
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser2843

Guest
Okej, då claimar jag 1000 p i genomsnitt och hänvisar till min förra bild xD


Vill också påpeka att Geggans stad tekniskt sett inte är maxfarmad även om den inte går att farma mer. Bara för att han inte ska få en milstolpe såklart ;)
 

DeletedUser3449

Guest
grepo1.png

Då föreslår jag och claimar första allians med alla spelare över 1000 poäng :p
 

DeletedUser3449

Guest
Någon som har vaknat på fel sida idag? Ser verkligen inte anledningen till att skriva skamligt men det är väl dig ensak.

Fortsat trevlig kväll vilket fall, hoppas du kan vara trevlig då ;)
 

DeletedUser2477

Guest
Antecknat och fixat
smiley_emoticons_smilenew.gif
och Geggan får den milstolpen pga att den går inte att få upp den till exakt 30000 från 29946 så bondbyarna är maxplundrade och hördu Geggan alla får claima de milstolpar de önskar så upp med humöret för nu är det fredag och passar på att önska alla en trevlig helg.
Skål--- med läsk,kaffe och öl
 
Senast redigerad av en moderator:

Geggan

Active Member
Okej, då claimar jag 1000 p i genomsnitt och hänvisar till min förra bild xD


Vill också påpeka att Geggans stad tekniskt sett inte är maxfarmad även om den inte går att farma mer. Bara för att han inte ska få en milstolpe såklart ;)

dehär kärleken du ger mig timothyn, tror jag snart får komma och ge dig lite smisk! :*
smiley_emoticons_cuinlove.gif
smiley_emoticons_hecheln.gif
 

DeletedUser3449

Guest
Vet inte varför alla tar det så seriöst, man får väl ta allt med en nypa salt. Kan inte säga att mitt inlägg var så seriöst menmen.
Hoppas ingen är 'upprörd' eller liknande. Tycker fortfarande att svaret var lite onödigt kring ett spel.

Men det är min åsikt bara.

Trevlig kväll
/Fabian
 
Topp