Milstolpar

DeletedUser2843

Guest
Det är väl relevant för tråden att milstolparna som läggs in är korrekta?
Jag får bry mig om jag vill

Ditt inlägg är off topic och ironiskt nog klagar du och hackar på mig i det...
 

DeletedUser2646

Guest
Geggan fick milstolpen för första maxplundrade bondbyn för att han inte kunde plundra mer från den bondbyn, så har gällt för alla servrar och ändå motsäger du det. Lite samma situation här som med "maxplundrad", beroende på hur man bygger en stad kan man få olika mängd bs i en stad. Runt 330 bs i en stad är det normala max värdet om man bygger en vanlig stad. Jag har själv uppnått 400bs i en stad men det krävs en massa rivande för att komma dit. I detta fallet är det ovanligt att någon redan sitter på en så stor bs stad som 330 så tidigt och det är nog även därför Geggan klaimade den som milstolpe.

Du får bry dig så länge du inte stör andra med dina negativa tankar. Låt folket klaima de milstolpar de vill, det är Moderatorerna som i slutändan bestämmer om man får milstolpen eller inte, inte du, inte någon annan.

"Känner ni att det kommer upp något som som är lite extra och förtjänar en plats på listan så tveka inte att lägga in det här"

Ironiskt? Jag klagar på de som klagar och hackar på andra! "Simple as that"
 

DeletedUser2843

Guest
Jag och Geggan har bara sagt våra åsikter om vad som ska uppfyllas för att nå de claimade målen. Inga negativa tankar från nån av oss. Man måste väl ändå få säga vad man tycker bör uppfyllas för att nå milstolparna? Sen får ju moderatorerna bestämma vad de tycker. Angående maxplundrade bondbyar höll de med Geggan och jag accepterade det. Vi får se om moonlight håller med mig eller Geggan angående BS-staden när hon kommer. Oavsett vilket kommer hennes beslut accepteras såklart

Jag och Geggan är vänner och håller en god ton mot varandra. Inget av det jag skrev mot Geggan var otrevligt, det ser du om du läser det igen. Det enda otrevliga jag ser är när du beskyller mig för att "klaga och hacka på andra spelare".
 

DeletedUser2646

Guest
Nu är detta ingen diskussionstråd, här lägger man upp milstolpar som moderatorerna antingen lägger in eller inte.
Negativa tankar var kanske lite fel ordval från min sida, det jag menade vara att du sagt emot några föreslagna milstolpar, vilket ingen annan någonsin gör/gjort.

Jag sa aldrig att du var otrevlig, om du läser det igen.

Som sagt, detta är fel tråd att diskutera i över huvud taget. Både din och geggans och din och min diskussion borde ligga i en annan tråd eller borde tas upp via PM.
 

DeletedUser2843

Guest
Jag tror absolut man får kommentera angående milstolparna och föra en diskussion om dem, precis som jag och Geggan gjorde. Om moderatorerna inte vill att vi ska diskutera milstolparna i tråden om milstolparna så slutar jag givetvis med det...

Jag tror ingen håller det emot mig att jag försvarar mig när du säger att jag klagar och hackar på andra. Vilket mer eller mindre är att vara otrevlig. Om nån hoppar på mig, som du gjorde, bör jag ju få säga ifrån. Men slutar gärna diskussionen nu
 

DeletedUser2646

Guest
Jag slutar gärna diskussionen också, det var fel av mig att göra det påhoppet. När jag anser att någon gör något fel
blir det oftast så här, finns många "fina" trådar att hitta i historiken. Ursäktar för att jag var otrevlig denna gången.
 

DeletedUser2843

Guest
Såhär gör man xD

Jag claimar 20 utmärkelser/awards

2f42d9feab.jpg

988c506b43.jpg

e977b1b5fe.jpg
 

DeletedUser2315

Guest
Såhär gör man xD

Jag claimar 20 utmärkelser/awards

2f42d9feab.jpg

988c506b43.jpg

e977b1b5fe.jpg
Ja gör du det TimothyN jag vet jag vart före dig och det är det som räknas bara för jag har 0 koll på datorer vet hur jag får på den och kan spela grep det räcker för mig :)
 

DeletedUser2843

Guest
Ohhhhh vad bra det känns att ha den milstolpen. Definitivt så att milstolpen räknas och inget annat. Önskar att du nån gång får en wargen för det känns sååååååååååå bra att ha milstolpar. En vacker dag tror jag du kommer lyckas xD
 

DeletedUser2477

Guest
Först så är allt uppdaterat, sedan så grabbar ,var snälla att hålla dessa diskussioner i en annan tråd,(i denna anses den som off topic)
ni är inte nya i gamet så nästa gång blir det poäng ,en ros att ni hade insikt att avsluta det.
En annan sak är att kan någon hjälpa Wargen med att fixa screenshot el.dy,eller skriv ett pm till mig så hjälper jag till,och Timothy du är den som postade screen first men Wargen bad om hjälp hur han skulle claima så det kanske hade vart lite mer sportmannamässigt att hjälpa honom.(Vet inte vilket förhållande ni har gentemot varandra) men Nu har jag satt er båda där.
 

DeletedUser2843

Guest
Jag claimade 50k kämparpoäng i ett tidigare inlägg som verkar ha missats

Jag claimar 50 städer och 100 städer åt min allians
4e07d61fa7.png


Jag claimar första allians med 500k och 1m poäng
7a02f11451.png


Jag claimar poängsnitt 10k och 50k
c735d83a74.png


Jag claimar allians anfaller 50k och 100k
fdf93bf81a.png


Jag claimar kämpar (allians) 500k
0d2e6b0c52.png


Jag claimar först allians med 10 erövringar
36f7a40cf4.png
 

DeletedUser2843

Guest
De jag ser är missade är:

I post 72 claima jag 50k i kämparrank

I post 75 claima jag anfallare för allianser 50k och 100k

I post 52 claimade buser först till 10k anfallare
 
Topp