Det ryktas...

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att WoW:Classic kan spelas nu fritt utan att behövas pausa var 10:e min... skönt.
oklaski.gif
hura.gif
okok.gif
 

DeletedUser3789

Guest
Ryktas att man hade lagrat upp med 10 burkar Red bull till helgen för att spela grepolis :(
 

DeletedUser3805

Guest
Ryktas om att det är dålig fart på ryktena. Kommer det bli ett jämnt race eller kommer någon allians springa iväg med en klämd citron?
 

DeletedUser3785

Guest
Ryktas att imorgon släpper skyddet, spänningen är olidlig
 

xeet

Active Member
Det ryktas att Italienarna kom till våran Svenska server med en gnutta lite mycket luft i bagaget, Enligt statistik har inte dessa *duktiga* Italienare tagit en enda stad hittills, Enligt statistik har dock väldigt många Italienska Koloniskepp brunnit ner och störtar ner stenhårt mot havets botten :D;)
 

DeletedUser3785

Guest
Det ryktas att Italienarna kom till våran Svenska server med en gnutta lite mycket luft i bagaget, Enligt statistik har inte dessa *duktiga* Italienare tagit en enda stad hittills, Enligt statistik har dock väldigt många Italienska Koloniskepp brunnit ner och störtar ner stenhårt mot havets botten :D;)
Ryktas att man är sjukt besviken på dessa gormande italienare, då har jag iaf försökt hetsa igång dem
 

DeletedUser3806

Guest
Ryktas att man är sjukt besviken på dessa gormande italienare, då har jag iaf försökt hetsa igång dem

I see, so were you to spam us? It's a pleasure to know that
Ryktas att xeet has no more ls

ryktass att also that we're the only one playing correctly but italian answer is quite easy to understand :=)
 
Topp