Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
ryktas att jag trots allt håller med perg även fast att jag börjar tycka den här servern är dålig då jag vet en del som hoppar av pga just ett färdigt öde i servern och man vet ju dessutom att över tvåtusen spelare hoppade in i serverstart men endast några hundra fortsatte spela. . . ryktas att ingen heller känner för en omstart i en sådan här värld efter att ha förlorat sin första stad t ex
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag trodde att det gick ut på att vinna i GP...:eek:


Var är nöjet i att vinna om man inte har kul på vägen

mitt mål är att vara en nagel i ögat för så många jag kan och inget annat ;)
ni får "låtsas" slåss om att vinna servern bäst ni vill, hehe
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ni kan säga hejdå till mig och min allians snart :( ryktas att någon allians har för stor makt för att meningen ska finnas att börja om . . . för min del iallafall är det bättre att lägga 7timmar om dygnet på lite nödvändigare grejer i livet än ett sånt här spel med så här få aktiva spelare . . . servern är ju förstörd när alla slutat spela pga samma anledning som jag slutar nu
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ni kan säga hejdå till mig och min allians snart :( ryktas att någon allians har för stor makt för att meningen ska finnas att börja om . . . för min del iallafall är det bättre att lägga 7timmar om dygnet på lite nödvändigare grejer i livet än ett sånt här spel med så här få aktiva spelare . . . servern är ju förstörd när alla slutat spela pga samma anledning som jag slutar nu

Tråkigt när folk lägger av oavsett anledning :(
La du inte av på Iota också?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag egentligen tänkte skriva ett långt inlägg om hur vissa spelare tycker till om Devotum, men kan bara kallt konstatera att jantelagen även har nått till GP's underbara värld...:(

Det ryktas också om att jag ärligt talat inte riktigt förstår hur ni orkar...

Ryktas att jag håller med ovanstående inlägg.
 

DeletedUser2597

Guest
Ryktas att man måste köpa mkt guld och vara på gränsen till sjukligt aktiv för att lyckas på Grepolis. Ryktas att man inte direkt kan vara duktig på det. Mest pengar och tid vinner. Ryktas också att folk inte kan ta ett skämt.
Sen handlar det inte om att jag är upprörd. Det va faktiskt bara ett rykte.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man måste köpa mkt guld och vara på gränsen till sjukligt aktiv för att lyckas på Grepolis. Ryktas att man inte direkt kan vara duktig på det. Mest pengar och tid vinner. Ryktas också att folk inte kan ta ett skämt.
Sen handlar det inte om att jag är upprörd. Det va faktiskt bara ett rykte.

Ryktas att du kanske skulle ta och öva på att skriva skämtsamma texter isåfall för det förra var ganska misslyckat.

För 100kr får du guld så det räcker till de mest viktiga prylarna i ett bra tag, visst kan man gulda trupper etc som jag vet vissa gör (både i Devotum och utanför) men man klarar sig bra utan det med.
Ryktas att det är upp till var och en...
 

DeletedUser378

Guest
Rykten säger att jag återigen har fått radera en massa inlägg i denna tråd.
Förra gången hotade jag med att stänga ner tråden om det inte upphörde men jag skall ge det hela en chans till.
Så se till att höja nivån här inne, personangrepp och kränkningar är ingenting vi kommer att tolerera på detta forum.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Support och Forumschef
Grepolis Team
 

DeletedUser1259

Guest
Men vad mycket gnäll det är?

Vi har gjort det som kanske inte alla lyckas med, men som alla ville försöka lyckas med från den dagen man började?
Vi har jobbat hårt och kämpat och tagit oss dit vi är nu. Om nu alla tycker vi dödar servern genom att vara för aktiva?!

Ska vi lösa upp alla allianser så får alla topp 15 spelare göra en varsin allians? och välja in en åt gången som på gympan?
Eller måste alla allianser hitta en strategi för att möta oss? Alla vet att många är hyperaktiva på nya servrar... alla som varit med ett tag vet också att intresset dalar efter ett tag. Detta kanske ofta är i den alliansen som från början haft det för lätt tom. Kolla bara på Iota.. det var likande början där... fast där var det Inquisition och inte devotum. Vi krossade flera allianser från spelets start, på samma sätt som här. Spelare fick börja om långt från oss för att sakta nöta sig in igen. Nu är det inte lika säkert som det såg ut från början.

Hur som helst så ser jag gärna motstånd... Kom igen nu!! Kriga... vi har ju moralen mot oss. Jösses, redan vid mina 6 städer kostar det ju skjortan gå på en mindre. Dem som har fler hamnar under 50%.... Och spelet går väl ut på att vi ska slå ut andra allianser och nya ska bildas? Gå ihop alla gamla godingar... Slåss för er existens, för det har vi gjort och kommer göra. :D
 

DeletedUser678

Guest
Men vad mycket gnäll det är?

Vi har gjort det som kanske inte alla lyckas med, men som alla ville försöka lyckas med från den dagen man började?
Vi har jobbat hårt och kämpat och tagit oss dit vi är nu. Om nu alla tycker vi dödar servern genom att vara för aktiva?!

Ska vi lösa upp alla allianser så får alla topp 15 spelare göra en varsin allians? och välja in en åt gången som på gympan?
Eller måste alla allianser hitta en strategi för att möta oss? Alla vet att många är hyperaktiva på nya servrar... alla som varit med ett tag vet också att intresset dalar efter ett tag. Detta kanske ofta är i den alliansen som från början haft det för lätt tom. Kolla bara på Iota.. det var likande början där... fast där var det Inquisition och inte devotum. Vi krossade flera allianser från spelets start, på samma sätt som här. Spelare fick börja om långt från oss för att sakta nöta sig in igen. Nu är det inte lika säkert som det såg ut från början.

Hur som helst så ser jag gärna motstånd... Kom igen nu!! Kriga... vi har ju moralen mot oss. Jösses, redan vid mina 6 städer kostar det ju skjortan gå på en mindre. Dem som har fler hamnar under 50%.... Och spelet går väl ut på att vi ska slå ut andra allianser och nya ska bildas? Gå ihop alla gamla godingar... Slåss för er existens, för det har vi gjort och kommer göra. :D

Bra skrivit!

Tycker alla ska ta och sluga grina och rycka upp er :)
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att efter ett riktigt bra inlägg från made, sjönk nivån snabbt i botten igen .. :(
 
Topp