Milstolpar

DeletedUser4

Guest
om inte annat kanske min ranking talade mer än en skärmdump!!!

Tyvärr...

Det finns inget på din skärmdump som indikerar vilken nivå din akademi är ju.

Tilldelar Ulvs först till Akademin och hoppas att vi inte får några fler missförstånd framöver.
 

DeletedUser962

Guest
9vhzso.png


Visar bara slungan eftersom det är allt som krävs för att klara uppgiften ;)
 

DeletedUser962

Guest
om inte annat kanske min ranking talade mer än en skärmdump!!!


För det första så har du har sökt på tempel,
För det andra så ser inte Grepolis templet ut så
Och för det tredje så har du Photoshop uppe.
Avslöjad ;)?
:cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Den här tävlingen medverkar jag inte längre i - Jag får hålla er gissandes - Alla kan lätt se att de senaste dagarna är allt mycket större och bättre i min stad - så ni med bottenplaceringar kan tävla här med era Milstolpar! >så tävlar jag i Epsilon..
 

DeletedUser962

Guest
Den här tävlingen medverkar jag inte längre i - Jag får hålla er gissandes - Alla kan lätt se att de senaste dagarna är allt mycket större och bättre i min stad - så ni med bottenplaceringar kan tävla här med era Milstolpar! >så tävlar jag i Epsilon..

Väx upp. Detta är ju för att folk ska tävla lite mera ^^.
Poäng säger absolut inte allt!
Även fast du ligger etta, och försöker lura folk till att tro att du har byggt tempel, fast du egentligen har photoshopat bilden.
Så betyder det absolut inte att du är en bra spelare. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Väx upp. Detta är ju för att folk ska tävla lite mera ^^.
Poäng säger absolut inte allt!
Även fast du ligger etta, och försöker lura folk till att tro att du har byggt tempel, fast du egentligen har photoshopat bilden.
Så betyder det absolut inte att du är en bra spelare. :cool:

Ta en titt till på bilden så ser du att Templet är vält och en bit av muren är borta : Dessutom ett tempel på nivå 17 - Ni hajjar ju inte ett skämt.

Ni kan forsätta sitta här och låtsas att ni är först på allting - Finns säkert redan 100 som har Akademi och hoppliter och inte intresserade av att skylta med det här...
 

DeletedUser962

Guest
;) Jag skrattade faktiskt när jag såg att du hade sökt på tempel och hade PS uppe ;)

Vet redan att jag inte är först på allt.
Men jag "skryter" för jag vill vinna?
Lite guld är aldrig fel. ;)
 

DeletedUser

Guest
Tempel

Väx upp. Detta är ju för att folk ska tävla lite mera ^^.
Poäng säger absolut inte allt!
Även fast du ligger etta, och försöker lura folk till att tro att du har byggt tempel, fast du egentligen har photoshopat bilden.
Så betyder det absolut inte att du är en bra spelare. :cool:

;) Jag skrattade faktiskt när jag såg att du hade sökt på tempel och hade PS uppe ;)

Vet redan att jag inte är först på allt.
Men jag "skryter" för jag vill vinna?
Lite guld är aldrig fel. ;)

Fint det.. håll koll på rankingen nu den närmsta timmarna. så skall du se vem som blir först till tempel - Ranking poäng + 216 p = Tempel
För här kommer jag ite posta upp det....
 

DeletedUser

Guest
Ja rankningar & poäng är lite miss visande så här tidigt.
De bästa spelarna brukar aldrig ha mer än 1-2 städer över 10k poäng.
De bästa spelarna beror ju helt på hur strategisk man är och vad man har och hur för bygnnader/soldater.

Vem som har vad och hur och var man står poäng, rankning osv i det här tidiga stadiet av Epsilon är rent av bara en tävling, en morot åt spelarna!

:D
 

DeletedUser

Guest
Ja rankningar & poäng är lite miss visande så här tidigt.
De bästa spelarna brukar aldrig ha mer än 1-2 städer över 10k poäng.
De bästa spelarna beror ju helt på hur strategisk man är och vad man har och hur för bygnnader/soldater.

Vem som har vad och hur och var man står poäng, rankning osv i det här tidiga stadiet av Epsilon är rent av bara en tävling, en morot åt spelarna!

:D

Du är verkligen insatt i spelet - Men varför 1-2 städer över 10 k blir man inte master om man inte har någon över 10 k ? eller inga städer över 7 k eller 6 k eller inga k,n alls ..... Jidder!
 

DeletedUser4

Guest
Fint det.. håll koll på rankingen nu den närmsta timmarna. så skall du se vem som blir först till tempel - Ranking poäng + 216 p = Tempel
För här kommer jag ite posta upp det....

Och om du ska köra på den attityden, behöver du inte heller posta i den här tråden.

Fruktansvärt tråkig attityd du har och visar genom att skriva så. Låt oss slipa det är du vänlig.
 

DeletedUser

Guest
Kul

Trevigt att Mace är min närmsta granne :) Kan bli en Milstolpe bara det!
 

DeletedUser

Guest
Trevigt att Mace är min närmsta granne :) Kan bli en Milstolpe bara det!

Men att du orkar...

Gaffel (eller vem det var som kom på det) Har nu kommit med ett till sätt att tävla på, en grej som dem flesta här verkar uppfatta som bra och en rolig morot, lite eggande till aktivt spelande.

Tror dem flesta här har förlorat intresse för vad du skriver, efter som du ska hålla på med den där pessimistiska attityden mot andra. Tråkigt.att du inte kan ge dig heller, när gaffel ber dig att sluta, väldigt tråkigt och synd att se sånt här trams

Så har du inget vettigt att säga, VAR TYST.
 

DeletedUser962

Guest
Gaffel, glöm inte skriva in mig :p
Skaffade "den första hopliten :D "
 
Topp