Love and War

DeletedUser2483

Guest
Haha ja det är synd att de inte bryr sig mera om andra utav sina medlemmar lika mkt då vissa är utsatta mera än deras hövding! ^^
 

Hallström

Member
Så är det i en diktatur, alla ska hjälpa ledaren medans andra inte får någonting
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser2688

Guest
Haha ja det är synd att de inte bryr sig mera om andra utav sina medlemmar lika mkt då vissa är utsatta mera än deras hövding! ^^

NEjnej, har man knaz på sin ö, så måste man ju ha predeff, även om han bara har 1 stad o man själv har 3-4 städer ;)

smiley_emoticons_biggrin.gif
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

Knaz

Active Member
NEjnej, har man knaz på sin ö, så måste man ju ha predeff, även om han bara har 1 stad o man själv har 3-4 städer ;)

smiley_emoticons_biggrin.gif
smiley_emoticons_biggrin.gif

Ska tilläggas att han hade redan innan jag tog städer av han. I ena staden stod det närmare 800 biremer tror jag det var och i den andra några tusen MD. :) NoPo, är du så rädd för mig? :)
 

DeletedUser3391

Guest
ska vi snacka predeff kan vi prata om zwack och buse lite,

buse som har 29k md bakom mur 25 och torn :p

sedan zwack som sitter på 1k briem.


känns som dem är lite rädda.
 

DeletedUser3388

Guest
ska vi snacka predeff kan vi prata om zwack och buse lite,

buse som har 29k md bakom mur 25 och torn :p

sedan zwack som sitter på 1k briem.


känns som dem är lite rädda.

Det är lite skillnad när vissa spelare har predeff i nästan alla städer på samma ö som Knaz, hur många städer har Buse och zwack predeffade om man jämnför med NoPo om man får fråga?
 

DeletedUser

Guest
Var inte ledsen knaz för jag lurade in dina mantisar igår till en fördeffad stad.

Visste du skulle skicka dit nästa runda haha.
Samma sak när du landade i biremmarna, måste varit tråkigt hitta en bs flotta sedan ligger där Biremmar när du kommer med hamnsvepet haha..

Så enkel e du att läsa.

Sedan ang predeffade städer, alla i BB vet om hur de ser ut i era städer runt oss.

Så skriva här o försöka få någon sorts sympati kommer ej att fungera.

Sedan kan ni ju ställer er frågan.
Hur kommer det sig BB går om flera av era spelare om ni e så duktiga?

O sedan att er allians faller sönder inifrån hur kommer det sig?
Pga bra ledarskap eller?

Tror ni skall börja fokusera på hur ni skall få era medlemmar må bra o ha kul hos er innan ni börjar peka finger på oss i BB.
Som ni ser är medlemmarna i BB nästintill oförändrat från starten.
Kan ju bero på att alla trivs, vilket också återspeglar sig på vår framgång inom spelet.

Så för era medlemmars skull.
Lägg energi på att få dem ha kul istället för leka smarta här.

Gott nytt år alla.

O till INV:s medlemmar.
Glöm inte HuaHua er sanna ledar...
 

DeletedUser3405

Guest
Gott nytt år alla! Från Nya TBA spelaren! Ha ett bra nyår nu så ses vi på fronten snart igen!
 

DeletedUser2688

Guest
haha, samma som feppan, så har NoPo inte så stor talan. spioner kommer alltid vara spioner.

hahah, tror du jag och de andra här skulle ta o köra på era inaktiva? och sämre spelare. som inte spelar utan app t.ex. eller BARA köra natt ks?
nja
isåfall hade bland annat nitro hos er blivit av med sina städer.

tror BB spelare inte vågar lämna dig. då jag hört lite ifrån en del spelare där. och som beskriver BB som en diktatur. med dig i spetsen.

så du kanske ska börja kolla över dina medlemmar?

Fair play är någon ni aldrig kommer köra eller förstå.
 

Knaz

Active Member
Haha NoPo du kan snacka om att enkel att läsa hur mycket du vill. Jag skiter fullständigt i de trupperna jag förlora. Räknade med det eftersom du predeffar varenda stad så det var ingenting förvånande. Om vi ändå ska snacka om att förlora trupper så förlorade du ju du en del katapulter och MO hos mig nyligen. Så då är du lika lättläst som mig då med andra ord?

