Milstolpar

DeletedUser914

Guest
Anser att de städer som ska räknas enbart ska va sådana man erövrar och inte de man koloniserar ;)
 

DeletedUser

Guest
Borde inte spela någon roll, jag förmodar att du tänker på först till 2 städer.
Det lär förmodligen ändå inte finnas någon som koloniserar 10 tomma platser om man tänker på först till 10. Men man vet aldrig, finns alla sorters spelare. :)

Hade du någon speciell tanke bakom kommentaren eller hade jag rätt det första jag sa? :)
Om det är så folk vill ha det borde det stå Första erövring eller nåt åt det hållet.

Jag tycker i alla fall inte det spelar någon roll.

Annars finns det längst ned:
Erövringar:

Första erövrade spelaren:
Första allians med över 10 erövringar:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser914

Guest
Borde inte spela någon roll, jag förmodar att du tänker på först till 2 städer.
Det lär förmodligen ändå inte finnas någon som koloniserar 10 tomma platser om man tänker på först till 10. Men man vet aldrig, finns alla sorters spelare. :)

Hade du någon speciell tanke bakom kommentaren eller hade jag rätt det första jag sa? :)
Om det är så folk vill ha det borde det stå Första erövring eller nåt åt det hållet.

Jag tycker i alla fall inte det spelar någon roll.

Annars finns det längst ned:
Erövringar:

Första erövrade spelaren:
Första allians med över 10 erövringar:

Det krävs lite mer skills att erövra en stad än sända ett KS till en tom plats, sen krävs de enbart akademi 22 för kunna kolonisera en ny stad men du måste ha 30 för kunna erövra någon, tycker bara de skulle va snyggare ha att man ska erövra städerna än kolonisera sig :p

Sen för de längst ner, första erövrade spelaren eller första alliansen till 10 erövringar har inte med den saken att göra om man läser det :p
 

DeletedUser

Guest
Ja alla har rätt till sin åsikt.
Jag ser i alla fall ingen skillnad i det, spelets regler, och det står bara antal städer i mina ögon.

Det är förmodligen bara Gaffel som kan svara på frågan av vad han hade tänkt sig när han satt milstolpen. För mig spelar det i alla fall ingen roll.

haha :)
 

DeletedUser914

Guest
De är alltid stor skillnad på kolonsiera och erövra en stad :p

Visst bestämmer gaffel, han som va trådskaparen ville bara säga min åsikt :D
 

DeletedUser

Guest
tempel, epsilon, grepolis

Visa bilaga 88
attachment.php

Ja då sätter vi ribban högre, ryttare, tempel och akademi har jag nu bidragit med.
 

DeletedUser916

Guest
Grattis.

Kul att åtminstonde någon postar sina bedrifter här.
:p
 

DeletedUser

Guest
Ja någon måste ju vara aktiv i community'n..
haha!

Och någon måste fylla milstolps listan!
 

DeletedUser1166

Guest
Hinner ju inte ;) Ulvs slog mig med ett par dagar :( Kan du inte vänta några veckor tills du fortsätter så vi andra hinner ikapp :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser916

Guest
Vetefan

Och om jag postar rankingen där det står att han har 2 städer?
Om jag kan posta en spionrapport som visar någons annans koloniskepp?

Håller med dig i sak men flava var först så vitt vi alla vet. (även om det kan finnas de som mörkar) Kommer vara många med 2 städer inom kort.
 

DeletedUser

Guest
Och om jag postar rankingen där det står att han har 2 städer?
Om jag kan posta en spionrapport som visar någons annans koloniskepp?

Håller med dig i sak men flava var först så vitt vi alla vet. (även om det kan finnas de som mörkar) Kommer vara många med 2 städer inom kort.

Tack SvarteVargen.
Viktigare för mig att alla i Epsilon vet att jag var först än att stå som en Milstolpe här i Forumet. Var aldrig intresserad av det i huvudtaget -

Grattis till din enorma spurt till toppen förresten - Tror jag vet hur du gjorde och borde kanske gjort likadant i retrospekt...
 

DeletedUser

Guest
2 stad är inte lätt

Fortfarande ingen som skaffat sin andra stad - verkar som det blir ett trögt spel!:cool:
 
Topp