Frågesport - Vinn 1000 guld

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
No shit, kom du på det själv?
En stor applåd till dig...

Ifall du inte förstod det så var mitt inlägg sarkastiskt.. -.-

Han kanske läst andra av dina inlägg och därför antog att du är 5år och då inte innehar förmågan att skriva sarkastiskt.
 

DeletedUser1115

Guest
Ni i grepolis team borde verkligen jobba på att passa tider...
 

DeletedUser378

Guest
Ni i grepolis team borde verkligen jobba på att passa tider...

Dra inte alla över samma kant nu. Vi har alla våra ansvarsområden och vill inte tycka att jag inte håller de tider som jag ger folk. Och eftersom att alla i teamet inte har fulla rättigheter till allting så är det begränsat till vem som kan göra vad.
 

DeletedUser678

Guest
Dra inte alla över samma kant nu. Vi har alla våra ansvarsområden och vill inte tycka att jag inte håller de tider som jag ger folk. Och eftersom att alla i teamet inte har fulla rättigheter till allting så är det begränsat till vem som kan göra vad.

Du behöver inte ta åt dig, inte du heller Chamie, men Gaffel verkar ha tagit helg lite för tidigt ;)
 

DeletedUser962

Guest
Dra inte alla över samma kant nu. Vi har alla våra ansvarsområden och vill inte tycka att jag inte håller de tider som jag ger folk. Och eftersom att alla i teamet inte har fulla rättigheter till allting så är det begränsat till vem som kan göra vad.


ohhhhh..... Lotta är sur,
Naaaaaaaaw, Du är så söt när du är sur. Och när du tror att du vet bäst, så söt. ifall du fortsätter så så kommer du att bli en stor pojke en dag framöver :)
 

DeletedUser678

Guest
ohhhhh..... Lotta är sur,
Naaaaaaaaw, Du är så söt när du är sur. Och när du tror att du vet bäst, så söt. ifall du fortsätter så så kommer du att bli en stor pojke en dag framöver :)

utmana inte ödet :)

Och en fråga till Lothoria eller någon annan mod, får ni ge varningar i delar som inte tillhör just erat område?
 

DeletedUser962

Guest
utmana inte ödet :)

Och en fråga till Lothoria eller någon annan mod, får ni ge varningar i delar som inte tillhör just erat område?

Ödet är en kul liten sak som är rolig att leka med ;)

Tror för övrigt att alla har sitt område och Purky är den enda som får ge varningar mm i alla "områden"

Men är dock inte säker ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser962

Guest
Jo, men välj en annan fiende...

Lothoria är farlig ;)

Ja, Jääääääätte farlig.
jumping0039.gif
 

DeletedUser845

Guest
Ta det lugnt, har skickat iväg ett SMS till Gaffel nu. Han verkar ha varit ovanligt upptagen med något IRL på senaste dagarna och därav förseningarna.

Ursäktar givetvis för alla förseningar, men jag hoppas att jag kommer få tag på honom nu!
 

DeletedUser962

Guest
Ta det lugnt, har skickat iväg ett SMS till Gaffel nu. Han verkar ha varit ovanligt upptagen med något IRL på senaste dagarna och därav förseningarna.

Ursäktar givetvis för alla förseningar, men jag hoppas att jag kommer få tag på honom nu!

o_O
Gulligt...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp