Diskutera värld Kappa här!

DeletedUser378

Guest
Skall vara öppnat och klart för spel nu.

Vi önskar er alla lycka till

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Support och Forumschef
Grepolis Team
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker en sak är lite tråkig vad gäller allianserna. . . i princip alla allianser har en extra underallians (även våran) förstår därför inte varför så många röstade för små allians begränsningar i storlek :S ingen mening om ändå alla allianser egentligen är 40-50st eller mer fast att begränsningen sattes på 25. Sen är det ju en sak att rekrytera en del spelare uppdelat i två för att se vilka 25 man ska behålla och vilka man skiter i men men . . . börjar tröttna på alla förbund eller förtydligat underallianser även om vi har en själv
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker en sak är lite tråkig vad gäller allianserna. . . i princip alla allianser har en extra underallians (även våran) förstår därför inte varför så många röstade för små allians begränsningar i storlek :S ingen mening om ändå alla allianser egentligen är 40-50st eller mer fast att begränsningen sattes på 25. Sen är det ju en sak att rekrytera en del spelare uppdelat i två för att se vilka 25 man ska behålla och vilka man skiter i men men . . . börjar tröttna på alla förbund eller förtydligat underallianser även om vi har en själv

håller verkligen med, man hade ju hoppats på att åtminstone de flesta allianserna hade hållit sig till en nu när dom äntligen satte så låg medlemsgräns.
 

DeletedUser

Guest
håller verkligen med, man hade ju hoppats på att åtminstone de flesta allianserna hade hållit sig till en nu när dom äntligen satte så låg medlemsgräns.

ja det var en av de stora anledningar jag tyckte verkade sjukt rolig med den här världen plus snabbheten och sen när jag märkte att de böt till revolt vilket jag inte har spelat med innan :) (ung och oerfaren som jag är)

ps: tillägg på min föregående text är att det blir rätt rörigt när man måste hålla koll på vilka allianser som är vilka kan ju titta listan och se 10 allianser efter varandra som egentligen är 4-5st . . .
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp