Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
jag försökte värva honom till cheddars allians men han vill inte :/

han satsar 100000000% på eta. tänk dig att sitta med 42 städer och göra 5 minuters farmningar varje dag ;)

känns som att hav 45 suger rätt hårt. rank 1 där ligger rank 16 med ung 150 poäng under rank 1. ^^
 

DeletedUser

Guest
han satsar 100000000% på eta. tänk dig att sitta med 42 städer och göra 5 minuters farmningar varje dag ;)

känns som att hav 45 suger rätt hårt. rank 1 där ligger rank 16 med ung 150 poäng under rank 1. ^^

jo jag vet :/ sjukt att man orkar ;) orkar knappt det på theta :s vem orkar avbryta vad de gör var 5 minut hela tiden...

haha 55 e inte heller så bra ligger 10:a där och ligger på 44 :s
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jo jag vet :/ sjukt att man orkar ;) orkar knappt det på theta :s vem orkar avbryta vad de gör var 5 minut hela tiden...

haha 55 e inte heller så bra ligger 10:a där och ligger på 44 :s

hav 44 verkar vara prestigen just nu, ligger rank 3 där och ligger rank 5 sammanlagt
 

DeletedUser2076

Guest
Ligger förfan och latar mig ju!
Dags att sätta igång!
 

DeletedUser

Guest
De är skönt o vara lat! :)

ryktas att bektar är en av de bästa på theta att praktisera detta.

hur som helst så har jag snart äntligen league of legends för mac så jag har någonting annat än grepolis att göra sedan min dator krasha :D

ryktas även att det finns högrankade spelare som bara äger 2 bonusbyar fortfarande ^^

som ni kanske märker sitter jag redo med nytt inlägg så fort någon skriver något, kan vara allt koffein :D
 

DeletedUser1915

Guest
ryktas att bektar är en av de bästa på theta att praktisera detta.

hur som helst så har jag snart äntligen league of legends för mac så jag har någonting annat än grepolis att göra sedan min dator krasha :D

Oja! Palla poäng ruscha, Ooo kolla på mig jag har snart 1k woow så tufft! Hur ser din truppstatus ut? Ojdå 6 svärdsmän, tack för resurserna!

Bjud in mig, jag har mycket poäng kolla då! Bjud in, snälla jag ligger ju bäst, guldar upp mig, se så mycket poäng, tuffing han ä som har mycket poäng!!



Men shit, jag har inga trupper hjälp! Jag blir anfallen!!! HJÄLP DÅ?!?!?! Tyvärr så går de när man poängkåtar sig & inte bygger ett basförsvar under nybörjarskyddet …


Freaking noooooobs

O PS förstör inte Macen med LoL …
 

DeletedUser

Guest
Oja! Palla poäng ruscha, Ooo kolla på mig jag har snart 1k woow så tufft! Hur ser din truppstatus ut? Ojdå 6 svärdsmän, tack för resurserna!

Bjud in mig, jag har mycket poäng kolla då! Bjud in, snälla jag ligger ju bäst, guldar upp mig, se så mycket poäng, tuffing han ä som har mycket poäng!!



Men shit, jag har inga trupper hjälp! Jag blir anfallen!!! HJÄLP DÅ?!?!?! Tyvärr så går de när man poängkåtar sig & inte bygger ett basförsvar under nybörjarskyddet …


Freaking noooooobs

O PS förstör inte Macen med LoL …


palla spela seroöst, ooh jag har snart 1k poooännng med bara förvaltare. ooh min truppstatus? ett antal hopliter kanske

ooh, bjud in mig. jag e super pro, super pro. jag ä så tuff för jag har trupper me poooääääng.

ah, shit. jag har massa offtrupper, jah blir anfallen. HJÄÄÄÄLP, ojsan jah använde all res, duckade och backtimeade samt lade in milis. motståndarens trupper dog. vad dålig han va, för jag e KING

freeeaking pros
 

DeletedUser

Guest
Bara noobs som lirar på denna server????

ligger ju för fan i toppen och jag spelar inte seriöst...

eller en noob som tror att en ranking första 2-3 veckorna visar på vilka som är bra eller inte...

bygger du trupper => så bygger du inte byggnader (lika mycket) => så växer du inte i poäng/ranking

så länge ALLA har nybörjarskydd - så får ingen anfalla...förrän 15 november...sen får vi se vem som växer på off-rankingarna... :)

simcity-noobs kommer alltid ha högre ranking "per stad" - än slipade erövrare... ;-) (som sen kommer ha högre totalpoäng/fler städer).

skulle man följa min ranking som man följer en börskurs så skulle jag nog vara en av dom mest ostadiga här... :) brukar pendla upp och ner 30-50 placeringar per dag, och ligger väl kanske 100p efter toppen f.n. och dom 100p är typ poängen jag fått om jag sysselsatt mina byggarbetare istället för mina rekryterare/instruktörer i kasernerna... :)

så... vad är noobigt - bygga trupps eller bygga byggnader?

eller ska man helt enkelt börja titta på rank etc. om några veckor...
 

DeletedUser

Guest
ryktas att T.H.E.T.A är en allians jag e redo att satsa pengar på! förmodligen den bästa av de som finns nu

ryktas att T.H.E.T.A är nästa mass-invite-allians...

och det finns ett 20-tal spelare som varit i 3-4 allianser på 1-2 dygn... :)
som hoppar mellan allianser oftare än man byter vissa kläder...
 

DeletedUser

Guest
eller en noob som tror att en ranking första 2-3 veckorna visar på vilka som är bra eller inte...

bygger du trupper => så bygger du inte byggnader (lika mycket) => så växer du inte i poäng/ranking

så länge ALLA har nybörjarskydd - så får ingen anfalla...förrän 15 november...sen får vi se vem som växer på off-rankingarna... :)

simcity-noobs kommer alltid ha högre ranking "per stad" - än slipade erövrare... ;-) (som sen kommer ha högre totalpoäng/fler städer).

skulle man följa min ranking som man följer en börskurs så skulle jag nog vara en av dom mest ostadiga här... :) brukar pendla upp och ner 30-50 placeringar per dag, och ligger väl kanske 100p efter toppen f.n. och dom 100p är typ poängen jag fått om jag sysselsatt mina byggarbetare istället för mina rekryterare/instruktörer i kasernerna... :)

så... vad är noobigt - bygga trupps eller bygga byggnader?

eller ska man helt enkelt börja titta på rank etc. om några veckor...


jag och jannE ligger i toppen och jag är 99% på att vi sitter på högst antal trupper me.

well, nyckeln är att köra 5min farmning.

varför vill du växa i off-ranking direkt i början? skönare ifall det inte har trupper utan bara res och därmed är gulliga farms :)

tja, vad klassar du som sim city städer?
 

DeletedUser

Guest
ryktas att T.H.E.T.A är nästa mass-invite-allians...

och det finns ett 20-tal spelare som varit i 3-4 allianser på 1-2 dygn... :)
som hoppar mellan allianser oftare än man byter vissa kläder...

ledsen för dubbelpost, men vll kommentera och orkar inte vänta.

jag tror inte att de är riktigt massinvite. men dock kommer de antagligen splittras. annars kommer de kanske bli ett andra 4zl(kan berätta vad det är ifall ni vill).

vad enskilda spelare har gjort tycker inte jag borde påverka stammen på det sättet att de är massrekryterare
 
Topp