Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Jag låter kämparlistan få tala för min del :p
Tack alla för en kul tid i Grepolis.
När snön börjar falla och man håller sig inomhus kanske vi ses igen!
 

DeletedUser

Guest
Det verkar inte vara någon på hela GP som känner att det varit kul att spela med eller mot dig och jag kan väl förstå dom :)

Jag tar dock mod till mig och säger tack detsamma. Du var en bra spelare under rätt ledare

ja tyvärr verkar du ha rätt.... :( och ja vi var båda två rätt så bra spelare under rätt ledarskap...MITT ledarskap ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag låter kämparlistan få tala för min del :p
Tack alla för en kul tid i Grepolis.
När snön börjar falla och man håller sig inomhus kanske vi ses igen!

Jag skulle då skämmas över att hänvisa till en lista där jag inte ens var överlägsen etta sedan en mycket lång tid tillbaka, men vi är alla olika. Tack själv :)
 

DeletedUser2597

Guest
Ryktas att det tog ungefär ett år för att SOI skulle börja våga anfalla... bättre sent än aldrig. ;-P
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att man kan sänka en ruskigt stor mängd MO med bara ett fåtal biror...;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att merparten av bävrarna blev så rädda att de gick in i SL :D

Det ryktas att man bör ha ett evidensbaserat underlag när man uttalar sig negativt och nedvärderande om andra? Så, det ska bli intressant att se hur du lägger fram din ursäkt eftersom ditt påstående är direkt felaktigt. För man ber väl om ursäkt när man sårar känsliga små Bävrar? :D

Annars ryktas det att det isf. är smått fantastiskt hur mycket defftrupper den mindre parten av Bävrarna måste besitta när våra kära fiender ger upp och inte ens försöker erövra... Eller vänta nu, man måste ju ha off-trupper för att kunna anfalla! Anfallsranken talar iofs sitt tydliga språk med vilka förutsättningar ni har för att stoppa dem där timida och fragila Bävrarna. :D

Eller som Bamse skulle ha sagt, bittra kommentarer från loosers...:mad:

Det ryktas att det bara är timmar kvar nu...? ;)
 

Skaparn

Member
Det ryktas om att detta är en ryktestråd. Evidens och beprövade erfarenheter är inget vi sysslar med här.

Jag kommer gratulera segrarna när det är tid för det, bitter är ingen känsla jag använder mig av, ryktas det. :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att farfar bäver är duktig på att prata om riktiga vinnare samtidigt som han roffar åt sig en massa gratis kp från sina allians medlemmar för att få ligga på en första plats när hall of fame listorna skrivs...

Den riktiga vinnaren av anfalls och kämpe rankingen :confused: ja det går att diskutera vem det är.....ryktas det
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att farfar bäver är duktig på att prata om riktiga vinnare samtidigt som han roffar åt sig en massa gratis kp från sina allians medlemmar för att få ligga på en första plats när hall of fame listorna skrivs...

Den riktiga vinnaren av anfalls och kämpe rankingen :confused: ja det går att diskutera vem det är.....ryktas det

Grepostats ljuger väl inte? :D

Det går också rykten om att vissa är mer bittra än andra, varför vet jag inte när man lägger av att spela på en server långt före andra och sedan vill uttala sig om något man längre inte är delaktig i...:confused: Ryktet säger vidare att den svenska jantelagen återigen gjort sig påmind där den berömda svenska avundsjukan visat sig från sitt rätta jag... :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Grepostats ljuger väl inte? :D

Det går också rykten om att vissa är mer bittra än andra, varför vet jag inte när man lägger av att spela på en server långt före andra och sedan vill uttala sig om något man längre inte är delaktig i...:confused: Ryktet säger vidare att den svenska jantelagen återigen gjort sig påmind där den berömda svenska avundsjukan visat sig från sitt rätta jag... :D

Du blandar ihop avundsjuka med avsmak vilket är den känsla man får av att läsa dina gnälliga inlägg. Att du sedan har dina alliansmedlemmar att anfalla dig själv och bygger ut dina städer till max för att toppa listorna är bara patetiskt.
Att därefter utropa sig själv till vinnare i en tävling där du bestämt vad som är viktigt och inte går såklart i samma linje.

Alla som spelat på servern vet vad sina med och motspelare gick för och det är ju ingen hemlighet att Bajen är den riktiga anfallaren. Oavsett vad som kommer stå i historieböckerna.

Jag tror att folk skulle respektera dig mer om inte allt verkade så krystat och desperat.
 

DeletedUser2279

Guest
Får tacka för de varma orden Robin. Gjorde vad jag kunde under min tid på servern men valde att inte köra hela vägen över mållinjen på grund av jobbiga omständigheter.
Så en plats på topplistorna vet jag inte om jag har förtjänat.
Ett omnämnande är alltid trevligt men i mina ögon är det inga listor som beslutar vem som varit "bäst" på en server.
Vill påstå att det är serverns spelare och deras "respekt" och "fruktan" som beslutar en spelares prestationer.

Mitt konto borde väl ändå vara borta från servern sedan länge?
 

DeletedUser

Guest
Du blandar ihop avundsjuka med avsmak vilket är den känsla man får av att läsa dina gnälliga inlägg. Att du sedan har dina alliansmedlemmar att anfalla dig själv och bygger ut dina städer till max för att toppa listorna är bara patetiskt.
Att därefter utropa sig själv till vinnare i en tävling där du bestämt vad som är viktigt och inte går såklart i samma linje.

Alla som spelat på servern vet vad sina med och motspelare gick för och det är ju ingen hemlighet att Bajen är den riktiga anfallaren. Oavsett vad som kommer stå i historieböckerna.

Jag tror att folk skulle respektera dig mer om inte allt verkade så krystat och desperat.

Rykten säger att historien upprepar sig... Vet inte vad det är med dagens ninjor, men någon bokstavskombination ligger nog bakom? :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Nä hörrni!

Nu får ni nog återgå till ett ryktes forum.
Börjar mer och mer likna ett diskussions forum.
Ska ni diskutera vem som är vem etcetera får ni starta en separat tråd om detta.
Så får vi se sen om vi kan ha kvar den eller ej.
 

Skaparn

Member
Det ryktas att merparten av Kappas spelare väntar på att räkneverket ska stå på noll och att man har flyttat sin aktivitet till .com
 

DeletedUser2640

Guest
Det ryktas att merparten av Kappas spelare väntar på att räkneverket ska stå på noll och att man har flyttat sin aktivitet till .com

Det ryktas man undrar när i hela fridens namn kommer hall of fame? Ska väl knappast ta 2 mån att får upp?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Hall of Fame dröjer. Vad är det som saknas för att den ska komma upp egentligen?
 

DeletedUser

Guest
Tid för den som ska görat, IRL har kommit emellan men denne jobbar på detta!
 
Topp