Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det går rykten om att du ju skrev i denna tråd att du inte hade fått något pm. :eek: Hur ska du ha det egentligen...?

Jorå, så atteh....:rolleyes:

Du gjorde mig förvirrad, jag kunde aldrig föreställa mig att du menade ett meddelande som du skickat för flera dagar sen helt enkelt.

Sen för att bryta den negativa trenden och vara den första på länge som skriver något positivt här så får jag gratulera er till en fin offensiv och tacka för högsta platsen på den defensiva listan.
Jag vet inte om det beror på vad vi diskuterat här eller om det skulle fallit sig naturligt men jag ville inte ta risken.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag undrar vart alla ninjor kommer ifrån.

Västerbotten ryktas det om, tyvärr finns det bara en kvar

Nya rykten säger att kalla kriget inletts på kappa

Det ryktas om att man inte vill ha för många inlägg i forumet
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att de flesta "ger" bort sina städer så fort de förlorar dem...haha
 

DeletedUser

Guest
Det var inte menat att skrivas för att roa folk.

Det ryktas mest att jag undrar varför det ganska ofta påstås att städer "släpps" så fort man förlorar dem.
Visst vet jag i just detta fallet att Skaparns stad låg aningen off för honom men jag pratar rent generellt.

Det kan bara finnas en anledning till att spelare måste antingen skriva i forum eller via pm att staden "gavs" bort:
Man vill förringa den insats som spelaren som tog staden gjorde.
I mina ögon är det väl skitsamma om man ger bort staden eller om man torskar den för att den andre inklusive hans/hennes allians är bättre.
Att "offra" en stad som ligger off betyder ju att man (om man inte startade där) har skaffat städer på ett ovanligt dumt ställe vilket i sig inte tyder på ett bra spelande.
Visst finns det en massa förmildrande omständigheter såsom IE där man även om städerna ligger off vill behålla dem inom gruppen.
Sedan kan man ju skaffat kp-städer hos fienderna men då förstår jag inte varför man "ger" bort dem, man borde ju räknat med att det krävs en del för att behålla dem.

Nu är detta inte menat att vara ett påhopp på Skaparn , jag har ju inte en aning hur hans förutsättningar var osv.
Detta är en ren observation jag haft under en längre tid...
 

Skaparn

Member
Nu har jag inte skrivit eller menat att jag gett bort någon stad. Jag gav upp den. Den låg som du konstaterar dumt till och det kostade för mycket att försvara den i förhållande till vad syftet med den var. Och så är det alltid. städer erövras eller byggs för ett syfte. Sen förändras förutsättningarna med tiden. Städer som varit viktiga tappar sin betydelse, annat än som enskild stad. Andra städer blir plötsligt viktigare.. Ryktas det

Det ryktas att jag inte känner mig hoppad på. ;)
 

DeletedUser2477

Guest
Det ryktas att tydligen kan man bli Dagens försvarare med 1 stad, YAY :p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att BB numera är så oengagerade i sitt spelande att dom av misstag har börjat bränna sina egna medspelares Brandskepp i allierades hamnar i tusental.

Mycket kontraproduktivt må jag säga
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det har varit kul att spela med och emot er alla. lycka till med underverken och ha en trevlig sommar allihopa :)
 

DeletedUser

Guest
Det verkar inte vara någon på hela GP som känner att det varit kul att spela med eller mot dig och jag kan väl förstå dom :)

Jag tar dock mod till mig och säger tack detsamma. Du var en bra spelare under rätt ledare
 

DeletedUser2640

Guest
Det verkar inte vara någon på hela GP som känner att det varit kul att spela med eller mot dig och jag kan väl förstå dom :)

Jag tar dock mod till mig och säger tack detsamma. Du var en bra spelare under rätt ledare


Jag tycker personligen du var en värdig motståndare, där man fick kämpa för att ta sina städer från ;) Så till er båda ninjans kan jag bara önskar er lycka till framåt och hoppas vi ses på en server snart!
 
Topp