Det ryktas...

DeletedUser3572

Guest
Nasto var med om en trafikolycka han låg i koma (nedsövd i 5 timmar) dom gör så för att kunna undersöka vi fick inte veta något fören efter det av ett sms han hade punkterad lunga och brutena revben och smärtor i nacken så han fick krage under den tiden tog Gpro 23 städer av honom ryktas det. Han är hemma nu och når bättre vilket är det viktigaste snart med i leken igen han hade tur han kunde ha dött, Detta är fakta.
Ska vi släppa detta nu och gå vidare och inte hålla på och tjafsa fram och tillbaka
Ronny
 

docprometheus

Active Member
Ryktas (Trådens löjliga påtvingade obligatoriska inledningsfras) "Ryktas" Är att Ronnyn satt spiken i foten i allting
smiley_emoticons_nicken.gif


(Förresten var det jävligt skön seger mot västkusten förrgår)
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att jag helt håller med Ronnyn!
Ett mindre tillägg... Under dessa 5 timmar stog många ks knappt deffade alls, som enkelt hade kunnat brytas, men inga försök gjordes förrän Nasto lyckades lägga ut cq-rapporterna.
Men håller helt med, nu går vi vidare!

Ryktas att Domineringstiden börjar snart...
 

nogold

Active Member
Ryktas att jag helt håller med Ronnyn!
Ett mindre tillägg... Under dessa 5 timmar stog många ks knappt deffade alls, som enkelt hade kunnat brytas, men inga försök gjordes förrän Nasto lyckades lägga ut cq-rapporterna.
Men håller helt med, nu går vi vidare!

Ryktas att Domineringstiden börjar snart...
ett mindre inlägg till då. vi fick besked på att vi inte fick bryta ryktas det
 

DeletedUser3682

Guest
Ryktes at G PRO spiller tror det er smart å forsvare med ryttere.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser2496

Guest
ryktas om att det är svårt för Alkisar att bryta belägringar:(

vi som hoppades på en match in i slutet..
Ryktas också om att CSP kommer lägga ner nu efter 2 kvällar med anfall mot sig.
Så mkt för den app-terror han skulle köra.
iof är det svårt att utföra app-terror om man inte har några städer.
 

nogold

Active Member
ryktas om att det är svårt för Alkisar att bryta belägringar:(

vi som hoppades på en match in i slutet..
Ryktas också om att CSP kommer lägga ner nu efter 2 kvällar med anfall mot sig.
Så mkt för den app-terror han skulle köra.
iof är det svårt att utföra app-terror om man inte har några städer.
Haha ryktet säger att du är rädd för motstånd och hellre spelar på en död server :eek:
 

DeletedUser2496

Guest
Haha ryktet säger att du är rädd för motstånd och hellre spelar på en död server :eek:
Mmm så kan man kanske se det som ryktas det.
Ert försök att skapa en allians som ger motstånd är att gämföra med en död server.
Iof inte mina ord det är dinna ord då du precis gämförde er slagkraft och motstånds kraft med en död server..
Så till alla Alkisar där ute, er föredetta ledare nogold har nu jämfört er med en dödserver... ryktas det om.

Vidare ryktas det om att Nasto ber om att inte bli anfallen trotts att han loggat in igen.
 

nogold

Active Member
Haha tror nog att de flesta dock förstod att jag syftade på det faktum att ni gav er på en spelare som var medvetslös :confused:
 

DeletedUser3751

Guest
Rytkas att har ni tröttnat på olympia kan ni alltid dra tillbaka till marathon och köra på den döda världen
smiley_emoticons_grin.gif
 

nogold

Active Member
Rytkas att har ni tröttnat på olympia kan ni alltid dra tillbaka till marathon och köra på den döda världen
smiley_emoticons_grin.gif
Ingen fara vi har inte tröttnat ryktas det men om ni nu vill ha match som ni påstår så ge er på någon som är aktiv istället
Hittills har jag bara sett en spelare hos er som klarat att tima ett snyggt ks
smiley_emoticons_mttao_schuetze.gif
 
Senast ändrad:

nogold

Active Member
Det finns spelare som inte ger upp och spökar eller går till fienden så fort det blir lite jobbigt ryktas det
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att då tycker jag ni kan sluta gnälla här i forum om samma sak varenda inlägg
smiley_emoticons_grin.gif
 

DeletedUser3586

Guest
Ingen fara vi har inte tröttnat ryktas det men om ni nu vill ha match som ni påstår så ge er på någon som är aktiv istället
Hittills har jag bara sett en spelare hos er som klarat att tima ett snyggt ks
smiley_emoticons_mttao_schuetze.gif

Bara en fråga då nogold =)
cspeete är la aktiv? Ryktas det
smiley_emoticons_viking.gif
 

nogold

Active Member
Nej men tänker inte på nu, utan liksom för en vecka sedan om vi säger så. För han va ju ändå aktiv när vi tog städer av honom ryktas de
smiley_emoticons_winken4.gif
Nej jag vet inte riktigt vad han gjorde då men han var inte medvetslös iallafall såvitt jag vet
smiley_emoticons_smilenew.gif
så det var väl legit
 
Topp