Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det smäller väldigt snart... so prepare for battle :p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det smäller väldigt snart... so prepare for battle :p

Det ryktas att slungkastarna har samlat stenar i flera dagar, att hoplitarna och ryttarna slipar sina vapen och putsat sin rustning skinande blank.

Det ryktas också att murarna i toppalliansen är välgjorda med armeringsjärn och den starkaste betong.
 

DeletedUser1880

Guest
Det ryktas också att en viss allians bara är 300 poäng efter med 3 färre medlemmar. "Toppallians", pfff. ;)
 

DeletedUser378

Guest
Ryktas att vissa ser för mycket till poäng så här i början istället för till förmågan att spela spelet fullt ut.
 

DeletedUser1880

Guest
Ryktas också att jag bara slog tillbaka påståendet om toppallians som personen i fråga (helt felaktigt) måste ha kommit fram till genom att titta på just poängen. :cool:
 

DeletedUser378

Guest
Ryktas att den sk. toppalliansens spelare blev kallade legender av konkurenternas grundare.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Dejarl just hamnade på min shitlist. :cool: :D




Neeerå. Du är säkert snäll.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas också att jag bara slog tillbaka påståendet om toppallians som personen i fråga (helt felaktigt) måste ha kommit fram till genom att titta på just poängen. :cool:

Vad jag grundade "toppallians" på behåller jag för mig själv....omvärlden kommer bli varse...Ryktas det om iaf.

Ryktas också att det antingen är väldigt mycket nya spelare som har väldigt bra koll på spelet redan eller så gömmer sig ovanligt många bakom nya nick...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte bryr mig. :p
Ni är många väldigt bra spelare i er allians, det säger jag inte emot, men tiden får visa helt enkelt... ;)

Bjarke vill man inte bråka med, inte pga hans vilja att slakta en utan mer för att han kan när som dyka upp på skype och prata ihjäl en...:p
 

DeletedUser1880

Guest
Vad jag grundade "toppallians" på behåller jag för mig själv....omvärlden kommer bli varse...Ryktas det om iaf.

Ryktas också att det antingen är väldigt mycket nya spelare som har väldigt bra koll på spelet redan eller så gömmer sig ovanligt många bakom nya nick...

Ryktet säget alltså att du syftar på att jag bl.a. egentligen är någon annan, eller? Tar det som en komplimang i så fall. :)

Bjarke vill man inte bråka med, inte pga hans vilja att slakta en utan mer för att han kan när som dyka upp på skype och prata ihjäl en...:p
Oj då, förlåt Bjarke. Jag ÄR livrädd för dig... :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säget alltså att du syftar på att jag bl.a. egentligen är någon annan, eller? Tar det som en komplimang i så fall. :)


Oj då, förlåt Bjarke. Jag ÄR livrädd för dig... :p


Nja kanske inte hade just dig i tanken...men det finns andra..;)

Och vad gäller Bjarke så kan det vara för sent...:D:D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att min favoritspelare geggan kommer bli bäst på zeta! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att tiden överst på tronen lider mot sitt slut.. :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Cosa Nostra just gick om Byfarmargänget i rankningen.
Ryktas också att någon nu kommer tala om för mig att poängen inte betyder något :)
 
Topp