Love and War

DeletedUser

Guest
Härligt partiskt inlägg!

Alla vet väl att undertecknad och min sugar daddy kommer spöa er alla? ;)

Äntligen säger jag.
smiley_emoticons_party.gif


Skall bli kul o se vem som skulle klara av att spöa mig.
smiley_emoticons_seb_cowboy.gif


Många försökt tidigare.
smiley_emoticons_segen.gif
 

DeletedUser

Guest
Lever nog i en dröm värld.

Syftar du på när ni hade 500-600 städer mot mig ensam eller o trots kunde ni inte ta mig.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Där emot växte jag fram tills jag slutade.

Nej, syftar på när du fick hjälp av en allians som då var större än vad vi var. ;)

Har lite svårt att förstå hur du kan säga att du var ensam när du fick deff och off av flera olika allianser som tillsammans bestod av över 100 spelare...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om inte vi hade börjat prata politik i morg så hade BB legat kvar på sin 5e plats....

Vi har varit påväg upp länge nu, men visst gav det en extra skjuts när ni inte är kapabla till att plocka upp städer från en spelare som ni kickade. Man ser att morghulis är en illa uppbyggd allians med anfallsförsöken mot mig idag. Ca 50 anfall kom samtidigt, med 200 biremer totalt så lyckades jag snipa bort flera KS. Trodde jag skulle få lite mer fight än så. Ni blir nog inte långvariga nu när vi fått grepp mitt i ert fäste.
 

DeletedUser

Guest
Nej, syftar på när du fick hjälp av en allians som då var större än vad vi var. ;)

Har lite svårt att förstå hur du kan säga att du var ensam när du fick deff och off av flera olika allianser som tillsammans bestod av över 100 spelare...

Bitterhet passar fortfarande inte dig, helst inte i ett allmänt forum.
Ser väldigt hmm hur skall jag säga, patetiskt ut rent ut sagt.

Hade jag 100 spelare bakom mig.
WOW

JAg måste nog vara den mest omtyckta spelaren på hela gp o jag har så många som anfaller o deffar för mig.

Allvar OB.
Väx upp eller låt bli försöka vara fyndig här.
smiley_emoticons_headbash.gif


Vad e ditt nick på tau kan vi ju leka lite istället.
smiley_emoticons_aufsmaul.gif


Eller inte sugen, lovar jag inte skall använda mig av 100 spelare för klara mig
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser

Guest
Om inte vi hade börjat prata politik i morg så hade BB legat kvar på sin 5e plats....

Ursäkter ursäkter.
smiley_emoticons_hust.gif


E de bara jag eller e de väldigt mycket bitterhet hos spelarna på denna servern?

Kan ju inte vara så moral höjande heller när er ledare o flera andra gör två försök ta min stad
smiley_emoticons_insel.gif
samma kväll som då var ensam mitt i ert rike utan att ens komma i närheten av att lyckas.

Men ni kanske hade politiskt möte den kvällen
smiley_emoticons_plapperhase.gif
 

DeletedUser

Guest
Haha nu får du väl ändå ta och ge dig.
Klart man är bitter, det var nära på att ditt förräderi/spioneri förstörde en hel värld för oss.

Jag behöver dock inte sitta och vara fyndig på allmäna forumet, men är lite svårt att låta bli när någon som jag verkligen ogillar sitter och ljuger om ett händelseförlopp.

Vikingarna + Waqua var tillsammans över 100 spelare som du fick hjälp av och vi tog trots det alla dina städer. Och jag skiter fullständigt i om du får hjälp av en massa allianser hit och dit eller inte, det är ju en del av spelet.

Men anledningen till att jag väljer att skriva emot dig här är för att du försöker få det att låta som att du ensam fick stryk av oss när det i själva verket var så att du hade flera andra allianser som fick stryk med dig. :)
 

DeletedUser

Guest
Haha nu får du väl ändå ta och ge dig.
Klart man är bitter, det var nära på att ditt förräderi/spioneri förstörde en hel värld för oss.

Jag behöver dock inte sitta och vara fyndig på allmäna forumet, men är lite svårt att låta bli när någon som jag verkligen ogillar sitter och ljuger om ett händelseförlopp.

Vikingarna + Waqua var tillsammans över 100 spelare som du fick hjälp av och vi tog trots det alla dina städer. Och jag skiter fullständigt i om du får hjälp av en massa allianser hit och dit eller inte, det är ju en del av spelet.

Men anledningen till att jag väljer att skriva emot dig här är för att du försöker få det att låta som att du ensam fick stryk av oss när det i själva verket var så att du hade flera andra allianser som fick stryk med dig. :)

Låter fortfarande bittert o frustrerande från ditt håll.

Vikingarna o Waqua?

Nu var du riktigt fel ute!

O e ny server här.

Måste varit svårt o ta mina städer efter jag slutade haha.

Hade sålt vilken allians som helst med det ful spelat ni körde.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Gör dig själv en tjänst OB.
Sluta tjata om din bitterhet, kom istället o visa dina trupper o städer.

Eller e de som vanligt, massa gnäll bara från dig.

Hittar du inga nobbs att lura eller erövra när de hjälpt dig färdigt
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag har varit lite smådryg det vill jag medge, men det var du som började dra detaljer om Iota. Och när du ljuger om både omständigheterna och själva händelseförloppet så vill jag givetvis berätta hur det faktiskt var.

Jag har inget intresse alls av att ta dina städer just nu, du bor tyvärr alldeles för långt bort.

Resten orkar jag inte ens bemöta, som vanligt bara en massa skitsnack. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag har varit lite smådryg det vill jag medge, men det var du som började dra detaljer om Iota. Och när du ljuger om både omständigheterna och själva händelseförloppet så vill jag givetvis berätta hur det faktiskt var.

Jag har inget intresse alls av att ta dina städer just nu, du bor tyvärr alldeles för långt bort.

Resten orkar jag inte ens bemöta, som vanligt bara en massa skitsnack. :)

Dryg ? Svar ja!

Vad heter du här inne?
Kommer till dig.
smiley_emoticons_ben_sharky.gif


Gissar du sitter på en ö med massa br o md..
 

DeletedUser

Guest
Du får leta dig fram, borde väl inte vara så svårt? ;)

Som jag sade mest snack från din sida.
smiley_emoticons_sm.gif


Du tar mig så lätt ju, tagit alla mina städer säger du hehe.
ckajscggscw4s2u60.gif


Så varför gömma dig.

Lite jobbigt nu när det inte e en ovetande noob du lurat av trupperna för att ta över.
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser

Guest
Haha, du förstår kanske inte hur underhållande det är att du inte vet vilket nick jag spelar under?
Inte direkt så att jag har försökt att vara hemlig...är förvånad över att du inte har kommit på det, med tanke på hur besatt du verkar av att veta. :D
 

DeletedUser

Guest
Haha, du förstår kanske inte hur underhållande det är att du inte vet vilket nick jag spelar under?
Inte direkt så att jag har försökt att vara hemlig...är förvånad över att du inte har kommit på det, med tanke på hur besatt du verkar av att veta. :D

Sant.

Bara o leta efter en med mycket Deff poäng o gör ie bara
smiley_emoticons_outofthebox.gif
 

DeletedUser3271

Guest
Du kan fråga nästan vem som helst som har varit med ett tag på denna server för att få svaret, Noppe
 
Topp