Diskussion Värld Troja

DeletedUser3572

Guest
Svar kommer i början på nästa vecka när InnoGames kommit fram till hur allt ska lösas.
Bra Det viktigaste nu är att du håller oss uppdaterad hela tiden förstår att du sitter mitt i mellan bra du var här i natt och här i dag du gör vad du kan Boefst heder åt dig
 

docprometheus

Active Member
Hopp finns möjligen iallafall enligt forumtråd jag följer. Backup, programmerarna som sliter under helgen och helgnätter med obekväm arbetstid m.m (medvetet eller icke får vi alltid spekulera hårt eller icke!

För er som hatar tyska eller hatar dessa svennar som stuckit till tyska servern får helt enkelt pilla med Google översättning och göra sig förstått kring texter nedanför
smiley-emoticons-thumbs-up-new.gif


gKggOD6.jpg
 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Problemet med Troja har blivit löst och världen kommer öppna någon gång runt 15-16 idag.
Så servern behöver alltså inte startas om och ni kan fortsätta där ni slutade
Jag hade hoppats på lite mer tid innan världen öppnades så fler hade kunnat göra sig redo för det men jag hoppas ni blir glada över att ni kan hoppa in och spela igen.
Någon form av kompensation kommer ges för besväret, vad det blir kommer bestämmas de närmsta dagarna.

När världen är igång och fungerande samt ni har fått er kompensation så kommer jag öppna en ny diskussion tråd där ni kan ventilera om hela situationen.
Jag kommer gå igenom alla synpunkter ni har med min chef då jag själv också har vissa synpunkter på det hela.
 

DeletedUser3790

Guest
Gick till förrådet och ser i utökat förråd att jag har en ryttar-buff samt en försvars-buff, är det kompensationen @Bofest?

För isåfall vet jag inte om jag ska skratta eller gråta o_O
 

DeletedUser3073

Guest
Det vi har fått i utökat förråd är det vår kompensation?
det hoppas jag verkligen inte för det är ett skämt i så fall, några har fått minskad träproduktion och va ska det vara bra för?
 

DeletedUser3073

Guest
Jag tycker att ALLA ska få samma kompensation, om inte så ska man väl kunna åtminstone få välja det som passa spelaren i fråga bäst när det gäller i
utökade lagret
 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Kommer ett meddelande i spelet när all kompensation är färdigt, antagligen under kvällen eller imorgon, allt är inte färdigt än.
 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Kolla meddelandet i spelet för mer information men sammanfattningsvis:
De buffar m.m ni fått till ert utökade lager var buffar ni hade aktiva när servern stängdes, dvs ni har fått tillbaka dem och kan använda dem igen.
Den andra kompensationen som ingen verkar ha märkt är att alla spelare på servern har fått 14 dagar av alla rådgivare.
 

DeletedUser3073

Guest
När jag skrev förut så hade jag inte fått rådgivarna men har fått dom nu
 

DeletedUser1724

Guest
Tyvärr så är det så att Money talks, spelar inge roll vad CM säger till Tyskland om att lilla svenska servern vill.
 
Topp