Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
well, nyckeln är att köra 5min farmning.

varför vill du växa i off-ranking direkt i början? skönare ifall det inte har trupper utan bara res och därmed är gulliga farms :)

tja, vad klassar du som sim city städer?

att köra på 5min farming => ja, vad har det med spelkvalite att göra?
uteslutande tid... :p enkel matematik säger ju det du säger...

kvaliten visar sig framöver... när man genom kvalite slår ut såväl premiumlirare som 5min-farmningar genom bra strategi, och väl uppbyggda städer...
 

DeletedUser

Guest
att köra på 5min farming => ja, vad har det med spelkvalite att göra?
uteslutande tid... :p enkel matematik säger ju det du säger...

kvaliten visar sig framöver... när man genom kvalite slår ut såväl premiumlirare som 5min-farmningar genom bra strategi, och väl uppbyggda städer...

du sade att det inte gick att ha trupper och byggnader samtidigt. sade jag att det hade med spelkvaliteet att göra.

kvaliteten visar sig även till viss del nu då man ändå bör fatta vad man ska bygga ;)

bektar: sade jag det då? :p
 

DeletedUser

Guest
du sade att det inte gick att ha trupper och byggnader samtidigt. sade jag att det hade med spelkvaliteet att göra.

kvaliteten visar sig även till viss del nu då man ändå bör fatta vad man ska bygga ;)

bektar: sade jag det då? :p

mig veterligen har jag inte sagt ett enda ord...

däremot har jag skrivit ett och annat... och resurser => visst kan du fördela resurser mellan trupper och byggnader - men du vet nog vad jag menade... för maximalt utnyttjande... och ska du fylla 2000 bondgårdsplatser har du inte riktigt resurser för att bygga byggnader och växa i poäng i någon större omfattning...

men visst...bygg upp råvarorna en nivå, öka 3p och fyll kasernen så ökar båda... men samtidigt springer många andra om dig på ranken :p

mina onlinestunder ligger jag typ 30-40 platser upp på ranken, och offlinehelgen tappade jag lika många... ;-) så jag har ju någorlunda nettotillväxt... stiger snabbare än jag tappar... :p
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det e jävla skönt med alla som bygger ut bondbyar på min ö ^^ bara luta sig tillbaka och få allt högre råvaro inkomst
 

DeletedUser1915

Guest
Ryktas om att jag bara måste anfalla dessa 2 :D (Guunth, Flennsarn)
 

DeletedUser1898

Guest
ryktas att jag har bara 1 som är ute ur nybörjarskyddet ännu och 1 som är påväg ur
resten kommer imorgon :(
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag har bara 1 som är ute ur nybörjarskyddet ännu och 1 som är påväg ur
resten kommer imorgon :(

har en drös som är ute vid 19.00 sedan min allianskompis är redan ute

ryktas att jag undrar varför T.H.E.T.A rekryterade på min ö som ligger helt fel för dem?
 
Topp