Diskutera värld Kappa här!

DeletedUser2204

Guest
Jag är stort besviken på att det blir en till belägringsvärld. Tredje i rad blir det då. Tack Grepolis.
 

DeletedUser914

Guest
Tänker inte spela, men så blir det väl om man inte röstar... Kunde väl tro ni kunde tänka till själva och inte bara lyssna på ca 10 spelare ><
Bättre f*n ni sänder ut enkäter i PM ingame så kanske fler röstar, vem f*n orkar skriva på forumet
 

DeletedUser2483

Guest
Tänker inte spela, men så blir det väl om man inte röstar... Kunde väl tro ni kunde tänka till själva och inte bara lyssna på ca 10 spelare ><
Bättre f*n ni sänder ut enkäter i PM ingame så kanske fler röstar, vem f*n orkar skriva på forumet

Dock om du ser vad som står så lyssna de bara på 2 av de 10 då de flesta ville inte ha moral! Revolt fick fler röster samt NB skulle inte vara så här överdrivet lång. Kan inte säga att jag inte kommer testa och starta men kommer nog inte bli den roligaste världen... En till belägrigsvärld är alldeles för tidigt!
 

DeletedUser

Guest
Ser bra ut.. skulle ha börjat på denna värld om det hade varit revolt baserad men inte nu. Jag som verkligen hoppades på en snabb revoltbaserad värld:rolleyes:
 

DeletedUser1684

Guest
Ser helt okej ut förutom belägringen... Blir inget spel för mig på denna världen.



Belägrings värld!?
Nej Tack!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi har även med Moral på denna världen för att försöka variera så mycket som möjligt.

Variera.. Detta är ju i princip en kopia av Iota, bara att det är med moral och mindre allianser. Ville ni verkligen variera kunde ni ju ha kört revoltserver som jag vet att många ville.

Nu ser det ut så här, vill man spela belägring så kan man börja här, dessutom fanns redan Iota som ännu inte är så värst långt gången, man har fortfarande goda chanser att lyckas där om man börjar idag, därtill har vi Achilles som inte heller är allt för gammal och som man kunde börjat på om man var sugen på lite lägre hastighet (ifall man har behörighet dit).
Vill man däremot spela revolt så är man i princip f*cked, man kan ju inte precis börja på Theta nu och tro att man ska komma någonstans.

Dessutom tror jag att Iota kommer tappa en hel del spelare till den här servern i och med att de är så lika och Iota är fortfarande ganska ung. Känner man att man fick en taskig start på Iota så kan man nu bara hoppa över till den här servern och börja om, istället för att kämpa på och komma på fötter igen.

Jag skulle inte spelat på den här servern i vilket fall som helst, spelar på Achilles och Iota, därför röstade jag inte heller på inställningar. Jag luftar bara lite spontana tankar..

En grej jag inte hittar någon info om, hur lång blir erövringstiden på den här servern? 12 timmar som är standard eller 16 som på Iota?
 

DeletedUser2469

Guest
tycker också att det är en bra värld förutom belgringen. tycker bättre om revolten så mera blandning för mig så skulle det vara bättre.

:cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2141

Guest
asså f*n

hur tänker ni nu?! det är ju helt klart att det ska vara revolt och det enda som kommer hända är att man kommer få midre aktivitet på Iota. den är inte så gammal så bara vi försöker kan ni bli stor där "lätt"
 

DeletedUser2248

Guest
märkligt ?!

Hur kommer det sig att man väljer belägring ? Vad jag fick som uppfattning så ville de flesta om nästan inte alla ha en revolt och i och med att de två senaste förre kappa är belägring så borde det nästan vara givet att kappa ska vara revolt, jag menar liksom precis som mina föregångare har skrivit innan min. Om kappa är belägring så kommer man ju antagligen sluta på Iota om man har haft en lite dålig start för att kunna satsa bättre och därigenom kanske också få en bättre fot i servern vilket säkerligen kommer leda till att Iota kommer dö ut.

Jag är inget stort fan av belägring, det kan jag erkänna men ändå spelar jag på iota t.ex men nu har jag fått grepp om det tillslut efter mycket om och men. men faktumet kvarstår att Iota knappt börjat och nu kommer en nästan identisk värld bara lite snabbare. Spelare kommer säkerligen flytta från Iota om dom har det lite krisigt till kappa för att försöka få en bättre start.

Over and Out !
 

DeletedUser1880

Guest
Ser bra ut.. skulle ha börjat på denna värld om det hade varit revolt baserad men inte nu. Jag som verkligen hoppades på en snabb revoltbaserad värld:rolleyes:
Samma här! :-(
Annars är det bara att hålla med CheddarBob och minidansken. Hoppas ingen väljer att spela på denna server så att Innogames förstår deras misstag.
 

DeletedUser

Guest
två stoora fel och en tredje dryyyghet...

Belägring... varför kör vi bara belägring numera? visst var det överbetoning på revoltvärldar i början...

och varför såå sjuuuukt lång nattbonus och såååå sjuuuukt långt nooobskydd?

bojkottar Kappa

vilka joinar

"vi som bojkottar kappa-gruppen" :) fast iofs kanske man ska joina för att bli avstängd...av korrupt community manager... ;-)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vill börja med att säga att jag personligen tycker bättre om belägring, men omväxling förnöjer och på samma sätt som det inte fanns någon anledning till att alla beta-epsi alla var revolt så finns det ingen anledning nu till 3 belägringsvärldar irad. Och kom inte med att Achilles är en hjältevärld och räknas därför inte. Alla som kan sätta igång en dator fick i princip tillgång till världen och annars tog det typ 3v att fixa "kraven".

Däremot vill jag bara förtydliga för alla som pratar om röstning att det finns aldrig någon röstning inför starten av en värld. Det är mest en undersökning vad de på forumet vill sen väljer teamet att skapa den värld som de tycker passar bäst.


Hur lång tid ska belägringarna pågå på Kappa? 16h som på Iota?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej kära spelare och forums läsare.

Kommer med lite nyheter gällande värld Kappa som jag hoppas glädjer de flesta.

Efter att ha läst era åsikter om Kappa´s inställningar så har vi (jag & min chef) beslutat oss för att ändra en viktig del. Värld Kappa kommer inte att bli en belägringsvärld, utan kommer istället att bli en revolt värld.

Jag hoppas att detta beslutet glädjer de flesta som sagt, vi insåg att vi behövde ändra just den inställningen för att ni ska få mer variation på världarna.

Väl mött! :)
 

DeletedUser1880

Guest
Neeej! Inte en till revoltvärld.......SKOJA! :p

Riktigt roliga nyheter som visar att ni lyssnar på och bryr er om vad spelarna tycker. Cred till dig/er!
 

DeletedUser1684

Guest
Gött! :'D

Kul att ni lyssnar på vad vi tycker uppskattas verkligen!
 

DeletedUser1863

Guest
Skulle faktiskt kunna tänka mig en värld till.. Nu blev man lite sugen efter denna nyhet!
 
Topp