DeletedUser3176
Guest
ryktas att mina städer på era helägda öar saknar mur och predeff ryktas att era taktik va att den nya Brushan skulle slakta oss
vem fan ger ett konto till Rasmus bättre ni kunde köra IE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ryktas att mina städer på era helägda öar saknar mur och predeff ryktas att era taktik va att den nya Brushan skulle slakta ossvem fan ger ett konto till Rasmus bättre ni kunde köra IE
![]()
![]()
![]()
Vart de inte Makeranko som satt på de konto eller fick de en ny ägare efter han![]()
Håller faktiskt med och de ska dom ha en eloge för! Dock ser man att spelare lämnar och skapar nya allianser. Är bättre om JG försöker bygga på de ni har istället för att lämna sina ally medlemmar eller spökaRyktas att jag har full respekt för eventuella spelare i JG som stannar och ger en fight in i det sista
enda jg kan göra är att spöka, hahhaha, se på nasto, snart kommer flera samma utgång som honom. Klenisar!Håller faktiskt med och de ska dom ha en eloge för! Dock ser man att spelare lämnar och skapar nya allianser. Är bättre om JG försöker bygga på de ni har istället för att lämna sina ally medlemmar eller spöka
Haha alla har vi spökat någon gångenda jg kan göra är att spöka, hahhaha, se på nasto, snart kommer flera samma utgång som honom. Klenisar!
Märks att du och Knaz är bröder båda äcklar mig så ofantligt
vilket humör man kan hamen ska vi säga hejdå till dedär kontot och ses på nästa när dedär nu blir bannat?
ska vi döpa de till NastoSomAlltidBlirBannad?
Ryktas att Umrid aldrig har spökat. = Umrid är bäst???
Nu va inte detta någon pik åt dig Nasto! Utan jag har också spökat vi några tillfällen och de har man fått äta upp.
:OOO. Nej inte alls :*ryktas om att dehär är din första värld också?