Det ryktas...

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att det var en hemskt trevlig semester speciellt med så mycket kp man hittar när man kmr hem :D
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser3356

Guest
ryktas att tjuppen brände av lite bs idag :D

ryktas även an andy gick i sl lite tidigt kanske---:eek:
 

DeletedUser2489

Guest
Ryktas att andy startade sl ett dygn för sent... :p strategiskt beslut såklart dock...
 

DeletedUser3196

Guest
Det ryktes at Sensaianders går fra å være "sperrad" i tre uker og direkte over til å aktivere "semesterläge". Det betyr at han må ha gitt livstegn fra seg til support, og at han har logget på. Det er vel kun support som kan oppheve sperring?
Vi venter spent på flere rykter om hva som har skjedd, og når han er tilbake.
Vi håper vi ikke vil få høre rykter om IE, og at DLK dermed har fått mange ekstra uker på å spare byplasser.:cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3198

Guest
Det ryktes at jeg skal på ferie i morgen - tror dere at det er en mulighet for at support fikser en sperre på 3 uker for meg - siden jeg ikke har ferie dager igjen?
 

DeletedUser3466

Guest
Ryktas att Filbyter börjar få slut på silver
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif


Ryktas även en del att Gladiators precis tappade en helägd ö
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att balbolan inte är lycklig längre :(

Ryktas att han tror att han kommer finna lyckan i Olsen Banden men mitt tips till balbolan är att han spökar som han brukar göra då han är olycklig :)
 

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att de aldrig fel att fråga! :)
Ryktas att jag känner inte för att spöka mig här dock!
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att andy har börjat ta städer mot aktiva spelare också :O vad är det som sker
 

DeletedUser2937

Guest
Dom olyckliga bjöd på en blygsam kp fest idag .... men å andra sidan var efterfesten en orgie i billig kp ryktas det :)
 
Topp