Det ryktas att

DeletedUser

Guest
Grattis Mad! :)

Någon som vet exakta klockslaget när servern stänger imorgon? :)
 

DeletedUser107

Guest
Ryktas att jag vill tacka samtliga spelare som har varit med och förgyllt Iota. En välförtjänt GP paus väntar men vi kommer att ses igen var så säker.
 

DeletedUser1259

Guest
Vart skåpet ska stå? Ja det är ju ganska självklart att man vinner KP-rankerna om man är medlem i den största alliansen som feedar, är ju inte så konstigt då.
Sen har jag och OB aldrig haft någon privat match, löjligt att påstå detta. Han kanske startat något men jag har aldrig bett om det nej. Holios, du är riktigt löjlig du.

Däremot tycker jag att hela Invicta visade KlanInq vart skået skulle stå när vi krossade drömmarna om en krona. Det var ju det bästa med hela servern, så ja, Invicta fick sista ordet och jag vill tacka alla kämpar i Invicta som gjorde detta möjligt.

Varför var ni alltid steget efter?

När vi började kp feeda... efter vi redan vunnit, varför gjorde ni det inte då? Jag själv har knappt spelat på 8 månader, men jag har ändå en rank värd att minnas... Jag var tuff tills intressent hamnade någon annanstans. Soern kom in på denna Servern som nybörjare och har fa* inte varit byggare bob.... att han sen fick en liten knuff för att gå om byggare bob, tror jag tom. byggare bob håller med om ;)

Ska jag rösta så var Soeren den grymt bästa spelaren på IOTA.

sen kommer väl Rubyman då :p... Jobbig som få när man lagt av.

Sen tycker jag alla var en påse "gott och blandat", ibland var vi strålande och ibland bara skit, MEN Soeren var med från dag ett till slutet i hetluften...

Kom igen nu alla... Släpp allt groll... Soeren var grym på att snipa ks... han var grym på att hjälpa i både off och def.

Jag har haft sjukt kul på Iota... fått massa vänner fiende vart vänner... och tvärt om...

kram hoppas vi ses som fi eller allieradade ... eller så har vi kul fi igen :D

kram på er!!
 

DeletedUser

Guest
Varför var ni alltid steget efter?

När vi började kp feeda... efter vi redan vunnit, varför gjorde ni det inte då? Jag själv har knappt spelat på 8 månader, men jag har ändå en rank värd att minnas... Jag var tuff tills intressent hamnade någon annanstans. Soern kom in på denna Servern som nybörjare och har fa* inte varit byggare bob.... att han sen fick en liten knuff för att gå om byggare bob, tror jag tom. byggare bob håller med om ;)

Ska jag rösta så var Soeren den grymt bästa spelaren på IOTA.

sen kommer väl Rubyman då :p... Jobbig som få när man lagt av.

Sen tycker jag alla var en påse "gott och blandat", ibland var vi strålande och ibland bara skit, MEN Soeren var med från dag ett till slutet i hetluften...

Kom igen nu alla... Släpp allt groll... Soeren var grym på att snipa ks... han var grym på att hjälpa i både off och def.

Jag har haft sjukt kul på Iota... fått massa vänner fiende vart vänner... och tvärt om...

kram hoppas vi ses som fi eller allieradade ... eller så har vi kul fi igen :D

kram på er!!

Jag har inte mött soeren så jag kan inte uttala mig om det. Dock så kan jag säga att bone71 och sjöfrun är några av de vassaste spelarna på GP.se. Båda kan snipa KS som få här. Ingen fiende som jag mött har varit så duktig på det, även om man hade 10 anfall med 1 sekund mellan KS och anfallen så kunde de ändå snipa bort det. Så det var kul att få spela tillsammans med de i slutet av servern. Så bone71 och sjöfrun vill jag hylla!
 

DeletedUser

Guest
Jag har inte mött soeren så jag kan inte uttala mig om det. Dock så kan jag säga att bone71 och sjöfrun är några av de vassaste spelarna på GP.se. Båda kan snipa KS som få här. Ingen fiende som jag mött har varit så duktig på det, även om man hade 10 anfall med 1 sekund mellan KS och anfallen så kunde de ändå snipa bort det. Så det var kul att få spela tillsammans med de i slutet av servern. Så bone71 och sjöfrun vill jag hylla!

Duktiga? ;)

Nja, att snipa ett KS handlar kanske inte om att vara duktig utan mer om att man kan ta sig tiden med att sitta och tima sin deff. För det krävs det väl inte direkt mycket skills? Men man anfaller väl å andra sidan inte med bara ett enda KS? Nej, för att vara "duktig" i GP krävs bara en hög aktivitet och en stor guldkista, annars hade ju inte jag kunnat vara i toppen på varenda server jag spelat på eftersom jag är en kass spelare enligt andras utsago...:eek:

Men jag tycker också Benet är en duktig spelare. :)

F´låt, ryktas det om. :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Duktiga? ;)

Nja, att snipa ett KS handlar kanske inte om att vara duktig utan mer om att man kan ta sig tiden med att sitta och tima sin deff. För det krävs det väl inte direkt mycket skills? Men man anfaller väl å andra sidan inte med bara ett enda KS? Nej, för att vara "duktig" i GP krävs bara en hög aktivitet och en stor guldkista, annars hade ju inte jag kunnat vara i toppen på varenda server jag spelat på eftersom jag är en kass spelare enligt andras utsago...:eek:

Men jag tycker också Benet är en duktig spelare. :)

F´låt, ryktas det om. :p

Jag ska bara skjuta in att det var belägring här på Iota och om jag inte misstar mig så spelar du mest revolt? Inte menat som en pik eller nåt, jag vill bara uppmärksamma att det skiljer sig lite i spelstilen så vi pratar kanske inte helt och hållet om samma sak.

En annan som är en hejjare på att snipa KS är TJ, det lärde jag mig när vi var fiender.

Sen det som svennis säger, att 'även om det låg 10 anfall med 1 sekund mellan KS och anfallen så lyckades de ändå snipa', det handlar väl mest om tur. Visst, det kräver aktivitet och om man vet vad man gör kan man förbättra sina odds genom att exempelvis få flera försök på sig, men i slutändan avgörs det ju på slumpen. Man kan inte genom skicklighet placera ett stöd mellan två anfall som är på samma sekund.
Med det säger jag inte att bone och sjöfrun inte är bra spelare, för det är de, men det finns inte så mycket skills att ha när det kommer till att snipa KS, annat än att vara väl förberedd och aktiv.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag har inte mött soeren så jag kan inte uttala mig om det. Dock så kan jag säga att bone71 och sjöfrun är några av de vassaste spelarna på GP.se. Båda kan snipa KS som få här. Ingen fiende som jag mött har varit så duktig på det, även om man hade 10 anfall med 1 sekund mellan KS och anfallen så kunde de ändå snipa bort det. Så det var kul att få spela tillsammans med de i slutet av servern. Så bone71 och sjöfrun vill jag hylla!

Det stämmer att våra vägar dessvärre inte korsades alltför många gånger under Iotas historia. Till stor del beroende på geografin. :(
Jag fick ju inte heller alltför många anfall eller erövringsförsök från er allians, bortsett från två ks mot slutet av servern. Dock ryktas det att även Herr SB var delaktig vid bägge dessa fiaskon. :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi måste passa på att använda forumet nu innan det blir hall of fame, synd bara att vi inte hade så mycket liv här inne under hela servern ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja, det blir lite som att bryta den fjärde väggen mot de som eventuellt kommer läsa i forumet efter det blivit hall of fame.
 
Topp