Sen att du begär råvaror osv av dina medlemmar visar ännu mer på en diktatur. Som sagt så borde ni lära er det där med fairplay och skippa era jävla natt ks och stenhagel. Men det kommer ju aldrig hända. Sen att ni använt er av en spion för att ta städer av våra IE bland annat gör ju inte erat rykte bättre.

Storhetsvansinnet verkar ha stigit dig åt huvudet för länge sen.
 

DeletedUser

Guest
haha, samma som feppan, så har NoPo inte så stor talan. spioner kommer alltid vara spioner.

hahah, tror du jag och de andra här skulle ta o köra på era inaktiva? och sämre spelare. som inte spelar utan app t.ex. eller BARA köra natt ks?
nja
isåfall hade bland annat nitro hos er blivit av med sina städer.

tror BB spelare inte vågar lämna dig. då jag hört lite ifrån en del spelare där. och som beskriver BB som en diktatur. med dig i spetsen.

så du kanske ska börja kolla över dina medlemmar?

Fair play är någon ni aldrig kommer köra eller förstå.

Ja du Lordi!

Efter samtal med en från er igår så tycker jag liksom alla andra inblandade skall respektera att det som skett skall vi vara tysta om eftersom inblandade parter kom överens om hur vi skulle hantera det som hänt hos er.

Ingen i BB kan hjälpa att ni har spelare som lämnar mm.
Så börja ta eget ansvar över den sprickan du skapat inom Inv.

Sedan ang. inaktiva spelre kan vi återigen inte hjälpa att er ledning inte håller lika bra koll på era spelare som medlemmarna i BB gör och att vi planerar saker långt i förväg och är redo för saker som komma skall och gör snabba övertagande av era städer.

Återigen, ta ert ansvar som ledare och håll koll på saker o ting.

Att jag är i spetsen, hmm ja det stämmer.
Jag måste ju göra något rätt eftersom vi växer o växer o trots alla era försök att störta oss har vi bara kommit tillbaka starkare.

Sedan har vi öppna kommunikationer inom BB så är det något finns jag alltid för svara på div frågor och lyssnar in vad våra medlemmar vill o kan.

Så åter åter o återigen, När du pekar e ett finger fram o 3 pekar mot dig själv.

Så mitt råd till dig Lordi, eller, nej inte lönt, du får själv komma på det.

Om du någonsin gör det!
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser

Guest
Haha NoPo du kan snacka om att enkel att läsa hur mycket du vill. Jag skiter fullständigt i de trupperna jag förlora. Räknade med det eftersom du predeffar varenda stad så det var ingenting förvånande. Om vi ändå ska snacka om att förlora trupper så förlorade du ju du en del katapulter och MO hos mig nyligen. Så då är du lika lättläst som mig då med andra ord?

Sen att du begär råvaror osv av dina medlemmar visar ännu mer på en diktatur. Som sagt så borde ni lära er det där med fairplay och skippa era jävla natt ks och stenhagel. Men det kommer ju aldrig hända. Sen att ni använt er av en spion för att ta städer av våra IE bland annat gör ju inte erat rykte bättre.

Storhetsvansinnet verkar ha stigit dig åt huvudet för länge sen.

Lögner håller dåligt i längden!
 

DeletedUser1298

Guest
NoPo har ju dock en poäng. Har sagt det förut och jag säger det igen, din hybris har stigit dig över huvudet lilla Jeppe. Gulligt att du har någon text om storhetsvansinne på din profil när du är den värsta på hela Tau. :D
Du pratar så mycket skit om hur bra Inv. blev efter att du gick med. Men jag var varken den första som "lämnade" och lär inte bli den sista heller. Lite synd att det är så mycket folk som fjäskar för dig bara för att du har mest poäng.

Att jag gjorde det jag gjorde berodde på att jag blev less på spelet och kände för att sluta när till och med ledare i alliansen sitter och snackar massa skit, och bara för att förtydliga det som du verkar ha så otroligt svårt att förstå så bestämde jag mig för att göra det efter det du skrev på skype.
Du är ledare i alliansen och nu drog du med dig alla andra ner i skiten. :)
#Sorrynotsosorry

Nu hoppas jag att BB tar hem detta. ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du får gärna precisera vad du tycker är lögner :) Allt jag skrev är fakta. Sen om du är så dum att du vägrar inse hur du är mot dina medlemmar är ju inte mitt problem. :)

Knaz!!

