Det ryktas...

DeletedUser3392

Guest
Ryktas att vissa i Pommes Coola Allians borde sova lite om nätterna.
För sönmbrist leder till förvirring och förvirring är något de onekligen lider av! ;)

Ryktas att förvirring är väl en av PCA:s främsta drag
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
.
 

DeletedUser3425

Guest
Ryktas att Pommes Coola Allians sänkte två gladiators ks idag
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif
 

DeletedUser2954

Guest
Det ryktas att Olsen Banden använder sig av stenhagel, undrar om de vill ha ett stenhagelkrig?

Och det ryktas vidare att använder man sådana metoder som stenhagel så förtjänar man inte att få natten fri från anfall heller.
 

DeletedUser3356

Guest
ryktas att man kan hålla med.
ryktas att det görs alldeles för lite listor med
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att jag gillar frilles listor :) dags att ta upp pennan igen :D
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att andy bjuder på fest, däremot tycker han det blev lite för mkt folk :(
 

DeletedUser3356

Guest
ryktas att det blir ordentligt med kp för gladiators och DLK denna morgon :)
 

DeletedUser3465

Guest
Det ryktet är svårt att neka, inte för jag skulle tacka nej till en stad istället :(
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att man måste berömma glad för sina galna mängder av bs, 21k bs på 2 dagar och såg inte precis som det var tomt heller
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser3356

Guest
kostade mer än vad de smakade..riktigt dålig utdelning med kp..hann ju knappt in med några anfall:(
 

DeletedUser2489

Guest
Det löser vi frillis, vi kommer snart på besök igen, var redo ;)
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att TJ och Andy combo kommer alltid tbx med nya strategiska väggningar :D

Ps ni glömde rykta lite besviken ryktas det :(
 

DeletedUser3356

Guest
ryktas att ni får gärna komma på besök igen men kom lite senare så man hinner in med alla sina anfall innan belägringen är över.

du kan ju festa upp dina poäng först jester så jag får någon dag på mig i alla fall att bygga:)
 

DeletedUser2489

Guest
Festas som aldrig förr, mina snubbar har ju varit i koma i ett par veckor så de har en del att ta igen nu ;)

Ryktas för övrigt att DLK verkar vara lite på nergång... andy o tj för jobba strategiskt för att vända skutan antar jag :p
 
Topp