Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3565

Guest
Varför skulle vi ha förbund med en av de största allianserna? Då skulle ju servern dö ut snabbare än vad den redan håller på att göra ryktas det
smiley_emoticons_lol.gif
 

xeet

Active Member
Det Ryktas att det är hög tid att byta namn på den ledande alliansen, men det är ju bara ett rykte
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3565

Guest
Xeet jag kan inte höra dig där nere i anfallar/kämpar-ranken kom tillbaka med dina åsikter när du ligger högre upp ryktas det
smiley_emoticons_hust.gif
 

xeet

Active Member
Det Ryktas att xeet bara kör för poäng, men du kan gärna få tömma dina trupper på mig så fixar vi tillsammans min kämpar rank
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

xeet

Active Member
Det ryktas att No Name använder sig av natt terror. Det ryktas även att terrorn snart kommer besvaras, besvaras såpass hårt att ni lika gärna kan slänga telefonerna in i betongväggen ;):p
 

DeletedUser2764

Guest
Du försöker ju alltid lösa allt inom Gp med Terror, Få mer respekt för folk eller sluta med spelet ryktas det
Det ryktas att du förstår inte , och du kan inte förstå allt som folk skriver här ..
En del spelare är " vänner" igenom gp , finns av de som är irl vänner etc etc
Bli inte räd för din ledare , om jag skulle tänka bomba ngn skulle inte vara han/hon


Det Ryktas att inte ens terror skulle hjälpa i Enjis lilla sits nu ^^

Det ryktas att Enji kan spela GP , och man vet inte börja plocka städer från spelare som tänker att spöka sig
Vem ska vara next som ska spöka ,;)
 

xeet

Active Member
Det ryktas att det inte direkt var du som fick Edward Blom spelarna att spöka ^^

Kanske du som blir nästa att spöka vem vet? ;):cool:
 

DeletedUser2764

Guest
Det ryktas att det inte direkt var du som fick Edward Blom spelarna att spöka ^^

Kanske du som blir nästa att spöka vem vet? ;):cool:

Det ryktas att jag var under sl när jus spelarna spökade sig
och det var just drf ni fick 4-5 städer av mig :p:D

Ska du tvinga mig att spöka ;)
Gör det gör det gör det :eek:o_O
 

DeletedUser3565

Guest
Kom tillbaka ifrån era SL då, sitt inte bara där och tillåt servern dö ryktas det
 

DeletedUser3743

Guest
Det ryktas att jag gärna hade gjort det om jag hade haft möjlighet att hålla min aktivitet. Hur de andra väljer att göra styr inte jag..
 

DeletedUser3697

Guest
Det ryktas att det inte är första servern som dör...

Ryktas att döende allianser alltid skyller på den ledande. I varenda server, men trots detta så tenderar det att dyka upp nya fiender med lite gnista. Servern är inte död. Ryktas att den är under ombildning, men det är bråttom om någon allians på allvar ska kunna rå på den ledande alliansen..
Ryktas att ni får steppa upp istället för att gnälla...
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser3743

Guest
Ryktas att det inte är så roligt att vara kvar ensam på ett sjunkande skepp heller
smiley_emoticons_no_sad.gif

Ryktas att det var en av de klokaste kommentarerna hittills..

Ryktas att döende allianser alltid skyller på den ledande. I varenda server, men trots detta så tenderar det att dyka upp nya fiender med lite gnista. Servern är inte död. Ryktas att den är under ombildning, men det är bråttom om någon allians på allvar ska kunna rå på den ledande alliansen..
Ryktas att ni får steppa upp istället för att gnälla...
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Det ryktas att du får nog läsa igen, för det är ingen som skyller på någon.. o_O
 
Topp