Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Hehe. Var förvånad att du inte visste det säkert då jag omnämnde dig som "nära granne" och de andra Dev på ön kör med sina vanliga nick... Nåja, väl kämpat iaf.. Ska försöka orsaka så lite lidande som möjligt när vi gör slut på dig... Tack för all KP du gett förresten! ;)

Känner inte igen någon utav de andra namnen =)
Kollade dock upp ditt stadsnamn och jämnförde det med de andra serverna du lirat på.
Varsågod ;D hoppas dom kommer till nytta
Haha! är inte ute ur leken ännu vettu (dröjer inte länge till iallafall ) GG!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att moralen kan göra en person vild och galen medans noobsen ska vara galet lyckliga då man attackerar får 69%moral och -25%lycka vilket tillsammans gör att 300 milis kan ta ut 120slungor och 25 hästar?!!
 

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att det varit en fruktansvärt fin dag i Stockholm! Hoppas alla har haft det. Nu kommer hlsten på riktigt!
 

DeletedUser

Guest
ryktas att flyktingar är det löjligaste konceptet som finns i det här spelet...

är det nått ni inte gillar gör nått åt det :p
 

DeletedUser1595

Guest
ryktas att flyktingar är det löjligaste konceptet som finns i det här spelet...

är det nått ni inte gillar gör nått åt det :p

Ryktas att det faktiskt är det löjligaste någonsin, speciellt när den nya alliansen (flyktingmottagaren) hävdar sin rätt. Kan skapa onödiga konflikter ryktas det. och vem vill bråka med arga rovfåglar?
 

DeletedUser2503

Guest
Ryktas att de arga rovfåglarna är för långt bort från lekparken!
 

DeletedUser

Guest
Är inte spelarna i Devotum värda att växa?

Frågan är om vi någonsin kommer se en server i sverige som kan bjuda på överaskningar?

Mycket intressant fråga, jag har tänkt på detta.

Jag tror överraskningarna försvann i samband med premade-allians. De allra första som kom (med premade menar jag nu allianser där man bara har rekryterat elit-spelare från andra allianser i andra världar, och inte att allians X även väljer att lira tillsammans nästa värld). Detta fenomen började i Zeta och förändrade .Se för alltid.

Det enda sättet att bryta detta hade varit om ALLA spelare var tvungna att byta nickname samt att stänga av PM i början av världen, i några dagar. Men även då skulle det vara möjligt att skapa premade allianser via Skype, då man enkelt kan bestämma sig för himmelsriktning och bara säga vad sitt nya nickname är. Det kan man lösa genom att alla måste slumpa sin himmelsriktning.
 

DeletedUser

Guest
Mycket intressant fråga, jag har tänkt på detta.

Jag tror överraskningarna försvann i samband med premade-allians. De allra första som kom (med premade menar jag nu allianser där man bara har rekryterat elit-spelare från andra allianser i andra världar, och inte att allians X även väljer att lira tillsammans nästa värld). Detta fenomen började i Zeta och förändrade .Se för alltid.

Det enda sättet att bryta detta hade varit om ALLA spelare var tvungna att byta nickname samt att stänga av PM i början av världen, i några dagar. Men även då skulle det vara möjligt att skapa premade allianser via Skype, då man enkelt kan bestämma sig för himmelsriktning och bara säga vad sitt nya nickname är. Det kan man lösa genom att alla måste slumpa sin himmelsriktning.

Nu ryktas det ju om att Devotum II inte är ngn premade överhuvudtaget, att del I är det antar jag men vet inte eftersom jag ramlade in på servern på ett bananskal (med ett nytt nick ska tilläggas)....
Sedan tycker jag diskussionen om vilka allianser som är det största hotet etc visar på hur vissa verkar nedvärdera sina egna allianser, enligt mig finns det ett gäng allianser som innehåller en skaplig skara bra spelare som med hjälp av aktivitet och lite taktik lätt skulle kunna frodas gott på Kappa.

Sen är det tyvärr så att ett gäng kanske krigar före de tänker, iaf vad det ryktas...
 

DeletedUser

Guest
Mycket intressant fråga, jag har tänkt på detta.

Jag tror överraskningarna försvann i samband med premade-allians. De allra första som kom (med premade menar jag nu allianser där man bara har rekryterat elit-spelare från andra allianser i andra världar, och inte att allians X även väljer att lira tillsammans nästa värld). Detta fenomen började i Zeta och förändrade .Se för alltid.

Det enda sättet att bryta detta hade varit om ALLA spelare var tvungna att byta nickname samt att stänga av PM i början av världen, i några dagar. Men även då skulle det vara möjligt att skapa premade allianser via Skype, då man enkelt kan bestämma sig för himmelsriktning och bara säga vad sitt nya nickname är. Det kan man lösa genom att alla måste slumpa sin himmelsriktning.

ryktas att det roligaste och bästa sättet skulle vara att man skapade en värld helt utan allianser och alla får spela singel spel :) då kan man snacka om att världen skulle vara full av spelare och de flesta skulle inte sluta för att man blivit erövrad i början eller en allians blir 100ggr större än många mindre allianser :p någon som håller med?!!
 
Topp