Det ryktas...

DeletedUser3586

Guest
Nej jag vet inte riktigt vad han gjorde då men han var inte medvetslös iallafall såvitt jag vet
smiley_emoticons_smilenew.gif
så det var väl legit
Ska vi släppa detta nu och gå vidare och inte hålla på och tjafsa fram och tillbaka
Ronny

Ryktas det, jag försöker inte leta reaktioner, bara ifrågasätta ditt påstående. Men du verkar ha satt ditt sikte och verkar följa det. Antingen förklarar du påståendet, förklarar inte det eller så tar du av den där jävla offerkoftan hörru
 

nogold

Active Member
Ryktas bara att om ni vill ha en match som ni påstod så kanske ni ska försöka ta städer av någon som är aktiv. och sedan huruvida cspeete är aktiv eller ej låter jag vara osagt. Och som jag sa så har jag hittills bara sett en hos er som tagit en stad snyggt med väl timad off och deff.
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att det är ooolidligt spännande... Vem hos GPRO har lyckats tajma till ett KS...?
smiley_emoticons_smilenew.gif

Ett och annat tur-KS har ju råkat åka in, men vem är den mystiske tajmaren??
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att pensionärerna ännu en gång visar sig från sin bästa sida. Ni skämmer ut er själva igen.
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att Septim ville att vi skulle sluta gnälla över detta och lägga det bakom oss.

Ni skämmer ut genom att gång på gång håna och skratta åt någons olycka. Ni utnyttjade en skadad MÄNNISKA som låg nedsövd för er egen vinning i ett spel, och hur ni än vrider på det så kommer ni inte undan från att ni gjorde fel i att fortsätta utnyttja denna människa när ni hade korten på bordet.

Vi har inte medvetet ljugit, vi har presenterat de få uppgifter vi fått. Jag kan inte tala för alla medlemmar i denna fråga men vi har inte medvetet ljugit. Men jag ber om ursäkt om det så känts.

Låt oss nu släppa detta.
 
Topp