Det ryktas...

DeletedUser3176

Guest
ryktas att mina städer på era helägda öar saknar mur och predeff ryktas att era taktik va att den nya Brushan skulle slakta oss ;) vem fan ger ett konto till Rasmus bättre ni kunde köra IE
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser3790

Guest
Du är den sista som ska snacka om att fega ur hit och dit du har spökat ett antal gånger genom alla dina år.

Gå nu och gör frugan sällskap istället
 

DeletedUser3790

Guest
ryktas att mina städer på era helägda öar saknar mur och predeff ryktas att era taktik va att den nya Brushan skulle slakta oss ;) vem fan ger ett konto till Rasmus bättre ni kunde köra IE
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_saufen.gif

Hann inte kolla, var för fokuserade på att bygga deff som vi grovt behövde.

Håller med dig om Rasmus biten.
 

DeletedUser3176

Guest
vem ens släpper städer åt han på finska han fick grunda i hav 66666 och där tappade han dom till fiende med ks på 100 h hahahhahahahhahahahhahahhahahahahhahahahhahahhahhahhahahhahhahahhahah
 

DeletedUser3774

Guest
Vart de inte Makeranko som satt på de konto eller fick de en ny ägare efter han ;)
 

DeletedUser3774

Guest
Ryktas att jag har full respekt för eventuella spelare i JG som stannar och ger en fight in i det sista
Håller faktiskt med och de ska dom ha en eloge för! Dock ser man att spelare lämnar och skapar nya allianser. Är bättre om JG försöker bygga på de ni har istället för att lämna sina ally medlemmar eller spöka
 

Geggan

Active Member
Håller faktiskt med och de ska dom ha en eloge för! Dock ser man att spelare lämnar och skapar nya allianser. Är bättre om JG försöker bygga på de ni har istället för att lämna sina ally medlemmar eller spöka
enda jg kan göra är att spöka, hahhaha, se på nasto, snart kommer flera samma utgång som honom. Klenisar!
 

DeletedUser3790

Guest
Märks att du och Knaz är bröder båda äcklar mig så ofantligt
 

DeletedUser3774

Guest
enda jg kan göra är att spöka, hahhaha, se på nasto, snart kommer flera samma utgång som honom. Klenisar!
Haha alla har vi spökat någon gång ;) vi är nog inte dom första :p men man har lärt sig ett och annat också. Sen får man bygga upp sitt förtroende igen eller skaffa nytt acc för man tappar ju förtroendet för spelare som gör sådant eller va säger du geggan ;)
 

DeletedUser3774

Guest
Nu va inte detta någon pik åt dig Nasto! Utan jag har också spökat vi några tillfällen och de har man fått äta upp.
 

DeletedUser3787

Guest
Ryktas att Umrid aldrig har spökat. = Umrid är bäst???
 
Topp