Den enda reaktionen du får genom att skriva det du gör är att vi i BB blir tunnhåriga då vi kliar oss i huvudet efter Varje inlägg du gör.

OK!

Du hade rätt i att jag begär RV ibland, men de behövs inland extra o då hjälper man varandra i en allians.
Likaså om någon frågar mig, så hjälper jag tillbaka.

Så vad e problemet med det?
Eller ni kör byte genom guld inom er allians ?

Du e så långt ute o svävar i det blå här.

Att vi använder oss av spion?

Nej de gjorde vi inte.
Utan vi gör som alla andra, använder os av stats o räknar dagar o testar hela tiden fram o tillbaka, för i BB arbetar vi som en enhet tillsammans.

o alla e väl förbereda på saker som komma skall.

Så be din egen ledning hålla bättre koll på saker o ting hos er så kommer ni i fortsättningen inte ha dessa problem att vi alltid e steget för er.

Vill poängtera att negativ kritik riktas inte till medlemmarna i Inv utan deras nuvarande ledning endast.

De ursprungliga inv medlemmarna har bjudit upp till riktigt bra spel och ser utvecklingen som skett som ett otroligt bakslag för hela serverns aktivitet och spel glädje.

Och hoppas verkligen att ni inte glömmer vem som tog er hela vägen fram dessa månaderna och kommer visa respekt mot rätt spelare när det väl gäller.

Scramble in da House!!!
 

DeletedUser3462

Guest
ska vi snacka predeff kan vi prata om zwack och buse lite,

buse som har 29k md bakom mur 25 och torn :p

sedan zwack som sitter på 1k briem.


känns som dem är lite rädda.

Skriver väldigt sällan men känner nog att det är dags nu.

Det här med predeffade städer är intressant, att jag sitter med 1k birems (som jag inte begärt av min allians utan är mina) i en stad som ligger en bra stund från mina resterade städer är väl inte så konstigt. Efter flera misslyckade försök på denna stad som antagligen gör att ni reagerar just på den så bestämde jag mig för att ställa dit lite birems just för att det nästan bara är natt ks. Sen så tycker jag generellt att ni i bb ska vara dom sista till att prata om predeffade städer, har en stad på en nästan helägd bb ö som jag har märkt att det står lite preddefade birems i, varför? jag har bara en stad där.. Men även självaste djal har massa predeff i sina städer, sitter på en sådär 10-15k md bakom mur 25 + torn och 1k birems i flera städer.
Så snälla dra inte in att jag har några birems i en stad och att buse sitter på lite md i en stad. 2 städer emot 20, ser ni skillnaden?

Tack för mig och gott nytt år! även ni i bb :)
 

DeletedUser

Guest
Skriver väldigt sällan men känner nog att det är dags nu.

Det här med predeffade städer är intressant, att jag sitter med 1k birems (som jag inte begärt av min allians utan är mina) i en stad som ligger en bra stund från mina resterade städer är väl inte så konstigt. Efter flera misslyckade försök på denna stad som antagligen gör att ni reagerar just på den så bestämde jag mig för att ställa dit lite birems just för att det nästan bara är natt ks. Sen så tycker jag generellt att ni i bb ska vara dom sista till att prata om predeffade städer, har en stad på en nästan helägd bb ö som jag har märkt att det står lite preddefade birems i, varför? jag har bara en stad där.. Men även självaste djal har massa predeff i sina städer, sitter på en sådär 10-15k md bakom mur 25 + torn och 1k birems i flera städer.
Så snälla dra inte in att jag har några birems i en stad och att buse sitter på lite md i en stad. 2 städer emot 20, ser ni skillnaden?

Tack för mig och gott nytt år! även ni i bb :)
Gott nytt år på dig med!

Var inte vi som drog igång predeff frågan Zwack

då får du väl börja erövra någon gång. istället för att kräva predeff till alla dina städer från din allians!!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3319

Guest
Härlig nivå som vanligt här på forumet. Gott nytt år från ett soligt London.
 
Topp