Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas om högmod och fall.

Vad som menas med det är nog upp till var och en att tolka :confused: .
 

DeletedUser1595

Guest
Beta var för en lång tid sen.
Spelet utvecklas och så gör även spelarna.
Tror ni er ha vad som krävs för att mäta er med toppen?
Feel free to try.

Ryktas att du vill att vi ska skriva om dig? Vad mycket du har byggt hittills! Bajenbrudar sover aldrig!
 

DeletedUser2503

Guest
Ryktas att GrepolisHistoria är den enda intressanta historien :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att bakåtsträvare läser historia,
vi andra skriver den.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det ryktas att det ryktas att miljöpartiet har hittat till lambda. "Gröna laget" :p
 

DeletedUser2649

Guest
han menar micke79an min och hans mer eller mindre 1on1 på achilles i början... dock slutade vi ju båda två så blev aldrig riktigt färdiga :D
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att det går väldigt lite matnyttiga rykten på Lambada än..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en allians kommer ha en störtskön fylleskype inatt.

Tyvärr kan vi inte bjuda in utomstående då vi ska lägga upp en strategi i en powerpoint som skall presenteras på det stora GP-konventet som Natus Vincere kommer hålla framöver.
Det kommer flöda drycker så baccus själv skulle rodna, nu KÖÖÖÖÖR vi!!!!
 

DeletedUser994

Guest
Det ryktas

Ryktas att en allians kommer ha en störtskön fylleskype inatt.

Tyvärr kan vi inte bjuda in utomstående då vi ska lägga upp en strategi i en powerpoint som skall presenteras på det stora GP-konventet som Natus Vincere kommer hålla framöver.
Det kommer flöda drycker så baccus själv skulle rodna, nu KÖÖÖÖÖR vi!!!!

Det ryktas att jag är tillgänglig via pm ingame hela kvällen om ni andra på gp inte har något att snacka om själva :D
 

DeletedUser

Guest
Kanske kan fixa en Lambda chatt för alla allianser så kan vi sitta och fylleskypa tillsammans allihopa? =)
 

DeletedUser1595

Guest
Ryktas att en allians kommer ha en störtskön fylleskype inatt.

Tyvärr kan vi inte bjuda in utomstående då vi ska lägga upp en strategi i en powerpoint som skall presenteras på det stora GP-konventet som Natus Vincere kommer hålla framöver.
Det kommer flöda drycker så baccus själv skulle rodna, nu KÖÖÖÖÖR vi!!!!

Jag har fixat SMartboard för ultimata presentationer ryktas det, för de utomstående som har skaypeså kan ni adda mig för en sjuk upplevelse
 

DeletedUser2649

Guest
jag e full.. vad vill ni komma??... ja kör på talisker som larsthai!... ja kan chatta sedan... funplanet.se lr?... (vissa av er är nog för unga för att komma ihåg funplanet)... lawl






Ryktas att jag analyserade mig själv 2 sec efter ja posta kommentaren ovan... Märkte att jag börjar skriva tre punkter när ja e full... och bara två när jag e nykter wtf?...
 
Topp