Landskamps värld

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser845

Guest
Man får väl göra som i landslag till alla andra spel, man väljer ut en kapten eller två som väljer ut laget bara.
 

DeletedUser1115

Guest
eller ett visst antal av de bästa på varje server
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser285

Guest
Inställningar:
Hastighet: runt 7-9
Enhetshastighet: 3
Nattbonus: Nej
Nybörjarskydd: Inga
Alliansgräns: 20-30
Erövringssystem: Nya
Moral:
Gudar: Alla

det viktigaste är att det ska gå fort att fixa allt.
Varje "lag" ska ha samma mängd spelare runt 20-30 för att det ändå ska bli en utmaning..
Varje spelare ska börja med 10 städer var..
Där man själva får förbeställa vad de ska ha upp byggt(det ska vara klart)
När man börjar sen får man 5 gratis saker att forska fram resten får man fixa under spelets gång..
Varför det nya erövringssystemet? Mycket roligare och är mer skill baserat enligt min åsikt..
NAttbonus hell no.. förstör bara spelet samma sak med moral..

Så.. det va mitt bidrag.. ;)
 

DeletedUser962

Guest
Ja, Det ska vara hög hastighet på världen, så att man snabbt kommer igång. Men vet inte om jag håller med om att alla ska börja med 10 städer...
 

DeletedUser

Guest
Gillar iden bara alla kan "kolla på" (skulle ju inte vara kul att inte se hur det går för spelarna från sitt eget land)
 

DeletedUser378

Guest
Det går alltid att kolla upp världarna. Det är vad statistik sidor och möjligheten till att skapa egna kartor är till för.
 

DeletedUser

Guest
Grym idé.

Det låter som e fantastisk idé... låter grymt Har Ni fått nån respons från ledningen på det här? :)

Det verkar ju inte så eftersom det inte skrivits ¨nått om det på ett tag. Är sjukt nyfiken på det här.


:cool:
 

DeletedUser2076

Guest
Skulle var skitkul!!!
Dock skulle Tyskarna vinna hela tiden;(
 

DeletedUser378

Guest
Kan informera om att världens största konto förvissa är på en tysk server men ser man till topp 5 största spelare så är 3 av dem portugiser och världens största allians är spansk.
 

DeletedUser

Guest
Undrar om det här med städer:
Får man grunda?
Erövra måste man få.
Hur mycket poäng börjar man med?
Hur många städer börjar man med?

Lite sådana basic saker för att världen ska funka.
 

DeletedUser

Guest
tycker det var en grym idé :D och annars kan man ju göra så här lite enklare.

I forum så har man en typ "Kaptens omröstning" där alla får säga två st som är bra spelare och ha bra motivationer på vilka. Sen väljer de ut spelare
typ jag säger


opeth och mace för att de är blablablablablabla sen väljer moderatorerna och admins ut tillsammans de två bästa som blivit nominerade och frågar om dom vill sen vääljer kaptenerna ut spelare
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp