Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
ryktas att det roligaste och bästa sättet skulle vara att man skapade en värld helt utan allianser och alla får spela singel spel :) då kan man snacka om att världen skulle vara full av spelare och de flesta skulle inte sluta för att man blivit erövrad i början eller en allians blir 100ggr större än många mindre allianser :p någon som håller med?!!

Ryktas att jag inte håller med...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte håller med...

ryktas att antagligen ingen håller med men skulle vara rätt så roligt med en värld utan allianser som hade en overall hastighet på typ 10.0 :p och tror trots det tråkiga med denna typ av värld att det skulle bli mer balanserat och mycket fler spelare skulle stanna jämfört med kappa då som ca 1700 av typ 2500 slutat spela . . .
 

DeletedUser

Guest
ryktas att Timinius har lite svårt att ta en stad från oss :)

Du får inte visa andras trupper på forumet.
//Zigvard
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att man inte dygnar då man är uppe till 4, ryktas att om man ska dygna ska man inte sova alls ända tills nästa kväll börjar.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man inte dygnar då man är uppe till 4, ryktas att om man ska dygna ska man inte sova alls ända tills nästa kväll börjar.

Ryktas om att om du syftar på mig så råkade jag somna 06:15 om du vill veta...

Gäsp det ryktas om att 40 min sömn gör en grymt trött
 

DeletedUser2204

Guest
ryktas att vi har en kolonsikeppsjägare i våran allians. Ryktas om att det är surt för en viss allians att förlora 2 kolo på en dag ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryckts att det här kommer vara tråkigaste servern i gp`s historia
 

DeletedUser

Guest
Kan vara sant enda världen jag inte har spelat på.....

Spela på Epsilon där drakarna var 10 gånger starkare än 2an och där hade man större chans....(Gick inte att gulda då)

Ryktas det....
 
Topp