Det ryktas.....

DeletedUser3194

Guest
det ryktas att gp är sömnförstörande när ny server startar
 

DeletedUser3148

Guest
Ryktas att man av någon oförklarlig anledning ligger 1 på kämpar rankingen för tillfället.
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att jag själv ligger 2 fast ingen person än vågat anfallit mig och mitt slot:D
 

DeletedUser2500

Guest
ja de ryktas att flera allyn kommer att försvinna inom en snar framtid och nya föds upp
 

DeletedUser2500

Guest
Ryktas att jag själv ligger 2 fast ingen person än vågat anfallit mig och mitt slot:D

ja vi kan ju anfalla varandra så vi får massa kp till nya städer ,och våran kp höjs rejält , som de ryktas hej vilt att så sker på några världar :)
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas att det var längesen man såg Hoken, och förstår han är Ringrostig ;)
 

DeletedUser3276

Guest
Ryktas att jag är impad av alla som håller på värld efter värld, och är glad att se många kända namn!
 

DeletedUser3281

Guest
Det ryktas att jag ligger 1:a på Anfallstopplistan:)
Men det säger mer om övrigas förmåga att anfalla än om mina "fenomenala" stridskunskaper;)
 

DeletedUser3271

Guest
Ryktas att Kaffe sänkte ett ks igår, vilket var bra för mig :)
 

DeletedUser3300

Guest
Ryktas att det nu finns en lösning för er som är sugna på att i bästa Researchgruppsanda få veta det mest om era med- och motspelare.

Hashashin

Erbjuder er diverse lösningar för spionage, jb:s m.m!

Pm:a för prisuppgifter!

(Såklart är det silver och annat spelrelaterat som gäller)
 

DeletedUser3271

Guest
Det ryktas att jag undrar när vi får ett riktigt krig på den här servern, för om ryktet stämmer så väljer de stora allianserna att ta ut de små. Det ryktas att jag tycker det är fegt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3148

Guest
Ryktas att det ofta är så på de flesta servrar i början att stora allianser gå på de mindre först för att växa i styrka inför krig mot andra utav de stora allianserna, samt att det fortfarande är tidigt så flera allianser vill vara lite försiktiga i början med vilka de går i krig med.

Ryktas att det inte är direkt fegt utan snarare ofta sund strategi.
 

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas om Organisationsförändringar hos polarbröden. Vad kommer hända nu. Hela Grepolisvärlden vänder blickarna mot Sigma och frågar: Ger ni upp nu eller?
 

DeletedUser1216

Guest
Ryktas om att jag inte är någon strateg. Jag får ber om ursäkt om jag inte förstår varför man skall tappa städer till en fiende allians. Jag ber om ursäkt om ni är så pass mer rutinerade än mig att jag inte förstår hur man anfaller/försvarar. Rykats även att jag är fundersam hur ett zoo kan vara så splittrat att städer tappas på löpande band. Men vad vet jag, jag har ju inte vunnit någon värld. :)
 
Topp