Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
jag e full.. vad vill ni komma??... ja kör på talisker som larsthai!... ja kan chatta sedan... funplanet.se lr?... (vissa av er är nog för unga för att komma ihåg funplanet)... lawl

Jag gillar hur du använder sköna ungdomsförkortningar som "jag e full" osv.
Känns som magnus uggla i filmen G. ;-P

Ryktas det ialla fall... <------observera tre punkter. haha
 

DeletedUser845

Guest
Ryktas om att bråket mellan Koffe och BB är sant trots allt :).
 

DeletedUser

Guest
Men du spelar ju i pingstkyrkans ungdomsallians, klart det blir snustorrt....

Pingskyrkans ungdomsallians? det var som attans inte visste jag att jag spelade där. Har inte ens fått några rykten om att det skulle vara så. Men då kanske jag blir petad nu när Ardbeg pavan har kommit fram.
 

DeletedUser1523

Guest
Kanske kan fixa en Lambda chatt för alla allianser så kan vi sitta och fylleskypa tillsammans allihopa? =)


Åhhhh Fylleskype!

Är det någon som fortfarande spelar ifrån Athenapolis (Beta)?
Härligt att komma hem ifrån krogen och ha någon att "nördfesta" med i en timme till.
 

DeletedUser2279

Guest
Rykten säger att det pågår ett hemligt möte angående Lambdas framtid men att nyckelpersoner så som bla personer vi nu betitlar som "Betas Finest" eller "pojken med guldbyxor" inte finns att se till.
Finner du någon av dessa viktiga personer, vänliga kontakta supporten omedelbart!
 

DeletedUser1595

Guest
Rykten säger att det pågår ett hemligt möte angående Lambdas framtid men att nyckelpersoner så som bla personer vi nu betitlar som "Betas Finest" eller "pojken med guldbyxor" inte finns att se till.
Finner du någon av dessa viktiga personer, vänliga kontakta supporten omedelbart!

Ryktas att supporten är nerringd av diverse avdankade spelare som hävdar att dem är betas finest.

Pojken med guldbyxorna är tyvärr saknad för en kommentar, men när TV¤-nyheterna såg honom sist så sprang han och gnäggade retligt med guldpengar spridandes runt kroppen.

Och nu reklampaus från vår sponsor "Snickers"
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att /vilden är tillbaks efter en längre tids uppehåll...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det snart är dags att skicka första attacken. GlHf
 

DeletedUser

Guest
Ska två personer gnälla nu ;) Ryktas att det är kul att möta micke igen!

haha vill även lägga till att Achilles tiden var jag i en mörkare fas av mitt liv så det lär bli en hel del annat denna server, lite I am Back as I am from Beta :)
ryktas att det ska bli väldigt intressant att få testa krigar kunskaperna mot nya motståndare och jag undrar om det kommer bli samma som innan, en besvikelse på graden av motstånd eller om det blir en match man måste gnugga sina små grå igen för att det ska leda till framgång, som sagt, det ska bli intressant :)
 

DeletedUser

Guest
haha vill även lägga till att Achilles tiden var jag i en mörkare fas av mitt liv så det lär bli en hel del annat denna server, lite I am Back as I am from Beta :)

Kul! Inte att du var i en mörk fas då men att du är tillbaka..
Men lite grumpy hoppas jag att du är ännu, for old times sake ;)
 

DeletedUser

Guest
Kul! Inte att du var i en mörk fas då men att du är tillbaka..
Men lite grumpy hoppas jag att du är ännu, for old times sake ;)

haha reta mig och du får se ;) hahaha nej då, men jag kommer nog göra som jag vet bäst, att låta trupper tala ist för ord :)
 
Topp